Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lo meg i hjel av reklame jeg fikk opp her på KG i dag. Kan jeg poste her hos deg @Kvakkekyllingen? Det var en egen datingside for folk med herpes. Kalt lovebug.no😂😂😂 OMG. Hva tror mine cookies om meg?! 

7498D606-5CF2-47C2-A605-44CC077F5C89.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
lurven skrev (3 minutter siden):

Deilig!

Jupp! Er så varmt, orket ikke være gourmet😑

Skrevet
Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Oda kom med muggen sopp😮

Oda hadde fått sopp

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Jeg lo meg i hjel av reklame jeg fikk opp her på KG i dag. Kan jeg poste her hos deg @Kvakkekyllingen? Det var en egen datingside for folk med herpes. Kalt lovebug.no😂😂😂 OMG. Hva tror mine cookies om meg?! 

Haha 😄😄 Jaja. Alle skal få vettu 😆

Skrevet
Frøkenfryden skrev (12 minutter siden):

@Frøkenfrydens kjøken og vinbar! 🥳

Ja den går vi for! Vi andre er stamgjestene på stedet ditt. Jeg drikker alltid øl og @Cid skal alltid ha pizza uten ost og @lurven er håndverker’n som aldri blir ferdig fordi han er for opptatt med å fortelle vitser 🤣

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden):

De får tilbud om alkohol av og til, men sjelden noen som vil ha noe 😂 

Jeg jobbet på sykehjem med sånn brannsikringsgreier en gang, da fikk jeg noe alkohol av ei dame som jobba der som hjelpepleier. Og hun spurte om jeg ville komme til henne å fortsette festen på kvelden😲

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
lurven skrev (Akkurat nå):

Jeg jobbet på sykehjem med sånn brannsikringsgreier en gang, da fikk jeg noe alkohol av ei dame som jobba der som hjelpepleier. Og hun spurte om jeg ville komme til henne å fortsette festen på kvelden😲

HVA? Tuller du? 😂

Skrevet
lurven skrev (1 minutt siden):

hey hey hey

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (16 minutter siden):

Da er det good 😄

😀

Skrevet
Frøkenfryden skrev (5 minutter siden):

Jeg så også den🤣🤣🤣

Det neste blir vel egen datingside for folk med underlivssopp eller hemoroider 

Skrevet
Entern skrev (3 minutter siden):

Ja den går vi for! Vi andre er stamgjestene på stedet ditt. Jeg drikker alltid øl og @Cid skal alltid ha pizza uten ost og @lurven er håndverker’n som aldri blir ferdig fordi han er for opptatt med å fortelle vitser 🤣

😄

Skrevet
lurven skrev (2 minutter siden):

OooioiOI! Brant flere steder si😃😂

• Liker 1
Skrevet
Entern skrev (4 minutter siden):

Vi er nye Cheers 🤠🥳

• Hjerte 1
Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden):

HVA? Tuller du? 😂

Jeg måtte takket nei, var allerede godt gift på den tiden, har jobbet på en del sykehjem og noen sykehus tidligere, og blir alltid populær blant damene da, de skal liksom ha "hjelp" med forskjellige ting,.

Antar at det er fordi det er overvekt av damer på sånne steder

Skrevet
Entern skrev (4 minutter siden):

hey hey hey

Gutta liker sånn 

Skrevet
Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

OooioiOI! Brant flere steder si😃😂

Ikke hos meg men kanskje hos henne😄

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
lurven skrev (5 minutter siden):

Jeg måtte takket nei, var allerede godt gift på den tiden, har jobbet på en del sykehjem og noen sykehus tidligere, og blir alltid populær blant damene da, de skal liksom ha "hjelp" med forskjellige ting,.

Antar at det er fordi det er overvekt av damer på sånne steder

Herregud, spesielt 😆 Ikke at du er godt likt, men det å foreslå noe sånn på jobb 😂 

Her jeg jobber er det bare damer, er drittlei av og til. 

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden):

Herregud, spesielt 😆 Ikke at du er godt likt, men det å foreslå noe sånn på jobb 😂 

Her jeg jobber er det bare damer, er drittlei av og til. 

En annen gang ble jeg venn med en på Facebook, og hun ville møte meg og sånn. Så det var nok dumt av meg å bli venner med noen derfra på Facebook da😦

Er ikke noe bedre å jobbe med bare menn faktisk, like mye sladring og baksnakking der.

Skrevet
Frøkenfryden skrev (12 minutter siden):

Vi er nye Cheers 🤠🥳

Ja! 😀👍

Skrevet
lurven skrev (11 minutter siden):

Gutta liker sånn 

Jepp. Sexy nurses

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...