Kvakky Skrevet 5. oktober 2023 #1761 Skrevet 5. oktober 2023 Hallois dagboook. Fine dager siden sist. Fått hjem mann igjen ♥️ Litt "akutt" barnevakt i kveld for noen småtroll. Mann spiller hatt over hatt med niese og jeg la minste frøkna. Gleder meg til helg, bare jobb i morgen først. Adios for nå. Blir nok en stund til neste gang for har mistet gleden av å være her inne litt. Snaikes. 1
Frøkenfryden Skrevet 5. oktober 2023 #1762 Skrevet 5. oktober 2023 Kvakky skrev (44 minutter siden): Hallois dagboook. Fine dager siden sist. Fått hjem mann igjen ♥️ Litt "akutt" barnevakt i kveld for noen småtroll. Mann spiller hatt over hatt med niese og jeg la minste frøkna. Gleder meg til helg, bare jobb i morgen først. Adios for nå. Blir nok en stund til neste gang for har mistet gleden av å være her inne litt. Snaikes. Åå🥺 Så leit. At du blir borte. Ha det🥺❤️ 1
Frøkenfryden Skrevet 5. oktober 2023 #1763 Skrevet 5. oktober 2023 Kvakky skrev (På 27.9.2023 den 19.45): Hallo! Så lenge siden sist, tiden går så fort! Har det stort sett fint om dagen. Bedre enn på mange måneder og det er så godt 🥳 KID kurs har hjulpet mye, var der i dag. Så interessant! Så fine folk der ♥️ Glad for at mann snart er ferdig med sine jobbturer og skoletur og blir mer hjemme igjen 🥰 Ellers er det høstlig, fikk tatt en sykkeltur i kveld, nesten før regnet kom 😁 Ny dag i morgen, håper jobbdagen blir fin🤞 Glad du høres ut til å ha det stort sett fint i alle fall😌 Burde kommentert mer her til deg ser jeg, leser jo alt😌💚 1
jukkapalme Skrevet 5. oktober 2023 #1764 Skrevet 5. oktober 2023 Kvakky skrev (2 timer siden): Hallois dagboook. Fine dager siden sist. Fått hjem mann igjen ♥️ Litt "akutt" barnevakt i kveld for noen småtroll. Mann spiller hatt over hatt med niese og jeg la minste frøkna. Gleder meg til helg, bare jobb i morgen først. Adios for nå. Blir nok en stund til neste gang for har mistet gleden av å være her inne litt. Snaikes. Trist å høre 😢 Håper du kommer tilbake igjen snart! 1 1
Cid Skrevet 5. oktober 2023 #1765 Skrevet 5. oktober 2023 Kvakky skrev (3 timer siden): Hallois dagboook. Fine dager siden sist. Fått hjem mann igjen ♥️ Litt "akutt" barnevakt i kveld for noen småtroll. Mann spiller hatt over hatt med niese og jeg la minste frøkna. Gleder meg til helg, bare jobb i morgen først. Adios for nå. Blir nok en stund til neste gang for har mistet gleden av å være her inne litt. Snaikes. Forlater du kg? Du har jo virket til å ha det veldig artig her den siste tiden 1
Kvakky Skrevet 6. oktober 2023 #1766 Skrevet 6. oktober 2023 Cid skrev (4 timer siden): Forlater du kg? Du har jo virket til å ha det veldig artig her den siste tiden jukkapalme skrev (5 timer siden): Trist å høre 😢 Håper du kommer tilbake igjen snart! Frøkenfryden skrev (7 timer siden): Åå🥺 Så leit. At du blir borte. Ha det🥺❤️ Takk Forlater nok ikke helt men blir nok mindre her. Har hatt det greit her i det siste men er ikke det samme som før. 1
Frøkenfryden Skrevet 6. oktober 2023 #1767 Skrevet 6. oktober 2023 Kvakky skrev (1 minutt siden): Takk Forlater nok ikke helt men blir nok mindre her. Har hatt det greit her i det siste men er ikke det samme som før. Skjønner Lov det☺️ 1
Gjest Lurven Skrevet 6. oktober 2023 #1768 Skrevet 6. oktober 2023 Kvakky skrev (2 timer siden): Takk Forlater nok ikke helt men blir nok mindre her. Har hatt det greit her i det siste men er ikke det samme som før. Hvorfor, whyyyy😭
Cid Skrevet 6. oktober 2023 #1769 Skrevet 6. oktober 2023 Kvakky skrev (3 timer siden): Takk Forlater nok ikke helt men blir nok mindre her. Har hatt det greit her i det siste men er ikke det samme som før. Synd du føler det slik 😕
Kvakky Skrevet 6. oktober 2023 #1770 Skrevet 6. oktober 2023 Lurven skrev (1 time siden): Hvorfor, whyyyy😭 Blir mest irritert her inne 🥺 Og da er det ikke så gøy lenger.
Kvakky Skrevet 6. oktober 2023 #1771 Skrevet 6. oktober 2023 Cid skrev (26 minutter siden): Synd du føler det slik 😕 Ja 😕
Cid Skrevet 6. oktober 2023 #1772 Skrevet 6. oktober 2023 Kvakky skrev (6 minutter siden): Blir mest irritert her inne 🥺 Og da er det ikke så gøy lenger. Best å bare blokkere irriterende brukere og late som at de ikke er her, det jeg gjør
Gjest Lurven Skrevet 6. oktober 2023 #1773 Skrevet 6. oktober 2023 Kvakky skrev (1 time siden): Blir mest irritert her inne 🥺 Og da er det ikke så gøy lenger. Ikke på meg håper jeg😔
Frøkenfryden Skrevet 6. oktober 2023 #1774 Skrevet 6. oktober 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Ikke på meg håper jeg😔 Neida. Og eg veit alt. Stol på meg😁
Gjest Lurven Skrevet 6. oktober 2023 #1775 Skrevet 6. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Neida. Og eg veit alt. Stol på meg😁 Du er jo en sånn som folk betror seg til og sånn 🙂
Frøkenfryden Skrevet 6. oktober 2023 #1776 Skrevet 6. oktober 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Du er jo en sånn som folk betror seg til og sånn 🙂 Mm eg er 44 kg løyndommar i praksis
Gjest Lurven Skrevet 6. oktober 2023 #1777 Skrevet 6. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Mm eg er 44 kg løyndommar i praksis Du hadde nok vært under 40 kg om du ikke måtte holde på alle hemmelighetene
Frøkenfryden Skrevet 6. oktober 2023 #1778 Skrevet 6. oktober 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Du hadde nok vært under 40 kg om du ikke måtte holde på alle hemmelighetene 😂😂😂 ja🥹
Kvakky Skrevet 6. oktober 2023 #1779 Skrevet 6. oktober 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Ikke på meg håper jeg😔 Nei. Du er kul. 🥳
Gjest Lurven Skrevet 6. oktober 2023 #1780 Skrevet 6. oktober 2023 Kvakky skrev (3 minutter siden): Nei. Du er kul. 🥳 Ja det veit jeg jo da😁
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå