Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er invitert i et selskap hos en familie og skal ta med våre to barn på 5 år og en på 6 mnd. Babyen kan ikke sitte på egenhånd enda, og jeg synes det blir litt styrere å ta med vippestol. Så hvordan er det mest praktisk å «oppbevare» babyen når man er på besøk? Kan selvsagt ta med lekematte/teppe hun kan ligge på,  men siden det er et barnebursdagsselskap med barn som sikkeet løper endel rundt, vil jeg ikke at babyen skal ligge på gulvet denne dagen. Det skal også serveres middag her og vi skal sitte til bords. Litt usikker på hvor vi skal ha babyen mens vi spiser. Tenker å høre om det er plass til å ta med vogn, og evt ha bag-delen med inn i stua. Ellers er jeg tom for ideer. Noen som har tips å komme med? 

Anonymkode: bd25f...08d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere uansett har med vogn så ta bare bagdelen  inn i stua. Eller så tar du med deg vippstolen den tar ikke så mye plass. Hvis ikke må jo en av dere holde ungen hele tiden, er dere heldige kanskje noen andre også vil bære litt 😀

Anonymkode: 95357...f11

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sett bilstolen på en spisestuestol. Det pleide vi å gjøre.

Anonymkode: 2f554...c04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med tre barn ble jeg raskt veldig flink til å spise med en hånd..... Så jeg hadde gått for fang, vippestol eller vognbag.

Anonymkode: 84f32...3a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde tatt vogn, bilstolen eller fanget ja😊 min erfaring er gjerne at man lett kan få litt hjelp også. Mange som gjerne holder og underholder de minste her iallefall 😊

Anonymkode: fcf26...083

AnonymBruker
Skrevet

Bæresele?

Anonymkode: bc580...89b

Skrevet

Hvis han er mest vant til å være i vippestol mens dere feks spiser eller av andre grunner vil ha han i ro ved dere, så er jo det enkleste å bare ta den med. De tar jo ikke så stor plass. Om ikke kan dere selvsagt bruke bagdelen til vognen. 
Men hadde uansett tatt med et teppe han kunne lagt på. En på 6mnd med behov for å bevege seg, utforske omgivelsene og følge med vil vel fort kjede seg og kanskje bli urolig av å ligge i en bag uten å se noe. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi er invitert i et selskap hos en familie og skal ta med våre to barn på 5 år og en på 6 mnd. Babyen kan ikke sitte på egenhånd enda, og jeg synes det blir litt styrere å ta med vippestol. Så hvordan er det mest praktisk å «oppbevare» babyen når man er på besøk? Kan selvsagt ta med lekematte/teppe hun kan ligge på,  men siden det er et barnebursdagsselskap med barn som sikkeet løper endel rundt, vil jeg ikke at babyen skal ligge på gulvet denne dagen. Det skal også serveres middag her og vi skal sitte til bords. Litt usikker på hvor vi skal ha babyen mens vi spiser. Tenker å høre om det er plass til å ta med vogn, og evt ha bag-delen med inn i stua. Ellers er jeg tom for ideer. Noen som har tips å komme med? 

Anonymkode: bd25f...08d

Hø? Her i huset sitter babyen i fanget når vi spiser middag. 6 måneder.

Anonymkode: 8ab68...454

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Sett bilstolen på en spisestuestol. Det pleide vi å gjøre.

Anonymkode: 2f554...c04

Litt utrygt kanskje? Den kan jo falle ned..? 

Anonymkode: 5b844...d1b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har pleid å ha mine på fanget.

Anonymkode: ae251...653

AnonymBruker
Skrevet

Vi pleier å ha babyen på fanget. Bytter eventuelt på å ha henne på fanget. Bæresele er praktisk om dere skal gå litt rundt. Om babyen sover i vogn, kan det jo hende at en av dere må ut og trille en tur.

Anonymkode: a666d...b7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...