Frøkenfryden Skrevet 4. august 2022 #1281 Skrevet 4. august 2022 Cid skrev (19 timer siden): Håper ikke du gjorde det nå fordi jeg nevnte det? O: Så den videoen for over 10 år sidem så niks, ikke din feil😑
Gjest Cid Skrevet 4. august 2022 #1282 Skrevet 4. august 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Så den videoen for over 10 år sidem så niks, ikke din feil😑 Vist den til mann?
Frøkenfryden Skrevet 4. august 2022 #1283 Skrevet 4. august 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Vist den til mann? Haha nei!
Entern Skrevet 4. august 2022 #1284 Skrevet 4. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Men jeg har jo ferieee Når man har ferie gjør man som man vil
Entern Skrevet 4. august 2022 #1285 Skrevet 4. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Så den videoen for over 10 år sidem så niks, ikke din feil😑 Cid skrev (1 time siden): Vist den til mann? Frøkenfryden skrev (1 time siden): Haha nei! Moussé må få slippe sånne 💩videoer 🙃
Frøkenfryden Skrevet 4. august 2022 #1286 Skrevet 4. august 2022 Entern skrev (2 timer siden): Når man har ferie gjør man som man vil Spesielt når man egentlig er 87 år. 1
Entern Skrevet 4. august 2022 #1287 Skrevet 4. august 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Spesielt når man egentlig er 87 år. Når man er sju og åtti Da gjør man som man vil
Gjest Cid Skrevet 4. august 2022 #1288 Skrevet 4. august 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Spesielt når man egentlig er 87 år. Du 41 og han 46?
Frøkenfryden Skrevet 4. august 2022 #1289 Skrevet 4. august 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Du 41 og han 46? Haha nei. Inni meg er jeg litt 87. Han er 41👍
Gjest lurven Skrevet 4. august 2022 #1290 Skrevet 4. august 2022 Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Men jeg har jo ferieee Åjaaaa,men da er det greit😁
Entern Skrevet 5. august 2022 #1291 Skrevet 5. august 2022 God morgen @Kvakkekyllingen😊 har du en fin og kvakkende morgen🌿?😊 Jeg sitter og tegner ferdig en tegning🤓
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. august 2022 #1292 Skrevet 5. august 2022 Entern skrev (14 minutter siden): God morgen @Kvakkekyllingen😊 har du en fin og kvakkende morgen🌿?😊 Jeg sitter og tegner ferdig en tegning🤓 God morgen Entern! 😊 Jeg har en rolig og fin morgen Skal reise hjem i dag så prøver å våkne litt 😄 Så koselig! Hva tegner du?
Entern Skrevet 5. august 2022 #1293 Skrevet 5. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): God morgen Entern! 😊 Jeg har en rolig og fin morgen Skal reise hjem i dag så prøver å våkne litt 😄 Så koselig! Hva tegner du? Så fint 😊 En skummel trollmann-aktig fyr i en skummel ruin (dominert av en skummel statue, som faktisk er skummel) i en skummel skog 👻😅 De siste tegningene har vært veldig dagligdagse og hyggelige med fiskere, gjetere, sankere, sauer og katter og fugler og blomster så trengte noe litt annet 😊 særlig skumle statuer gir meg frihet til å tegne mer fantastisk og mytisk, ellers er jo fantasiverdenen min stort sett veldig jordnær og nedpå 😊
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. august 2022 #1294 Skrevet 5. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Så fint 😊 En skummel trollmann-aktig fyr i en skummel ruin (dominert av en skummel statue, som faktisk er skummel) i en skummel skog 👻😅 De siste tegningene har vært veldig dagligdagse og hyggelige med fiskere, gjetere, sankere, sauer og katter og fugler og blomster så trengte noe litt annet 😊 særlig skumle statuer gir meg frihet til å tegne mer fantastisk og mytisk, ellers er jo fantasiverdenen min stort sett veldig jordnær og nedpå 😊 Åå, det høres fint og skummelt ut på en gang 😄 Du tegner mye variert 👍 Hvordan ser statuen ut? 😊
Entern Skrevet 5. august 2022 #1295 Skrevet 5. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Åå, det høres fint og skummelt ut på en gang 😄 Du tegner mye variert 👍 Hvordan ser statuen ut? 😊 Takk😊💚 Den viser en ond demonisk konge fra urtiden, først og fremst inspirert av den persiske sagnskurken Azi Dahak (men også et par typer fra Gamle Testamente). Han har onde øyne, huggtenner, seremoniell dolk og, og dette er det som er basert på Azi Dahak: giftslanger voksende ut av skuldrene 😱 ellers ser han ut som en slags sumerisk konge med smykker fra europeisk bronsealder fordi hvorfor ikke 😅
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. august 2022 #1296 Skrevet 5. august 2022 Entern skrev (8 minutter siden): Takk😊💚 Den viser en ond demonisk konge fra urtiden, først og fremst inspirert av den persiske sagnskurken Azi Dahak (men også et par typer fra Gamle Testamente). Han har onde øyne, huggtenner, seremoniell dolk og, og dette er det som er basert på Azi Dahak: giftslanger voksende ut av skuldrene 😱 ellers ser han ut som en slags sumerisk konge med smykker fra europeisk bronsealder fordi hvorfor ikke 😅 Kult 😄👍 Spennende! Høres skikkelig skummel ut. Spesielt med giftslangene 🐍 Tegner du hver dag?
Entern Skrevet 5. august 2022 #1297 Skrevet 5. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Kult 😄👍 Spennende! Høres skikkelig skummel ut. Spesielt med giftslangene 🐍 Tegner du hver dag? Fikk litt bakoversveis av det opprinnelige sagnet faktisk, det var både skummelt og veldig merkelig 😵 Ja prøver i alle fall å tegne hver dag 😅 ikke alltid jeg orker sånn til vanlig men en dag uten tegning føles litt mislykket 😅 I ferien tegner jeg masse så klart 😀
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. august 2022 #1298 Skrevet 5. august 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Fikk litt bakoversveis av det opprinnelige sagnet faktisk, det var både skummelt og veldig merkelig 😵 Ja prøver i alle fall å tegne hver dag 😅 ikke alltid jeg orker sånn til vanlig men en dag uten tegning føles litt mislykket 😅 I ferien tegner jeg masse så klart 😀 Søkte opp nå med var så mye forskjellig som dukket opp. Forskjellige bilder av ulike vesen. Fant en med slanger på skulderen da, sikkert han 😄 Du er dyktig! Jeg har lyst til å tegne, men får det ikke til 😠😂
Entern Skrevet 5. august 2022 #1299 Skrevet 5. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Søkte opp nå med var så mye forskjellig som dukket opp. Forskjellige bilder av ulike vesen. Fant en med slanger på skulderen da, sikkert han 😄 Du er dyktig! Jeg har lyst til å tegne, men får det ikke til 😠😂 Zahhak er vel kanskje det korrekte persiske navnet, finnes flere varianter av han 😅 i persisk mytologi var han det første skikkelig onde mennesket, en konge av Babylon (selvsagt) som inngikk en pakt med Angra Mainyu (den onde guden i gammel persisk religion)/Iblis (Satan) om makt og udødelighet, men ble lurt med de slangene, som måtte mates med menneskehjerner hver dag 😱😱😱 derfor skrekkvelde 😱😱😱 Forøvrig en fiffig ting at navnet betyr «vakker» på arabisk men «løgn» på persisk 😅 for de gamle perserne var løgn og ondskap synonymer 😅 Sorry nok prat om gamle persere fra meg 😆😅 Tusen takk for snille ord 😊 det finnes kurs man kan ta der man lærer en god del om skyggelegging og perspektiv og sånn, og ellers er det en sånn ting man blir bedre til gjennom øving akkurat som musikk 😊😊😊
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. august 2022 #1300 Skrevet 5. august 2022 Entern skrev (8 minutter siden): Zahhak er vel kanskje det korrekte persiske navnet, finnes flere varianter av han 😅 i persisk mytologi var han det første skikkelig onde mennesket, en konge av Babylon (selvsagt) som inngikk en pakt med Angra Mainyu (den onde guden i gammel persisk religion)/Iblis (Satan) om makt og udødelighet, men ble lurt med de slangene, som måtte mates med menneskehjerner hver dag 😱😱😱 derfor skrekkvelde 😱😱😱 Forøvrig en fiffig ting at navnet betyr «vakker» på arabisk men «løgn» på persisk 😅 for de gamle perserne var løgn og ondskap synonymer 😅 Sorry nok prat om gamle persere fra meg 😆😅 Tusen takk for snille ord 😊 det finnes kurs man kan ta der man lærer en god del om skyggelegging og perspektiv og sånn, og ellers er det en sånn ting man blir bedre til gjennom øving akkurat som musikk 😊😊😊 Haha, morsomt! 😄 Vakker løgn 😆 Ja, er nok øving det går på. Er for rastløs 😂 Men fint å se andres tegninger og sånn. Her inne er det mange flinke 👍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå