Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer? Hvor kjøper dere disse produktene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo!

Jeg er helt ny i gamet, men etter og ha saumfart og sammenlignet priser på diverse dermalogicaprodukter på dinside, lookfantastic og strawberrynet, kom strawberrynet best ut! Pluss at man slipper og betale frakt her.... :)

Ellers er det jo også slik at hvis du bestiller over 200.- ( tollgrensen), og den uheldigvis skulle bli stoppet i tollen, refunderer strawberrynet alle kostnadene med dette! :sjarmor:

Derfor ble valget for meg enkelt, og jeg har idag mottatt min første pakke med dermalogicaprodukter.

Gleder meg til rens i kveld. :)

Skrevet

minhud.no har samme pris som en hvilken som helst annen plass her i landet. Jeg bestiller fra lookfantastic.com, orker ikke å styre med å få dekket utgiftene når pakken fortolles fra strawberrynet.com (de fleste pakker over 200 kr blir stoppet).

LF har rask og god service, er billige, og har aldri opplevd at pakker derfra har blitt stoppet.

• 1 år senere...
Gjest Gjest_Kine_*
Skrevet
minhud.no har samme pris som en hvilken som helst annen plass her i landet. Jeg bestiller fra lookfantastic.com, orker ikke å styre med å få dekket utgiftene når pakken fortolles fra strawberrynet.com (de fleste pakker over 200 kr blir stoppet).

LF har rask og god service, er billige, og har aldri opplevd at pakker derfra har blitt stoppet.

Jeg sjekket prisene på de produktene jeg bruker, og hva de vil koste på LF, og jeg kom frem til at jeg kommer til å spare hele 8 kroner i snitt pr. produkt. Det er 32 kr spart på mine produkter. De er jo ikke særlig billigere enn minhud i det hele tatt!

Skrevet (endret)

Jeg har bestilt Dermalogica fra LF tidligere, men har funnet ut at man får vesentlig billigere produkter fra ebay.

Jeg bestilte Skin Smoothing Cream 100 ml herfra, betalte 270 kr inkl frakt. Pga den lave dollarkursen kom selve kremen på under 200 kr, slapp dermed unna toll og moms. Kremen var forseglet, og det tok kun en uke fra jeg bestilte til varen lå i postkassa, anbefales!

Hos minhud.no koster dette produktet 616 kr inkl frakt.

Endret av Hubble

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...