Gå til innhold

Nysingel og redd for Tinder etc

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner jeg har lyst til å rase fra meg litt og ha noen uforpliktende flings, men jeg har ikke vært singel på 20 år og har helt noia for å vise meg på Tinder og sånne apper. 

Det er ganske mye som må klaffe for meg for at jeg skal synes en mann er tiltrekkende, og da tenker jeg at det er mye jobb å finne noen å ha sex med. Også er jeg livredd for å møte på menn som ikke er helt normale og som vil gjøre med utrygg. 

Noen som har vært i samme båt og kan gi råd?

Anonymkode: 365fa...3ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må man møte andre via en app?

Kan du ikke gå på byen etc?

Anonymkode: 8e84f...c27

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke forpliktet til å ligge på første hallo. Møt menn, og få et inntrykk av dem først. Det er i grunn det samme du gjør på byen, minus støy og fyll. 

Skal du gjøre deg opp bedre mening om personlighet, så må du nesten gå for folk du treffer i vennegruppa, på jobb, eller i organiserte aktiviteter. 

Anonymkode: bcf68...4e4

AnonymBruker
Skrevet

Tinder er helt ut. 

Anonymkode: 15b46...dc3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg kjenner jeg har lyst til å rase fra meg litt og ha noen uforpliktende flings, men jeg har ikke vært singel på 20 år og har helt noia for å vise meg på Tinder og sånne apper. 

Det er ganske mye som må klaffe for meg for at jeg skal synes en mann er tiltrekkende, og da tenker jeg at det er mye jobb å finne noen å ha sex med. Også er jeg livredd for å møte på menn som ikke er helt normale og som vil gjøre med utrygg. 

Noen som har vært i samme båt og kan gi råd?

Anonymkode: 365fa...3ba

Holdt på å skrive et innlegg om akkurat det samme. Er 37 og akkurat kommet ut av et langvarig forhold. 
Følger spent med i denne tråden😅

Anonymkode: 8ad22...f61

Skrevet

Kom ut av et 15 år langt forhold for ca ett år siden. Begynte å snoke litt på tinder ifjor sommer. Det er mye rart på tinder, men også mange hyggelige og helt normale folk.

Hopp i det og møt noen for en tur. Man merker fort om det er noe som ikke stemmer og da trenger man jo ikke treffe de igjen. Min erfaring med bruken av tinder er at det kan være et sprik mellom tinderprofil og hva du møter i virkeligheten, men at du jo når du møter de ganske kjapt ser hva slags menneske det er.

Når jeg først klarte å komme igang med Tinder var det faktisk litt gøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...