Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har forsøkt å finne en mal på dette eventuelt eksempler på en slik kontakt på nettet men finner ikke. 

skriver man bare at person a skal ha sånn slik ogsånn hvis vi går fra hverandre og person b skal ha dette og dette . Må jeg liste opp alt jeg har som er «mitt « . Altså hårføneren er min .. kjøkken maskinen . Klesstativet og skapet er mitt .. kam bli en ganske lang og rimlig tidkrevende liste og lage ? 

Endret av FruR
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet ? 

AnonymBruker
Skrevet

Både DNB og Nordea har maler man fyller ut. 

Anonymkode: 107a9...27b

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi gjorde det enkelt;

Alt på felleskonto fordeles etter brøken vi satt inn etter.

Bolig var 50-50. Den ene hadde rett til å kjøpe ut. Pris skulle være en snitt av tre prisantydninger. 

Dyrene var den enes eie, uten oppgjør, men tok da også alle kostnader etterhvert. 

Absolutt alle øvrige eiendeler kjøpte den ene av oss. Jeg kjøpte sofa, han kjøleskap, jeg TV, han seng... Ble ikke regulert i kontrakt, men enkelt å gå tilbake på bankutskrifter. 

Anonymkode: 6eb4c...8c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forsøkt å finne mal..? Dukker jo opp uendelig med sider med maler når jeg søker på google. Mange mange artikler som i detalj beskriver alt som trengs eller bør tas med også.

Eller misforstod jeg problemet?

Anonymkode: c9839...87b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Forsøkt å finne mal..? Dukker jo opp uendelig med sider med maler når jeg søker på google. Mange mange artikler som i detalj beskriver alt som trengs eller bør tas med også.

Eller misforstod jeg problemet?

Anonymkode: c9839...87b

Jeg forstod det samme som deg. At spørsmålet er til innhold, og detaljer.

For maler finnes det jo i mass. 

Anonymkode: 6eb4c...8c8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...