AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Jeg lurer på om jeg har lettere livmor prolaps, føler et trykk og noe smerter nederst i magen, dyp penetrering er vondt. Tror jeg har hatt det en gang før, men det var framprovosert(lang historie), ikke hatt det siden. Gikk ikke til lege den gang. Kan ikke kjenne noe på innsiden av skjeden. Ja, jeg skal bestille meg legetime, bare lurer på om det kan være noe alvorlig som haster? Har blødninger men har menstruasjon, jeg er ikke gravid, og har ikke kjønnssykdommer. Jeg vil så sykt ikke gjennom gynekologisk undersøkelse... Anonymkode: aa4e6...feb
Nusket Skrevet 8. mai 2022 #2 Skrevet 8. mai 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg lurer på om jeg har lettere livmor prolaps, føler et trykk og noe smerter nederst i magen, dyp penetrering er vondt. Tror jeg har hatt det en gang før, men det var framprovosert(lang historie), ikke hatt det siden. Gikk ikke til lege den gang. Kan ikke kjenne noe på innsiden av skjeden. Ja, jeg skal bestille meg legetime, bare lurer på om det kan være noe alvorlig som haster? Har blødninger men har menstruasjon, jeg er ikke gravid, og har ikke kjønnssykdommer. Jeg vil så sykt ikke gjennom gynekologisk undersøkelse... Anonymkode: aa4e6...feb Ingen her som kan fortelle deg om det er noe alvorlig eller ikke. Du får hastetime hos lege i morgen og avklaring der. Kan være du trenger knipeøvelser og styrking av bekkebunnen.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #3 Skrevet 8. mai 2022 Nusket skrev (2 timer siden): Ingen her som kan fortelle deg om det er noe alvorlig eller ikke. Du får hastetime hos lege i morgen og avklaring der. Kan være du trenger knipeøvelser og styrking av bekkebunnen. Klart ingen kan si noe sikkert, ønsket bare forslag/ideer. Og som du nevner; er dette verdig hastetime? Noen som har hatt dette? Leste om at knipeøvelser kunne hjelpe men vet ikke om det kanskje er mer egnet for de som har veldig stor prolaps? Ikke at det skader med knipeøvelser selvsagt. Anonymkode: aa4e6...feb
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #4 Skrevet 8. mai 2022 Det er vanlig å bli øm og hoven under mensen. Og livmorhaltappen beveger seg hele syklusen, opp og ned, bakover og fremover. Da er det naturlig at det kan være veldig ubehagelig hvis penis støter mit den i visse stillinger. Er du usikker så ta en sjekk. Men jeg synes det høres relativt normalt ut det du nevner. Anonymkode: c934f...efa
Nusket Skrevet 12. mai 2022 #5 Skrevet 12. mai 2022 On 5/8/2022 at 9:32 PM, AnonymBruker said: Klart ingen kan si noe sikkert, ønsket bare forslag/ideer. Og som du nevner; er dette verdig hastetime? Noen som har hatt dette? Leste om at knipeøvelser kunne hjelpe men vet ikke om det kanskje er mer egnet for de som har veldig stor prolaps? Ikke at det skader med knipeøvelser selvsagt. Anonymkode: aa4e6...feb Knipeøvelser er egnet for mange ting, alt fra prolaps til hyppig vannlatning, vaginisme, etc. Gå til en GU eller fysio (spesialisert bekkenbunn) for undersøkelse av bekkenbunnen, så får du videre hjelp. Hva som er verdig hastetime må nesten legekontoret svare på. Regner med du har bestilt time siden sist?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå