Gjest lurven Skrevet 8. mai 2022 #1 Del Skrevet 8. mai 2022 Hva gjør du i min sofa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #2 Del Skrevet 8. mai 2022 lurven skrev (6 minutter siden): Hva gjør du i min sofa Jeg kom på besøk 😁 Vil du bli kvitt meg? 😱😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. mai 2022 #3 Del Skrevet 8. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden): Jeg kom på besøk 😁 Vil du bli kvitt meg? 😱😭 Neida ble bare overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #4 Del Skrevet 8. mai 2022 lurven skrev (14 minutter siden): Neida ble bare overrasket Jeg også. Ser litt forskrekket ut 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. mai 2022 #5 Del Skrevet 8. mai 2022 Sulten kvakk? Bytte liv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. mai 2022 #6 Del Skrevet 8. mai 2022 Hey hey hey se hvem som har fått egen tråd 😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. mai 2022 #7 Del Skrevet 8. mai 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Sulten kvakk? Bytte liv? Ååååååååååå det ser såååååååå godt ut😊❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. mai 2022 #8 Del Skrevet 8. mai 2022 Entern skrev (13 minutter siden): Hey hey hey se hvem som har fått egen tråd 😀😀😀 Hun måtte ha! Bra noen tok ansvar😁👍❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. mai 2022 #9 Del Skrevet 8. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Hun måtte ha! Bra noen tok ansvar😁👍❤️ Helt enig 😊 Stor takk til @lurven👍👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #10 Del Skrevet 8. mai 2022 Frøkenfryden skrev (21 minutter siden): Sulten kvakk? Bytte liv? Kvakk er ikke misunnelig i det hele tatt 😭 Så mye godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #11 Del Skrevet 8. mai 2022 En tråd bare for meg? Nei nå blir kvakken nesten rød som en tomat 🍅🥰 Takk lurven ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #12 Del Skrevet 8. mai 2022 Entern skrev (20 minutter siden): Hey hey hey se hvem som har fått egen tråd 😀😀😀 Ja 😮 Kvakken ble veldig overrasket 🤩 Men koselig er det 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. mai 2022 #13 Del Skrevet 8. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Ja 😮 Kvakken ble veldig overrasket 🤩 Men koselig er det 😄 Kjempekoselig og veldig fortjent 😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #14 Del Skrevet 8. mai 2022 Entern skrev (8 minutter siden): Kjempekoselig og veldig fortjent 😊😊😊 Du må jo også få en tråd! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. mai 2022 #15 Del Skrevet 8. mai 2022 Bare til info i tilfelle noen vurderer en gang, jeg har ikke lyst til å ha en egen tråd, hadde det med dagbøker før i tiden men det ble for mye så håper det kan huskes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. mai 2022 #16 Del Skrevet 8. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (39 minutter siden): Du må jo også få en tråd! 😄 Nå må det ikke gå inflasjon da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #17 Del Skrevet 8. mai 2022 Entern skrev (34 minutter siden): Nå må det ikke gå inflasjon da 😅 Hehe 😀 Til slutt har alle her inne en egen tråd. Blir kanskje litt for meget 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. mai 2022 #18 Del Skrevet 8. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Hehe 😀 Til slutt har alle her inne en egen tråd. Blir kanskje litt for meget 😂 Kan bli litt mye. Jeg er jo overalt uansett så no worries 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. mai 2022 #19 Del Skrevet 8. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Hehe 😀 Til slutt har alle her inne en egen tråd. Blir kanskje litt for meget 😂 Alle unntatt meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #20 Del Skrevet 8. mai 2022 Kjære tråden min. I dag er det søndag. Jeg har spist middag. Nå er jeg hos pappa og ser fotball. Rosenborg ligger under mot Strømsgodset 🤬 Dårlig stemning i rommet 😂 Oppdatering kommer 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå