Pearl Skrevet 17. oktober 2002 #1 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hei dere. Håper noen kan svare meg på hvordan jeg skal rengjøre DVD filmene og CD'ene våre?? Jeg har hørt at du kan vaske dem i Zalo, men hvordan?? Bør en bruke svamp?? Skal en ta ren Zalo på selve CD'en eller skal det være utblandet?? Håper noen kan hjelpe meg for Harry Potter filmen trenger sårt en vask etter klisne barnefingre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 17. oktober 2002 #2 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hei! Tror du kan bruke zalo med god samvittighet. Det du gjør er: Ta en klut og fukt den med lunket vann og zalo. Vask av cd-en/dvd-en. Skyll den under vann og tørk den. Har lest at man tørke av den innifra og ut og ikke rundt (ikke følg formen på CDen/DVD-en) Min søster pleier i allefall å gjøre det med PS-spill. Hun har også masse små klissete fingeravtrykk på div. spill og CD-er;) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2002 #3 Del Skrevet 17. oktober 2002 Har du en cd som er "ødelagt", så kan du bruke tannkrem. Har reddet flere cd'er på denne måten. "Vask" på tvers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå