Frøkenfryden Skrevet 8. mai 2022 #101 Del Skrevet 8. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja men jeg må ned, tror 80 er en fin vekt for meg. Da kan jeg løpe fort og sånn Høres klokt ut! Dobbel Fryden er målet👍 Og du er jo i gang da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. mai 2022 #102 Del Skrevet 8. mai 2022 Håper du likte 1.kveld med tråd Kvakken! Stas da! Din blir nok lenger enn min😮 natta☺️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. mai 2022 #103 Del Skrevet 8. mai 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Høres klokt ut! Dobbel Fryden er målet👍 Og du er jo i gang da. Ja men har ikke gått opp litt igjen i helgen😭 For mye brus og godteri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #104 Del Skrevet 8. mai 2022 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Håper du likte 1.kveld med tråd Kvakken! Stas da! Din blir nok lenger enn min😮 natta☺️❤️ Takk Fine folk her inne som skaper liv og røre. Det er bra 😀🥰 God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. mai 2022 #105 Del Skrevet 8. mai 2022 Jeg veier nesten 3 ganger så mye som @Frøkenfryden😵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 8. mai 2022 #106 Del Skrevet 8. mai 2022 Veier sikkert mer enn nok jeg og men det driter jeg i😆 @Entern du er mer enn god nok uansett ❤drit i det tallet😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
origin Skrevet 8. mai 2022 #107 Del Skrevet 8. mai 2022 Steike!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #108 Del Skrevet 8. mai 2022 -Missi- skrev (Akkurat nå): Veier sikkert mer enn nok jeg og men det driter jeg i😆 @Entern du er mer enn god nok uansett ❤drit i det tallet😊 Helt enig 👍 Vekt er bare et tall. Jeg veier over det dobbelte selv 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 8. mai 2022 #109 Del Skrevet 8. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Helt enig 👍 Vekt er bare et tall. Jeg veier over det dobbelte selv 😄 Ja er så mye mer som teller ❤om man er et godt menneske feks😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #110 Del Skrevet 8. mai 2022 -Missi- skrev (Akkurat nå): Ja er så mye mer som teller ❤om man er et godt menneske feks😊 Absolutt 👍 Det betyr aller mest 😀 Og her er det flust av gode mennesker ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 8. mai 2022 #111 Del Skrevet 8. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Absolutt 👍 Det betyr aller mest 😀 Og her er det flust av gode mennesker ♥️ Jaa😍😍❤😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. mai 2022 #112 Del Skrevet 8. mai 2022 (endret) -Missi- skrev (20 minutter siden): Veier sikkert mer enn nok jeg og men det driter jeg i😆 @Entern du er mer enn god nok uansett ❤drit i det tallet😊 Tusen Takk 😊👍❤️ Er ikke direkte overvektig eller noe, kunne sikkert kvittet meg med 10-15kg eller der omkring 😅 Selv på mitt slankeste er BMIen min ca 25, tror den er rundt 28 nå 😅😅😅😅 Endret 8. mai 2022 av Entern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. mai 2022 #113 Del Skrevet 8. mai 2022 Entern skrev (14 minutter siden): Tusen Takk 😊👍❤️ Er ikke direkte overvektig eller noe, kunne sikkert kvittet meg med 10-15kg eller der omkring 😅 Selv på mitt slankeste er BMIen min ca 25, tror den er rundt 28 nå 😅😅😅😅 Ja men kjære dere da! Haha. dere kan jo ikke bruke meg som måleenhet, jeg er jo under 1.50 folkens! 🙃 Finn noen på deres egen størrelse som sammenligning! Og entern, blir du sur på meg kan du sette deg oppå meg så holder jeg kjeft.. kanskje. Praktisk🤪 Vekt er gjerne ikke på lista over de 10 viktigste egenskapene hos folk i min bok. Sånn! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. mai 2022 #114 Del Skrevet 8. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (32 minutter siden): Absolutt 👍 Det betyr aller mest 😀 Og her er det flust av gode mennesker ♥️ Lurven er på livsstilsjourney og vi tuller med at han skal veie to Fryd, er bare fjas. Vil ikke gjøre noen ille til mote. Virkelig❤️ Hadde det vært målet ville jeg jo slått meg opp som influencer😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. mai 2022 #115 Del Skrevet 8. mai 2022 Entern skrev (44 minutter siden): Jeg veier nesten 3 ganger så mye som @Frøkenfryden😵 Meget mulig er du også tre ganger kulere😎 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. mai 2022 #116 Del Skrevet 8. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ja men kjære dere da! Haha. dere kan jo ikke bruke meg som måleenhet, jeg er jo under 1.50 folkens! 🙃 Finn noen på deres egen størrelse som sammenligning! Og entern, blir du sur på meg kan du sette deg oppå meg så holder jeg kjeft.. kanskje. Praktisk🤪 Vekt er gjerne ikke på lista over de 10 viktigste egenskapene hos folk i min bok. Sånn! Kan jeg jo ikke gjøre, jeg er 188 cm og ca 110 kg du hadde jo blitt helt knust jo 🤯😱😨😰 Vekt er ikke viktig for meg heller 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. mai 2022 #117 Del Skrevet 8. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Meget mulig er du også tre ganger kulere😎 Absolutt ikke, tror du er ca 1.5 ganger kulere 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #118 Del Skrevet 8. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Lurven er på livsstilsjourney og vi tuller med at han skal veie to Fryd, er bare fjas. Vil ikke gjøre noen ille til mote. Virkelig❤️ Hadde det vært målet ville jeg jo slått meg opp som influencer😂 Hehe, nei jeg skjønner at dere bare tuller og tøyser 😀👍 Det er bra ♥️ Og bare fortsett 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. mai 2022 #119 Del Skrevet 8. mai 2022 Du har også fått deg tråd, så det ikke før nå. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #120 Del Skrevet 8. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (1 minutt siden): Du har også fått deg tråd, så det ikke før nå. Gratulerer Tusen takk ♥️ Her er det bare å tulle og fjase hvis du skulle føle for det 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå