Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #21 Del Skrevet 8. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Alle unntatt meg Du også!! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #22 Del Skrevet 8. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Kan bli litt mye. Jeg er jo overalt uansett så no worries 😜 Jeg også 😛 Eller på sosial prat iallefall. Men kan jo bruke denne som dagbok 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. mai 2022 #23 Del Skrevet 8. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Kan bli litt mye. Jeg er jo overalt uansett så no worries 😜 Din sin hadde måttet hete Entern The Matrix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. mai 2022 #24 Del Skrevet 8. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Du også!! 😄 Nei vil ikke ha, virkelig. Håper folk vil respektere det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. mai 2022 #25 Del Skrevet 8. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Din sin hadde måttet hete Entern The Matrix Eller Entern the Dragon🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. mai 2022 #26 Del Skrevet 8. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Jeg også 😛 Eller på sosial prat iallefall. Men kan jo bruke denne som dagbok 😂 Det er jo en fin ide. Tør aldri skrive i noens dagbok tråd (unntatt @TheHairyToothfairy sin, han er så libberal) men en sånn mer nedpå tullete kvasidagboktråd er jo konge 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #27 Del Skrevet 8. mai 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Nei vil ikke ha, virkelig. Håper folk vil respektere det Da skal du nok få slippe det 😀👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #28 Del Skrevet 8. mai 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Det er jo en fin ide. Tør aldri skrive i noens dagbok tråd (unntatt @TheHairyToothfairy sin, han er så libberal) men en sånn mer nedpå tullete kvasidagboktråd er jo konge 😆 Har allerede skrevet ett innlegg nå. Tror ikke det blir så mange 😂 Min dagboktid er nok over. Men litt morsomt er det. Jeg har skrevet i lurven sin men ellers tror jeg det har vært lite 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. mai 2022 #29 Del Skrevet 8. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (9 minutter siden): Kjære tråden min. I dag er det søndag. Jeg har spist middag. Nå er jeg hos pappa og ser fotball. Rosenborg ligger under mot Strømsgodset 🤬 Dårlig stemning i rommet 😂 Oppdatering kommer 😛 Høres bra ut. Ljomer det trønderske fyndord i heimen? 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #30 Del Skrevet 8. mai 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Høres bra ut. Ljomer det trønderske fyndord i heimen? 😆 Det er mer taust egentlig 😂 Kanskje like greit så ingen pleiere kommer og tror vi har blitt gale hele gjengen 😱🤬😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. mai 2022 #31 Del Skrevet 8. mai 2022 Er dette broren din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. mai 2022 #32 Del Skrevet 8. mai 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Er dette broren din? Nei Franzen, kliss lik!☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #33 Del Skrevet 8. mai 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Er dette broren din? Nei. Min bror er her faktisk, men kan ikke si han ligner noe særlig 😆 For tynn og lite muskler 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. mai 2022 #34 Del Skrevet 8. mai 2022 Gratulere med tråd Kvakk❤️ Koselig! Pass litt på Tøsetherese og gutta og sashimi og sånn. Kan eskalere litt🤪🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #35 Del Skrevet 8. mai 2022 Kvakken synes det var mer interessant å se på en vegg enn fotballkamp 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. mai 2022 #36 Del Skrevet 8. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Nei. Min bror er her faktisk, men kan ikke si han ligner noe særlig 😆 For tynn og lite muskler 😛 Min Mann, kliss lik, han er enig selv😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #37 Del Skrevet 8. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Gratulere med tråd Kvakk❤️ Koselig! Pass litt på Tøsetherese og gutta og sashimi og sånn. Kan eskalere litt🤪🙈 Takk! Gikk det greit i selskap? God og mett etter gooood mat? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #38 Del Skrevet 8. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Min Mann, kliss lik, han er enig selv😂 Haha, såpass 😆 Han er ikke lik min. Eller min bror 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. mai 2022 #39 Del Skrevet 8. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden): Nei. Min bror er her faktisk, men kan ikke si han ligner noe særlig 😆 For tynn og lite muskler 😛 Her på kg? Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Nei Franzen, kliss lik!☺️ Franzen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #40 Del Skrevet 8. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Her på kg? Franzen? Nei. Men i rommet jeg er i nå 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå