Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #1 Skrevet 7. november 2005 Vi planlegger å bygge på større gang/inngang,ca 3 gange 3 meter. Noen som har peiling på ca. hvor mye vi må ut med i material?
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2005 #2 Skrevet 7. november 2005 Vår på ca 5 kvm kom på rundt 30 000 alt inkludert
Cr@sh Skrevet 7. november 2005 #4 Skrevet 7. november 2005 Vår på ca 5 kvm kom på rundt 30 000 alt inkludert ← Hadde dere leid inn all hjelp selv? Eller gjort mye selv? Hva mener du med alt inkludert?
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2005 #5 Skrevet 7. november 2005 Da mener jeg med alle materialer, og ellers det som vi brukte av penger på gangen. Vi hadde en snekker som gjorde litt grovarbeid med skyvedøra, og med å heise opp huset slik at det ikke datt sammen da vi skulle flytte inngangsdøra. Men ellers har min mann gjort alt selv. Våre kvm kom da på ca 30 000. Inklusive skyvedøra.
Cr@sh Skrevet 8. november 2005 #6 Skrevet 8. november 2005 Da mener jeg med alle materialer, og ellers det som vi brukte av penger på gangen. Vi hadde en snekker som gjorde litt grovarbeid med skyvedøra, og med å heise opp huset slik at det ikke datt sammen da vi skulle flytte inngangsdøra. Men ellers har min mann gjort alt selv. Våre kvm kom da på ca 30 000. Inklusive skyvedøra. ← Oki, takk for info... Tenker på å bygge på vi også.... ca like stort...
Gjest Sabia Skrevet 8. november 2005 #7 Skrevet 8. november 2005 Hei, brukte dere arkitekt til å tegne hvordan det skulle se ut, eller hvordan gjorde dere det? Vi lurer også på å bygge ut inngangspartiet for å få litt større gang, men vil jo at det skal se pent ut..?
Gjest Sabia Skrevet 15. november 2005 #8 Skrevet 15. november 2005 Ingen som kan svare på om man må bruke arkitekt, evt hva dere har brukt...?
sixx Skrevet 15. november 2005 #9 Skrevet 15. november 2005 Ingen som kan svare på om man må bruke arkitekt, evt hva dere har brukt...? ← Nei, det er ikke noe krav til å bruke arkitekt. Jeg har tegnet selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå