Kvakky Skrevet 8. juli 2023 #1742 Skrevet 8. juli 2023 Yo! Spist en is. Blir brent av sol. Nesten lest ferdig en bok. Skremmer naboer med å gå med hudfarget BH, tenk om de tror jeg går toppløs 👻 Har Peppa gris plaster på låret Fått fiskestang i gave, takk! Lekt med kids. Endelig tatt medisin jeg har "glemt" alt for lenge. Spist digg lunsj Ooog, enda lang dag igjen.
Kvakky Skrevet 12. juli 2023 #1743 Skrevet 12. juli 2023 Sveisan! Vi river veranda. Grusomt i varmen 🥵 Testet fiskestang, ikke en eneste 🐠 klarte jeg å få på kroken. Er jeg så skummel, hææ? Lite nytt ellers, vært på grava til besteforeldre og pappa 🌹🌼🌻 Hatt min første krangel med mann en dag, en gang på jo være den første. Selv om jeg skulle hs vært uten. (ikke uten mann, men krangel) 2
Kvakky Skrevet 21. juli 2023 #1744 Skrevet 21. juli 2023 Regnfull fredag. Snart ferieslutt. Trist, hater sånt. Ryddet i skap og skuffer, bokhylle og diverse. Har så mye bøker, trenger ikke ønske noen til jul på flere år. Nå kjedelig TV-titting i kjedelig vær 😏 1
Kvakky Skrevet 27. juli 2023 #1745 Skrevet 27. juli 2023 God kveld kjære dagbok. Vært hos søster i dag. Koselig🥰 Flatt dekk på tur hjem. Kokeplata fikset. Handyman 😘 Ser på bildet av meg og pappa som står ved siden av fine roser 🌹Savner han ♥️ 1 1
Kvakky Skrevet 6. august 2023 #1746 Skrevet 6. august 2023 Hall@is dagbok. Rolig søndag. Spiller logoquiz med kokeplate og slapper av ♥️ Spist fish and chips til middag, såå mett. I dag har jeg ikke gjort noe fornuftig, godt! Snakkes!
Kvakky Skrevet 13. august 2023 #1747 Skrevet 13. august 2023 Søndag. Lang dag! Gått tur og vasket masse klær. Sett på bilder fra bryllupet og lurer på hvilket vi skal ha på takkekort 🤔 Tenner lys for pappa, skulle feiret konfirmasjonsdag i dag, 50 år siden. Mamma var der og ledet hele greia. Tøff dame 🥰 2
Kvakky Skrevet 25. august 2023 #1748 Skrevet 25. august 2023 Halloien. Det hørtes bergensk ut. Halloooien.. Savner vestlandet og alle bergenserne, bømlinger, stordabuene. Var i bryllup der i helga. Fantastisk! 100 kjente og ukjente, flott brudepar, deilig mat og morsom fest 🥳 Men godt å komme hjem også. Har syklet masse. Sett fine dyr og noen sinte dyr. Kost med tantebarn, vært på blåbærtur, plukket masse rips og stikkelsbær. Hater å plukke stikkelsbær med alle de stikkende buskene. Nå er det helg! Tjohei. 1
Cid Skrevet 25. august 2023 #1749 Skrevet 25. august 2023 Kvakky skrev (På 13.8.2023 den 21.06): Søndag. Lang dag! Gått tur og vasket masse klær. Sett på bilder fra bryllupet og lurer på hvilket vi skal ha på takkekort 🤔 Tenner lys for pappa, skulle feiret konfirmasjonsdag i dag, 50 år siden. Mamma var der og ledet hele greia. Tøff dame 🥰 Komfirmasjonsdag?
Kvakky Skrevet 25. august 2023 #1750 Skrevet 25. august 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Komfirmasjonsdag? Han ble konfirmert for 50 år siden.
Cid Skrevet 25. august 2023 #1751 Skrevet 25. august 2023 Kvakky skrev (1 minutt siden): Han ble konfirmert for 50 år siden. Er det noe man ofte feirer?
Kvakky Skrevet 25. august 2023 #1752 Skrevet 25. august 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Er det noe man ofte feirer? Usikker. Tror det er mange steder de har det. Men ikke før man er 50 års konfirmant. Så lenge igjen for oss ungdommer 😁
Cid Skrevet 25. august 2023 #1753 Skrevet 25. august 2023 Kvakky skrev (Akkurat nå): Usikker. Tror det er mange steder de har det. Men ikke før man er 50 års konfirmant. Så lenge igjen for oss ungdommer 😁 Er 17 år siden min sin, årene går fort!
Kvakky Skrevet 25. august 2023 #1754 Skrevet 25. august 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Er 17 år siden min sin, årene går fort! Jepp. Veldig fort. Vi begynner å bli gamle 😎
Kvakky Skrevet 3. september 2023 #1755 Skrevet 3. september 2023 Hola amigo. Sikkert sånn de snakker der mams og bror og familie er nå. Okei, ikke helt, men gresk er ikke min sterke side. Plasker i basseng og koser seg i sola. Plasker litt her også, fra oven. Liksom ikke helt det samme ☔ Har vondt i magen, spist for mye nachos til lunsj/middag. Paps sin bursdag i dag. Kanskje jeg skal drikke vørterøl og spise baconsvor i hans ånd 🥹 Hvis ikke duger sikkert Cola og popcorn også. Savner deg pappa! ♥️
Frøkenfryden Skrevet 3. september 2023 #1756 Skrevet 3. september 2023 Kvakky skrev (2 timer siden): Hola amigo. Sikkert sånn de snakker der mams og bror og familie er nå. Okei, ikke helt, men gresk er ikke min sterke side. Plasker i basseng og koser seg i sola. Plasker litt her også, fra oven. Liksom ikke helt det samme ☔ Har vondt i magen, spist for mye nachos til lunsj/middag. Paps sin bursdag i dag. Kanskje jeg skal drikke vørterøl og spise baconsvor i hans ånd 🥹 Hvis ikke duger sikkert Cola og popcorn også. Savner deg pappa! ♥️ ❤️
Kvakky Skrevet 3. september 2023 #1757 Skrevet 3. september 2023 Frøkenfryden skrev (45 minutter siden): ❤️ ♥️
Kvakky Skrevet 27. september 2023 #1758 Skrevet 27. september 2023 Hallo! Så lenge siden sist, tiden går så fort! Har det stort sett fint om dagen. Bedre enn på mange måneder og det er så godt 🥳 KID kurs har hjulpet mye, var der i dag. Så interessant! Så fine folk der ♥️ Glad for at mann snart er ferdig med sine jobbturer og skoletur og blir mer hjemme igjen 🥰 Ellers er det høstlig, fikk tatt en sykkeltur i kveld, nesten før regnet kom 😁 Ny dag i morgen, håper jobbdagen blir fin🤞 1
Cid Skrevet 27. september 2023 #1759 Skrevet 27. september 2023 Kvakky skrev (3 timer siden): Hallo! Så lenge siden sist, tiden går så fort! Har det stort sett fint om dagen. Bedre enn på mange måneder og det er så godt 🥳 KID kurs har hjulpet mye, var der i dag. Så interessant! Så fine folk der ♥️ Glad for at mann snart er ferdig med sine jobbturer og skoletur og blir mer hjemme igjen 🥰 Ellers er det høstlig, fikk tatt en sykkeltur i kveld, nesten før regnet kom 😁 Ny dag i morgen, håper jobbdagen blir fin🤞 Lærer man å skrive KID numre?
Kvakky Skrevet 27. september 2023 #1760 Skrevet 27. september 2023 Cid skrev (1 time siden): Lærer man å skrive KID numre? Haha, nei ikke enda 😁
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå