AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #201 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 8.5.2022 den 18.31): Er jeg bare dum og barnslig her, for følsom? Han vet forresten veldig godt at det var et kort fra han jeg ønsket meg mest. Anonymkode: 66c7e...019 Ja. Anonymkode: a4555...6af 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #202 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette. Gjør han en stor bjørnetjeneste og forlat han. Anonymkode: 886a4...d76 Bjørnetjeneste betyr å gjøre noen en tjeneste som ender med å gi vedkommende en dårligere deal/en tjeneste med negative konsekvenser. Og siden du svarte på "han har vel fått nok" tror jeg du mente at det skulle være positivt for kjæresten om TS slo opp? TS: er det aldersforskjell i forholdet? Hvis han er endel eldre eller yngre kan det hende han ikke har samme forholdet til bursdagskort. Kanskje han syntes det var pinlig å ha lovt det så lenge? Gratulerer med dagen som var! Anonymkode: 762da...d49 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #203 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi? du snakker da kun på vegne av deg selv. Anonymkode: 66c7e...019 Snakker på vegne av meg også, og tydeligvis en god del andre her i tråden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Takk. Jeg skjønner bare ikke hvorfor enkelte i tråden skriver så mange stygge angrep på meg, det er da ikke så uvanlig å ønske seg et bursdagskort fra kjæresten? Forstår det om noen ikke ønsker det, og har avtalt at man dropper sånt. Men dette er ikke et sånt tilfelle; jeg har klart og tydelig sagt flere ganger akkurat hva jeg ønsket meg. Det er andre som ønsker seg dyre, fancy gaver..Jeg ønsket meg bare et personlig, romantisk kort.....Det er ikke å være krevende eller bortskjemt. Anonymkode: 66c7e...019 Ikke så uvanlig å ønske seg et kort. Særdeles uvanlig å få et så ekstremt oppheng i det som du har, og å reagere så sterkt. Anonymkode: ebf47...8d1 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #204 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Snakker på vegne av meg også, og tydeligvis en god del andre her i tråden Ikke så uvanlig å ønske seg et kort. Særdeles uvanlig å få et så ekstremt oppheng i det som du har, og å reagere så sterkt. Anonymkode: ebf47...8d1 Så da mener du at man i et forhold IKKE skal bidra til at den andre har det bra altså. Anonymkode: 66c7e...019
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #205 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bjørnetjeneste betyr å gjøre noen en tjeneste som ender med å gi vedkommende en dårligere deal/en tjeneste med negative konsekvenser. Og siden du svarte på "han har vel fått nok" tror jeg du mente at det skulle være positivt for kjæresten om TS slo opp? TS: er det aldersforskjell i forholdet? Hvis han er endel eldre eller yngre kan det hende han ikke har samme forholdet til bursdagskort. Kanskje han syntes det var pinlig å ha lovt det så lenge? Gratulerer med dagen som var! Anonymkode: 762da...d49 Takk. Alderen vår er vel ikke relevant her, hvem er eldre eller yngre eller jevnaldrende. Poenget er at jeg har veldig tydelig i klartekst fortalt han hva jeg ønsket og trengte, og han har valgt å gi totalt blaffen i det. Det er ikke sånn et forhold skal være, i et forhold bør man jo ønske at den andre skal ha det bra, være et positivt innslag i den andres liv. Han gjør jo bevisst det motsatte. Anonymkode: 66c7e...019
Lorieen Skrevet 11. mai 2022 #206 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk. Alderen vår er vel ikke relevant her, hvem er eldre eller yngre eller jevnaldrende. Poenget er at jeg har veldig tydelig i klartekst fortalt han hva jeg ønsket og trengte, og han har valgt å gi totalt blaffen i det. Det er ikke sånn et forhold skal være, i et forhold bør man jo ønske at den andre skal ha det bra, være et positivt innslag i den andres liv. Han gjør jo bevisst det motsatte. Anonymkode: 66c7e...019 Det stemmer jo ikke - ifølge hovedinnlegget ditt så fikk du jo et kort til 39-årsdagen som du selv skriver at du ble veldig glad for. Men av en eller annen grunn så har du fått et intenst oppheng på at han ikke ga deg kort i fjor, selv om du eksplisitt har gitt uttrykk for at bursdager ikke er viktig for deg. Jeg tror det er vanskelig for ham å forholde seg til at du sier noe helt annet enn du faktisk mener… 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #207 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 8.5.2022 den 18.31): Er jeg bare dum og barnslig her, for følsom? I ditt første innlegg så spør du om vi synes du er for barnslig og dum... Mange svarer at ja, det synes de. Når du da begynner å kverulere på det så blir jo denne tråden helt uten mål og mening. Hva er vitsen med å krangle med fremmede på nett når du har bestemt deg og har ditt syn på saken? Det kommer da på det samme hva vi synes om dette egentlig, hvis du blir SÅ fornærmet så blir du det da. Da får du prøve å ordne opp med kjæresten din, eller gjøre det slutt. Bruk energien din på deg selv og kjæresten din du. Anonymkode: 217ed...ddc 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #208 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så da mener du at man i et forhold IKKE skal bidra til at den andre har det bra altså. Anonymkode: 66c7e...019 Gjør han ingenting for at du skal ha det bra? Har dere fine hverdager? Anonymkode: 5d0c0...1da
Lorieen Skrevet 11. mai 2022 #209 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 8.5.2022 den 18.31): Dette virker sikkert litt barnslig, eller veldig, for en del her inne. Men, saken er at jeg i fjor fylte 40. Jeg hadde ingen spesielle ønsker for dagen, da jeg generelt ikke liker å feire bursdagen min og få den type oppmerksomhet. Så for meg å spise kake med barna og kjæresten på kvelden, og gledet meg til bursdagskort fra kjæresten. Han gav meg et søtt kort da jeg fylte 39. Vi har vært samme i litt over 2 år. Ble skuffet da det viste seg at han ikke hadde med seg noe kort, men han sa at han hadde kjøpt et, måtte bare skrive på det. Skulle få det snart. Bursdagen min var/er i midten av mai...Og snart blir jeg altså 41, men fremdeles har jeg ikke fått noe bursdagskort for i fjor.... Føler både at jeg er barnslig som fremdeles er lei meg for det manglende kortet, fordi jeg liker jo egentlig ikke bursdagsfeiringer. Likevel, det føles så veldig sårt at jeg fylte rundt tall, og at kjæresten min ikke engang tok seg tid til å skrive på et bursdagkort til meg. Tok det opp med han for noen måneder siden, og da sa han at det kommer, han må bare finne hvor det er lagt og skrive på det. Jeg sa at jeg har jo snart bursdag igjen, at jeg vil bli skikkelig lei meg om jeg f.eks. får begge kortene samtidig. Det er veldig opprørende for meg, er jeg så ite verdt at han ikke engang tar seg tid til å skrive på et kort til meg? Er jeg bare dum og barnslig her, for følsom? Han vet forresten veldig godt at det var et kort fra han jeg ønsket meg mest. Anonymkode: 66c7e...019 Min utheving. I rest my case.
Tinkiwinkiii Skrevet 11. mai 2022 #210 Skrevet 11. mai 2022 Jeg fikk hverken kort eller gave av samboer på min 40 årsdag.Må jo innrømme det svir litt..Synes en kan gjøre en bitteliten innsats hvertfall for å vise en verdsetter den man er sammen med.Trenger ikke være mye.. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #211 Skrevet 11. mai 2022 Tinkiwinkiii skrev (3 minutter siden): Jeg fikk hverken kort eller gave av samboer på min 40 årsdag.Må jo innrømme det svir litt..Synes en kan gjøre en bitteliten innsats hvertfall for å vise en verdsetter den man er sammen med.Trenger ikke være mye.. Nettopp, helt enig. Og et kort er ikke mye å forvente av en kjæreste synes jeg, men flere i tråden mener visst at det er helt ekstremt å forvente seg et lite kort… Anonymkode: 66c7e...019
Perelandra Skrevet 12. mai 2022 #212 Skrevet 12. mai 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, spekulasjoner, latterliggjøring, avsporinger og svar til dette. Tråden stenges på grunnlag av følgende regel: Sitat * Tråder kan i noen tilfeller bli stengt dersom moderator har ryddet for regelbrudd gjentatte ganger i løpet av kort tid. Dette vil bli vurdert fra gang til gang Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg