AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #181 Skrevet 11. mai 2022 Gå fra ham, for hans del. Anonymkode: 9f97c...8bf 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #182 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Fikk svaret mitt i går. Han sendte en helt latterlig melding med at om det er ydmykende å få kort for 40-årsdagen, vil jeg da ha et kort hvor det står gratulerer med 41? Later som om han ikke forstår at problemet er at han nektet å gi meg kortet for 40-årsdagen FØR jeg fylte 41. Han sendte den sent på kvelden, og jeg ringte og sa at om han elsker meg, så ville han komme med kortet og overnatte nå. Men han kom ikke, så nå har han ødelagt og laget et permanent sår både når det gjelder 40-årsdagen som var og nå 41-årsdagen. Jeg var ekstremt tydelig på hva jeg trengte; et kort før det ble bursdagen min igjen, og at han kunne overnatte så jeg i det minste slapp å våkne alene på bursdagen min. Han kom ikke, og har totalt fucket opp også denne bursdagen. Han nevnte at han har kjøpt noen planter han mente jeg ville ha, men det var det kortet jeg ønsket meg! Og det visste han veldig godt. Faens drittsekk. Anonymkode: 66c7e...019 Gratulerer med dagen! Etter min mening er du like skyldig selv i å ha gjort dagen kjip. Man skal ikke drive og diktere til sin partner at "hvis du elsker meg gjør du dette". Det er han som vet om han elsker deg, det er ikke noe du setter kriteriene for. Kan hende dette barnslige gnålet ditt om et kort har fått ham til å endre syn på deg, og fått ham til å miste interessen. Sikkert lettvint å bare legge all skyld på ham, men du høres ikke ut som en det er enkelt å forholde seg til. Her høres det ut som det er to stykker hvor ingen av dem er interessert i å komme den andre i møte. Nå må dere klare å snakke ordentlig sammen hvis det skal være noe håp. Ganske sikker på at han ville gitt en helt annen fremstilling av saken enn den du har gitt her inne. Anonymkode: edf9c...7d5 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #183 Skrevet 11. mai 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Kjæresten til TS virker nesten litt trassig på meg, det ser ut som om det har gått sport for ham i å nekte henne noe som hun sårt føler behov for. Anonymkode: 007c5...7e6 Enig. Uansett hvor usedvanlig det er å være så opphengt i bursdagskort som TS, så gjør det ikke noen vondt. Han derimot, virker ikke til å ville henne noe godt. Anonymkode: c0be7...eeb
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #184 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Da tar jeg meg friheten til å anta at du og din mann har blitt enige i fellesskap om at dere ikke er interessert i gaver og kort fra den andre? Det er noe helt annet hvis den ene faktisk ønsker seg det, og den andre ikke bryr seg om å gi. For det er vel ikke slik at du kan si til mannen din at sånn og sånn trenger jeg fra deg, og så gjør han sitt beste for å IKKE gi deg det du ber om? Kjæresten til TS virker nesten litt trassig på meg, det ser ut som om det har gått sport for ham i å nekte henne noe som hun sårt føler behov for. Anonymkode: 007c5...7e6 Der sier du det; virker som det nesten har gått sport i det for han ja. Om det var omvendt; at han hadde sagt tydelig til meg hva han trengte, så ville jeg jo prøvd å etterkomme det. Og ærlig talt, til dere som mener jeg er vanskelig og krevende,bortskjemt o.l., det er ikke spesielt krevende å forvente å få et bursdagskort fra kjæresten når man har bursdag! Anonymkode: 66c7e...019
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #185 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Der sier du det; virker som det nesten har gått sport i det for han ja. Om det var omvendt; at han hadde sagt tydelig til meg hva han trengte, så ville jeg jo prøvd å etterkomme det. Og ærlig talt, til dere som mener jeg er vanskelig og krevende,bortskjemt o.l., det er ikke spesielt krevende å forvente å få et bursdagskort fra kjæresten når man har bursdag! Anonymkode: 66c7e...019 Det er ingen som har sagt at det er krevende å forvente kort, det vi har sagt at det er ekstremt å tenke på det kortet i ett år etterpå, og si at du dumper han hvis du ikke får det. Anonymkode: a4555...6af 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #186 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er ingen som har sagt at det er krevende å forvente kort, det vi har sagt at det er ekstremt å tenke på det kortet i ett år etterpå, og si at du dumper han hvis du ikke får det. Anonymkode: a4555...6af Vi? du snakker da kun på vegne av deg selv. Anonymkode: 66c7e...019
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #187 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Enig. Uansett hvor usedvanlig det er å være så opphengt i bursdagskort som TS, så gjør det ikke noen vondt. Han derimot, virker ikke til å ville henne noe godt. Anonymkode: c0be7...eeb Akkurat sånn det føles. I går kveld var jeg EKSTREMT tydelig på hva mine behov er/var: at han nå endelig gir meg det kortet han skulle gitt meg i fjor, og at han skulle overnatte. Han giddet ikke å gjøre noen av delene. Bor 25 min unna meg, men brydde seg ikke nok til å komme. Dagen er fullstendig ødelagt, tror jeg vil bli rasende om han kommer i kveld. Det gjør han kanskje ikke engang, tviler på det, men det vil uansett være for lite for sent. Tenker bare han er en jævla faens drittsekk. Anonymkode: 66c7e...019
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #188 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Gratulerer med dagen! Etter min mening er du like skyldig selv i å ha gjort dagen kjip. Man skal ikke drive og diktere til sin partner at "hvis du elsker meg gjør du dette". Det er han som vet om han elsker deg, det er ikke noe du setter kriteriene for. Kan hende dette barnslige gnålet ditt om et kort har fått ham til å endre syn på deg, og fått ham til å miste interessen. Sikkert lettvint å bare legge all skyld på ham, men du høres ikke ut som en det er enkelt å forholde seg til. Her høres det ut som det er to stykker hvor ingen av dem er interessert i å komme den andre i møte. Nå må dere klare å snakke ordentlig sammen hvis det skal være noe håp. Ganske sikker på at han ville gitt en helt annen fremstilling av saken enn den du har gitt her inne. Anonymkode: edf9c...7d5 Når han ikke gidder å gi meg et jævla kort engang, så tror jeg ikke interessen er der i utgangspunktet. Og kjenner at min interesse for han er i ferd med å forsvinne også. Jeg er ikke enkel å forholde meg til? Jeg sa det VELDIG tydelig hva jeg trengte, og det ikke mye eller krevende å forvente at kjæresten gir meg et jævla bursdagskort og overnatter så jeg slipper å våkne alene på bursdagen min. Han nektet å gjøre noen av delene, en god kjæreste ville selvsagt gjort begge. Anonymkode: 66c7e...019
Honey Dew Skrevet 11. mai 2022 #189 Skrevet 11. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Da tar jeg meg friheten til å anta at du og din mann har blitt enige i fellesskap om at dere ikke er interessert i gaver og kort fra den andre? Det er noe helt annet hvis den ene faktisk ønsker seg det, og den andre ikke bryr seg om å gi. For det er vel ikke slik at du kan si til mannen din at sånn og sånn trenger jeg fra deg, og så gjør han sitt beste for å IKKE gi deg det du ber om? Kjæresten til TS virker nesten litt trassig på meg, det ser ut som om det har gått sport for ham i å nekte henne noe som hun sårt føler behov for. Anonymkode: 007c5...7e6 Ikke rart han blir trassig hvis han blir mast på hele tiden. Endret 11. mai 2022 av Honey Dew 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #190 Skrevet 11. mai 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Akkurat sånn det føles. I går kveld var jeg EKSTREMT tydelig på hva mine behov er/var: at han nå endelig gir meg det kortet han skulle gitt meg i fjor, og at han skulle overnatte. Han giddet ikke å gjøre noen av delene. Bor 25 min unna meg, men brydde seg ikke nok til å komme. Dagen er fullstendig ødelagt, tror jeg vil bli rasende om han kommer i kveld. Det gjør han kanskje ikke engang, tviler på det, men det vil uansett være for lite for sent. Tenker bare han er en jævla faens drittsekk. Anonymkode: 66c7e...019 Jeg tror han sårer deg med vilje og du gjør best i å kutte all kontakt. Anonymkode: c0be7...eeb
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #191 Skrevet 11. mai 2022 Honey Dew skrev (5 minutter siden): Ikke rart han blir trassige hvis han blir mast på hele tiden. Du har ikke peiling på hvordan forholdet er, men at du antar han blir "mast på hele tiden" er bare latterlig. Skam deg. Anonymkode: 66c7e...019
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #192 Skrevet 11. mai 2022 Jeg får så vondt av deg, ts.. ❤️ et bursdagskort på dagen sin er ikke mye forlangt og jeg skjønner at det føles sårt når du satt så pris på kortet han ga deg sist gang. Skulle gjerne gitt deg et bursdagskort om jeg hadde hatt muligheten! Anonymkode: db6c5...d49 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #193 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vi? du snakker da kun på vegne av deg selv. Anonymkode: 66c7e...019 Neida, hadde du vært mindre opptatt av å spy ut spydigheter mot folk som motsier deg så kanskje du hadde klart å registrere hva folk skriver til deg. Anonymkode: a4555...6af 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #194 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg får så vondt av deg, ts.. ❤️ et bursdagskort på dagen sin er ikke mye forlangt og jeg skjønner at det føles sårt når du satt så pris på kortet han ga deg sist gang. Skulle gjerne gitt deg et bursdagskort om jeg hadde hatt muligheten! Anonymkode: db6c5...d49 Takk. Jeg skjønner bare ikke hvorfor enkelte i tråden skriver så mange stygge angrep på meg, det er da ikke så uvanlig å ønske seg et bursdagskort fra kjæresten? Forstår det om noen ikke ønsker det, og har avtalt at man dropper sånt. Men dette er ikke et sånt tilfelle; jeg har klart og tydelig sagt flere ganger akkurat hva jeg ønsket meg. Det er andre som ønsker seg dyre, fancy gaver..Jeg ønsket meg bare et personlig, romantisk kort.....Det er ikke å være krevende eller bortskjemt. Anonymkode: 66c7e...019 1
Honey Dew Skrevet 11. mai 2022 #195 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Når han ikke gidder å gi meg et jævla kort engang, så tror jeg ikke interessen er der i utgangspunktet. Og kjenner at min interesse for han er i ferd med å forsvinne også. Jeg er ikke enkel å forholde meg til? Jeg sa det VELDIG tydelig hva jeg trengte, og det ikke mye eller krevende å forvente at kjæresten gir meg et jævla bursdagskort og overnatter så jeg slipper å våkne alene på bursdagen min. Han nektet å gjøre noen av delene, en god kjæreste ville selvsagt gjort begge. Anonymkode: 66c7e...019 Du kan jo kanskje kjøpe bursdagskortet selv og spørre om han vil skrive noe i det? Når det gjelder fødselsdager og jul, er det helt vilt å bestille kort eller gaver fra andre. Da blir gleden over å gi deg og overreske deg borte. Jeg synes du skal gjøre han en tjeneste ved å avslutte hele forholdet hvis det kun er kortet og ikke han som er det viktigste for deg. 1
Honey Dew Skrevet 11. mai 2022 #196 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Takk. Jeg skjønner bare ikke hvorfor enkelte i tråden skriver så mange stygge angrep på meg, det er da ikke så uvanlig å ønske seg et bursdagskort fra kjæresten? Forstår det om noen ikke ønsker det, og har avtalt at man dropper sånt. Men dette er ikke et sånt tilfelle; jeg har klart og tydelig sagt flere ganger akkurat hva jeg ønsket meg. Det er andre som ønsker seg dyre, fancy gaver..Jeg ønsket meg bare et personlig, romantisk kort.....Det er ikke å være krevende eller bortskjemt. Anonymkode: 66c7e...019 Du har sagt til han at du vil ha et kort? Da er det bestilling av kort/gave. Slike ting gir en fordi en vil overraske noen og jeg vil tro at han blåser i å gi deg kort fordi du har bestilt det av han.
Honey Dew Skrevet 11. mai 2022 #197 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Der sier du det; virker som det nesten har gått sport i det for han ja. Om det var omvendt; at han hadde sagt tydelig til meg hva han trengte, så ville jeg jo prøvd å etterkomme det. Og ærlig talt, til dere som mener jeg er vanskelig og krevende,bortskjemt o.l., det er ikke spesielt krevende å forvente å få et bursdagskort fra kjæresten når man har bursdag! Anonymkode: 66c7e...019 Men du maser jo om dette kortet et helt år etterpå. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #198 Skrevet 11. mai 2022 Honey Dew skrev (1 minutt siden): Du har sagt til han at du vil ha et kort? Da er det bestilling av kort/gave. Slike ting gir en fordi en vil overraske noen og jeg vil tro at han blåser i å gi deg kort fordi du har bestilt det av han. Nok en idiotisk kommentar. Jeg hadde da ikke forventet at han IKKE ville gi meg et kort, så da etterlyste jeg det i etterkant. Anonymkode: 66c7e...019
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #199 Skrevet 11. mai 2022 Honey Dew skrev (Akkurat nå): Men du maser jo om dette kortet et helt år etterpå. Maser? Tull. Har minnet han på det noen ganger, og det er jo fordi det ikke skjedde noe. Anonymkode: 66c7e...019
Honey Dew Skrevet 11. mai 2022 #200 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nok en idiotisk kommentar. Jeg hadde da ikke forventet at han IKKE ville gi meg et kort, så da etterlyste jeg det i etterkant. Anonymkode: 66c7e...019 Nå er det tredje gangen jeg spør: Hva er det du ønsker hjelp til da du skrev hi? Det har du ikke klart å svare på. 5
Anbefalte innlegg