AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Er et laminat gulv hvor vann kan komme til mellom plankene. Det har skjedd noen steder ved ytterdøren og det er ikke pent. Har tidligere gått over med jif våtmopp (ventet til de var tørre nok), men resultatet er at gulvet føles klissete om man går barbent. Jeg går ikke mye barbent, men jeg må vell gjøre noe feil. Hvordan vaske et slikt type gulv? Gud jeg angrer på at jeg ikke kjøpte et gulv som tålte vann 😂 Anonymkode: 8c882...85d
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #3 Skrevet 14. mai 2022 Det er jo helt koko at det lages gulv som ikke tåler vann? Jeg trodde det gikk på hvilket vaskemiddel man brukte, feks noen gulv skal kun ha grønnsåpe mens andre ikke osv. Anonymkode: 9e545...ce1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #4 Skrevet 14. mai 2022 Det går helt fint å vaske laminatgulv på vanlig måte, bare ikke med plaskvåt klut. Det blir ikke så fort ødelagt, det må bli stående vann for at det skal trekke mellom plankene. I gangen er det nok våte sko med snø og regn som har blitt stående rett på gulvet som har forårsaket skadene. Anonymkode: 3f9c1...037 1
newman01 Skrevet 16. mai 2022 #5 Skrevet 16. mai 2022 Har du prøvd å vaske gulvet med bare en fuktig microfibermopp for gulv? Og to bøtter, én som du skyller moppen med , og én med rent vann 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå