Frøkenfryden Skrevet 8. mai 2022 #41 Del Skrevet 8. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Takk! Gikk det greit i selskap? God og mett etter gooood mat? 😀 Takk som spør. ❤️God og mett og ekstremt forgrått….😞 Kaker nå😂 Etter sjokofondanten.. haha! Glad for mandagsfri..samle meg sammen igjen🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. mai 2022 #42 Del Skrevet 8. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Nei. Men i rommet jeg er i nå 😂 Så han innlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. mai 2022 #43 Del Skrevet 8. mai 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Her på kg? Franzen? Annet navn på Mann. Min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. mai 2022 #44 Del Skrevet 8. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Annet navn på Mann. Min. Anker Franzen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #45 Del Skrevet 8. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Takk som spør. ❤️God og mett og ekstremt forgrått….😞 Kaker nå😂 Etter sjokofondanten.. haha! Glad for mandagsfri..samle meg sammen igjen🙃 Det var sikkert rørende ja. Og fint ♥️ Ja, høres ut som dere må ha litt kaker også. Ikke frist meg igjeen 😂👍 Neida. Pavlova? 😆 Det er bra! Har din søster flere barn? Skal ikke mase mye om henne nå altså ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #46 Del Skrevet 8. mai 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Så han innlegget? Nei. Nå snakker han med paps og min bedre halvdel 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. mai 2022 #47 Del Skrevet 8. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Nei. Nå snakker han med paps og min bedre halvdel 😛 Jeg så mye på ku og kylling som barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. mai 2022 #48 Del Skrevet 8. mai 2022 Entern skrev (35 minutter siden): Det er jo en fin ide. Tør aldri skrive i noens dagbok tråd (unntatt @TheHairyToothfairy sin, han er så libberal) men en sånn mer nedpå tullete kvasidagboktråd er jo konge 😆 heller libberal enn labil! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. mai 2022 #49 Del Skrevet 8. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Det var sikkert rørende ja. Og fint ♥️ Ja, høres ut som dere må ha litt kaker også. Ikke frist meg igjeen 😂👍 Neida. Pavlova? 😆 Det er bra! Har din søster flere barn? Skal ikke mase mye om henne nå altså ♥️ Trist med masse bilder på skjerm av henne.. og en fin fyr som konfirmeres uten mor. 😢 Men koselige ting også! meeen litt pepsi max-kake Kvakk? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. mai 2022 #50 Del Skrevet 8. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Trist med masse bilder på skjerm av henne.. og en fin fyr som konfirmeres uten mor. 😢 Men koselige ting også! meeen litt pepsi max-kake Kvakk? Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #51 Del Skrevet 8. mai 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Jeg så mye på ku og kylling som barn Jeg så bare bittelitt. Husker introen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. mai 2022 #52 Del Skrevet 8. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Jeg så bare bittelitt. Husker introen Så broren din på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #53 Del Skrevet 8. mai 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Hva er det? Det skjønner jeg Huff. Må være vondt for ham å ikke ha henne der. Meeen for en kul kake 😀 Regner med Pepsi Max er en favoritt 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #54 Del Skrevet 8. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Så broren din på? Det gjorde han sikkert. Han ser kamp nå og klarer ikke føre en samtale 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. mai 2022 #55 Del Skrevet 8. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Det skjønner jeg Huff. Må være vondt for ham å ikke ha henne der. Meeen for en kul kake 😀 Regner med Pepsi Max er en favoritt 😄 Heh svarte du feil her? Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Det gjorde han sikkert. Han ser kamp nå og klarer ikke føre en samtale 😂😂 Hooligan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #56 Del Skrevet 8. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Heh svarte du feil her? Hooligan? Ja 😄 Den skulle til fryden 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #57 Del Skrevet 8. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Heh svarte du feil her? Hooligan? Han følger med iallefall. Mer enn meg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #58 Del Skrevet 8. mai 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Trist med masse bilder på skjerm av henne.. og en fin fyr som konfirmeres uten mor. 😢 Men koselige ting også! meeen litt pepsi max-kake Kvakk? Nam nam. Smaker den Pepsi Max også? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. mai 2022 #59 Del Skrevet 8. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Sulten kvakk? Bytte liv? For mange kalorier 🥸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. mai 2022 #60 Del Skrevet 8. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Sulten kvakk? Bytte liv? Hun kvakke råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå