AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Olivia restaurant i Østbanehallen. Har flere ganger spurt om de har ledige bord. Kunne tenke meg å sitte utenfor entreen, liksom i gangen utenfor restauranten i hallen. Her har det flere ganger vært helt tomt for folk, og likevel sier de at de ikke har ledige plasser? Jeg har flere ganger blitt "avvist". Det står jo heller ikke et notat på bordene om at de er reservert. Hva er greia? Anonymkode: ca305...793
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #2 Skrevet 8. mai 2022 Men de har jo sagt til deg at de ikke har kapasitet til flere gjester, det kan være alt fra mangel på servitører til å betjene deg eller at kjøkkenet har allerede fått for mange bestillinger på en gang. Hva mer trenger du å vite? Anonymkode: ac187...c78 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #3 Skrevet 8. mai 2022 De har servitører på jobb for et visst område. Der samler de folk. Ofte stenger man jo også av et område inne i restauranten. Det er helt vanlig på de fleste restauranter. Anonymkode: e112d...11f 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #4 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Men de har jo sagt til deg at de ikke har kapasitet til flere gjester, det kan være alt fra mangel på servitører til å betjene deg eller at kjøkkenet har allerede fått for mange bestillinger på en gang. Hva mer trenger du å vite? Anonymkode: ac187...c78 🤣 Anonymkode: ca305...793
Gjest O.G. Skrevet 8. mai 2022 #5 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Olivia restaurant i Østbanehallen. Har flere ganger spurt om de har ledige bord. Kunne tenke meg å sitte utenfor entreen, liksom i gangen utenfor restauranten i hallen. Her har det flere ganger vært helt tomt for folk, og likevel sier de at de ikke har ledige plasser? Jeg har flere ganger blitt "avvist". Det står jo heller ikke et notat på bordene om at de er reservert. Hva er greia? Anonymkode: ca305...793 Minnet du dem på at det var tomme bord i lokalet?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #6 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): 🤣 Anonymkode: ca305...793 Hva er så morsomt? Anonymkode: ac187...c78
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #7 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er så morsomt? Anonymkode: ac187...c78 Måten du svarte på! Hva mer trenger du å vite? Anonymkode: ca305...793
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå