AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Hei! Har søkt litt ulike studium og er usikker på hva jeg skal velge( kommer inn på alle). Noen som har studert noe av dette som kan fortelle om valget sitt og hvorfor du anbefaler det/evt ikke? Anonymkode: 6369f...061
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #2 Skrevet 8. mai 2022 Kjenner flere bioingeniører. De aller fleste jobber på sykehuset, tar blodprøver og er på lab. Jobber skift. Noen får jobber andre steder, men det er vanskelig. Vet de trives, men det kan være vanskelig å stige i lønn om man er på sykehuset. Privaten er noe annet. Anonymkode: 676c2...6f3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #3 Skrevet 8. mai 2022 Bioingeniør tjener veldig dårlig ift andre ingeniører, vet ikke hvor mye lønn er en motivasjon for deg. Ellers må du jo bare velge ut i fra interesser. Anonymkode: 901f0...5d9
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #4 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bioingeniør tjener veldig dårlig ift andre ingeniører, vet ikke hvor mye lønn er en motivasjon for deg. Ellers må du jo bare velge ut i fra interesser. Anonymkode: 901f0...5d9 Lønn er langt ifra det viktigste for meg,men tror jeg holder en knapp på bivotenskap ettersom da kan jeg bli ingeniør også men mer molekylært rettet:-) De har også mange alternativer så man kan endre retning om det dukker opp noe fristende Anonymkode: 6369f...061
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå