Frøkenfryden Skrevet 20. august 2022 #1461 Skrevet 20. august 2022 Jeg lo meg i hjel av reklame jeg fikk opp her på KG i dag. Kan jeg poste her hos deg @Kvakkekyllingen? Det var en egen datingside for folk med herpes. Kalt lovebug.no😂😂😂 OMG. Hva tror mine cookies om meg?!
Frøkenfryden Skrevet 20. august 2022 #1462 Skrevet 20. august 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Deilig! Jupp! Er så varmt, orket ikke være gourmet😑
Gjest lurven Skrevet 20. august 2022 #1463 Skrevet 20. august 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Oda kom med muggen sopp😮 Oda hadde fått sopp
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. august 2022 #1464 Skrevet 20. august 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jeg lo meg i hjel av reklame jeg fikk opp her på KG i dag. Kan jeg poste her hos deg @Kvakkekyllingen? Det var en egen datingside for folk med herpes. Kalt lovebug.no😂😂😂 OMG. Hva tror mine cookies om meg?! Haha 😄😄 Jaja. Alle skal få vettu 😆
Entern Skrevet 20. august 2022 #1465 Skrevet 20. august 2022 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): @Frøkenfrydens kjøken og vinbar! 🥳 Ja den går vi for! Vi andre er stamgjestene på stedet ditt. Jeg drikker alltid øl og @Cid skal alltid ha pizza uten ost og @lurven er håndverker’n som aldri blir ferdig fordi han er for opptatt med å fortelle vitser 🤣
Gjest lurven Skrevet 20. august 2022 #1466 Skrevet 20. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): De får tilbud om alkohol av og til, men sjelden noen som vil ha noe 😂 Jeg jobbet på sykehjem med sånn brannsikringsgreier en gang, da fikk jeg noe alkohol av ei dame som jobba der som hjelpepleier. Og hun spurte om jeg ville komme til henne å fortsette festen på kvelden😲
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. august 2022 #1467 Skrevet 20. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Jeg jobbet på sykehjem med sånn brannsikringsgreier en gang, da fikk jeg noe alkohol av ei dame som jobba der som hjelpepleier. Og hun spurte om jeg ville komme til henne å fortsette festen på kvelden😲 HVA? Tuller du? 😂
Entern Skrevet 20. august 2022 #1468 Skrevet 20. august 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Jeg jobbet på sykehjem med sånn brannsikringsgreier en gang, da fikk jeg noe alkohol av ei dame som jobba der som hjelpepleier. Og hun spurte om jeg ville komme til henne å fortsette festen på kvelden😲 hey hey hey
Entern Skrevet 20. august 2022 #1469 Skrevet 20. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (16 minutter siden): Da er det good 😄 😀
Gjest lurven Skrevet 20. august 2022 #1470 Skrevet 20. august 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Jeg lo meg i hjel av reklame jeg fikk opp her på KG i dag. Kan jeg poste her hos deg @Kvakkekyllingen? Det var en egen datingside for folk med herpes. Kalt lovebug.no😂😂😂 OMG. Hva tror mine cookies om meg?! Jeg så også den🤣🤣🤣 Det neste blir vel egen datingside for folk med underlivssopp eller hemoroider
Gjest lurven Skrevet 20. august 2022 #1471 Skrevet 20. august 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Ja den går vi for! Vi andre er stamgjestene på stedet ditt. Jeg drikker alltid øl og @Cid skal alltid ha pizza uten ost og @lurven er håndverker’n som aldri blir ferdig fordi han er for opptatt med å fortelle vitser 🤣 😄
Frøkenfryden Skrevet 20. august 2022 #1472 Skrevet 20. august 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Jeg jobbet på sykehjem med sånn brannsikringsgreier en gang, da fikk jeg noe alkohol av ei dame som jobba der som hjelpepleier. Og hun spurte om jeg ville komme til henne å fortsette festen på kvelden😲 OooioiOI! Brant flere steder si😃😂 1
Frøkenfryden Skrevet 20. august 2022 #1473 Skrevet 20. august 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Ja den går vi for! Vi andre er stamgjestene på stedet ditt. Jeg drikker alltid øl og @Cid skal alltid ha pizza uten ost og @lurven er håndverker’n som aldri blir ferdig fordi han er for opptatt med å fortelle vitser 🤣 Vi er nye Cheers 🤠🥳 1
Gjest lurven Skrevet 20. august 2022 #1474 Skrevet 20. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): HVA? Tuller du? 😂 Jeg måtte takket nei, var allerede godt gift på den tiden, har jobbet på en del sykehjem og noen sykehus tidligere, og blir alltid populær blant damene da, de skal liksom ha "hjelp" med forskjellige ting,. Antar at det er fordi det er overvekt av damer på sånne steder
Gjest lurven Skrevet 20. august 2022 #1475 Skrevet 20. august 2022 Entern skrev (4 minutter siden): hey hey hey Gutta liker sånn
Gjest lurven Skrevet 20. august 2022 #1476 Skrevet 20. august 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): OooioiOI! Brant flere steder si😃😂 Ikke hos meg men kanskje hos henne😄
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. august 2022 #1477 Skrevet 20. august 2022 lurven skrev (5 minutter siden): Jeg måtte takket nei, var allerede godt gift på den tiden, har jobbet på en del sykehjem og noen sykehus tidligere, og blir alltid populær blant damene da, de skal liksom ha "hjelp" med forskjellige ting,. Antar at det er fordi det er overvekt av damer på sånne steder Herregud, spesielt 😆 Ikke at du er godt likt, men det å foreslå noe sånn på jobb 😂 Her jeg jobber er det bare damer, er drittlei av og til.
Gjest lurven Skrevet 20. august 2022 #1478 Skrevet 20. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Herregud, spesielt 😆 Ikke at du er godt likt, men det å foreslå noe sånn på jobb 😂 Her jeg jobber er det bare damer, er drittlei av og til. En annen gang ble jeg venn med en på Facebook, og hun ville møte meg og sånn. Så det var nok dumt av meg å bli venner med noen derfra på Facebook da😦 Er ikke noe bedre å jobbe med bare menn faktisk, like mye sladring og baksnakking der.
Entern Skrevet 20. august 2022 #1479 Skrevet 20. august 2022 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Vi er nye Cheers 🤠🥳 Ja! 😀👍
Entern Skrevet 20. august 2022 #1480 Skrevet 20. august 2022 lurven skrev (11 minutter siden): Gutta liker sånn Jepp. Sexy nurses
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå