Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. august 2022 #1481 Skrevet 20. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): En annen gang ble jeg venn med en på Facebook, og hun ville møte meg og sånn. Så det var nok dumt av meg å bli venner med noen derfra på Facebook da😦 Er ikke noe bedre å jobbe med bare menn faktisk, like mye sladring og baksnakking der. Vennskap er jo greit nok det Nei det er vel sikkert best med en god blanding av kvinner og menn. Har vært noen mannlige studenter innom da. Det synes jeg er fint! De kakler ikke så fælt 😂
Frøkenfryden Skrevet 20. august 2022 #1482 Skrevet 20. august 2022 lurven skrev (36 minutter siden): Ikke hos meg men kanskje hos henne😄 Hørtes sånn ut🤠
Gjest lurven Skrevet 20. august 2022 #1483 Skrevet 20. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Vennskap er jo greit nok det Nei det er vel sikkert best med en god blanding av kvinner og menn. Har vært noen mannlige studenter innom da. Det synes jeg er fint! De kakler ikke så fælt 😂 Lurer på om jeg noen ganger sender feil signaler, jeg liker å tulle og fjase med folk, kanskje noen oppfatter det som flørting. Der jeg jobber er det svært sjelden det er noen jenter, vi hadde noen damer ansatt ute for en del år siden men det er ingen nå. Alle damene jobber på kontoret og de ser man aldri
Gjest lurven Skrevet 20. august 2022 #1484 Skrevet 20. august 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Hørtes sånn ut🤠 Heldigvis jobber jeg med brannsikkerhet😀
Frøkenfryden Skrevet 21. august 2022 #1485 Skrevet 21. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (9 timer siden): Vennskap er jo greit nok det Nei det er vel sikkert best med en god blanding av kvinner og menn. Har vært noen mannlige studenter innom da. Det synes jeg er fint! De kakler ikke så fælt 😂 Enig i blanding! Sjelden i helsefag men menn kvoteres til psykologi nå da. Lurt👍
Frøkenfryden Skrevet 21. august 2022 #1486 Skrevet 21. august 2022 lurven skrev (6 timer siden): Heldigvis jobber jeg med brannsikkerhet😀 «Blunk blunk» 😂😂😂 1
Gjest lurven Skrevet 21. august 2022 #1487 Skrevet 21. august 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): «Blunk blunk» 😂😂😂 😄
Gjest Cid Skrevet 21. august 2022 #1488 Skrevet 21. august 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): «Blunk blunk» 😂😂😂 Øyvind Blunk
Frøkenfryden Skrevet 21. august 2022 #1489 Skrevet 21. august 2022 lurven skrev (13 timer siden): Lurer på om jeg noen ganger sender feil signaler, jeg liker å tulle og fjase med folk, kanskje noen oppfatter det som flørting. Der jeg jobber er det svært sjelden det er noen jenter, vi hadde noen damer ansatt ute for en del år siden men det er ingen nå. Alle damene jobber på kontoret og de ser man aldri Skjønner hva du mener, har litt samme type personlighet. Nå vet jeg om det og er bevisst. Tidlig i 20-årene skjønte jeg ikke det helt, at det kunne oppfattes sånn🤪 1
Frøkenfryden Skrevet 21. august 2022 #1490 Skrevet 21. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (16 timer siden): Vennskap er jo greit nok det Nei det er vel sikkert best med en god blanding av kvinner og menn. Har vært noen mannlige studenter innom da. Det synes jeg er fint! De kakler ikke så fælt 😂 Hihi. Jeg veileder en Mann nå! Første og sikkert eneste gang det vil skje😂 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. august 2022 #1491 Skrevet 21. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Hihi. Jeg veileder en Mann nå! Første og sikkert eneste gang det vil skje😂 Heldig! Nå har vi bare damer igjen. Gleder meg til det blir tid for at studenter skal ha praksis igjen 😂 Jenter er ok det altså. Gjør seg meg noe nytt.
Gjest lurven Skrevet 21. august 2022 #1492 Skrevet 21. august 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Skjønner hva du mener, har litt samme type personlighet. Nå vet jeg om det og er bevisst. Tidlig i 20-årene skjønte jeg ikke det helt, at det kunne oppfattes sånn🤪 Jeg var over 30 før jeg skjønte det😄 Husker en dame her på kg ble sur da hun skjønte at jeg var gift, tror det var i 2014, det var da jeg begynte å skjønne det😄
Gjest Cid Skrevet 21. august 2022 #1493 Skrevet 21. august 2022 lurven skrev (15 timer siden): Lurer på om jeg noen ganger sender feil signaler, jeg liker å tulle og fjase med folk, kanskje noen oppfatter det som flørting. Der jeg jobber er det svært sjelden det er noen jenter, vi hadde noen damer ansatt ute for en del år siden men det er ingen nå. Alle damene jobber på kontoret og de ser man aldri Dumt ting skal oppfattes som flørting så lett
Gjest lurven Skrevet 21. august 2022 #1494 Skrevet 21. august 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Dumt ting skal oppfattes som flørting så lett Ja veit ikke hva flørting er en gang jeg, tror aldri jeg har drevet med det😬
Gjest Cid Skrevet 21. august 2022 #1495 Skrevet 21. august 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Ja veit ikke hva flørting er en gang jeg, tror aldri jeg har drevet med det😬 Samme her, jeg har i hvert fall aldri blitt flørtet med før
Entern Skrevet 21. august 2022 #1496 Skrevet 21. august 2022 lurven skrev (6 timer siden): Ja veit ikke hva flørting er en gang jeg, tror aldri jeg har drevet med det😬 Jeg var visstnok god på det en gang i tiden men det må være lenge siden 🫥 1
Gjest Agent smith Skrevet 1. september 2022 #1497 Skrevet 1. september 2022 Hvordan går det med hun niesen din som ble bitt av hoggorm?
Gjest Cid Skrevet 1. september 2022 #1498 Skrevet 1. september 2022 Agent smith skrev (10 timer siden): Hvordan går det med hun niesen din som ble bitt av hoggorm? Hun sa det gikk bedre
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. september 2022 #1499 Skrevet 1. september 2022 Agent smith skrev (11 timer siden): Hvordan går det med hun niesen din som ble bitt av hoggorm? Hun har det fint 👍🥳
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. september 2022 #1500 Skrevet 1. september 2022 Cid skrev (52 minutter siden): Hun sa det gikk bedre Helt riktig 🥳
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå