AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Vi har et felles barn på 2 år ble slutt for et år siden, det ble en liten Obs! i did it again en kveld. Vi hadde sammeleie uten kondom men han kom ikke inn i meg men her sitter jeg nå da med et positiv graviditet test. 😭🤣 Vet ikke om jeg skal le eller grine ønsket meg et barn til og hadde et liten håp på at det ville funke med oss igjen 😵 Så hva hadde dere gjort i min situasjon beholde eller ikke? Eksen er usikker men han ønsker seg søsken til barnet våres. Anonymkode: fa5ea...cb9
GammelKaktus Skrevet 8. mai 2022 #2 Skrevet 8. mai 2022 Jeg hadde beholdt barnet, uten tvil. Dere ønsker begge søsken til barnet deres og jeg regner med dere har et greit samarbeid siden dere havnet til sengs.. 😄 Funker forholdet så er det flott hvis ikke, nei da har dere prøvd, barna blir helsøsken og følger hverandre på samvær. Så lenge du er forberedt på at du kan ende opp alene med barna og klarer det så er det jo greit. 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #3 Skrevet 8. mai 2022 FrøkenMånestråle skrev (2 minutter siden): Jeg hadde beholdt barnet, uten tvil. Dere ønsker begge søsken til barnet deres og jeg regner med dere har et greit samarbeid siden dere havnet til sengs.. 😄 Funker forholdet så er det flott hvis ikke, nei da har dere prøvd, barna blir helsøsken og følger hverandre på samvær. Så lenge du er forberedt på at du kan ende opp alene med barna og klarer det så er det jo greit. Det stemmer 🤗 vi er gode venner. Takk for svar ❤ Anonymkode: fa5ea...cb9
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #4 Skrevet 8. mai 2022 Synes det høres ut som det kan vere fint. Viss du ønsker et søsken til barnet ditt/ønsker deg flere barn så er det jo egnetlig en stor fordel at de er helsøsken viss samarbeidet fungerer. Jeg hadde beholdt i den situasjonen. (En i familien min havnet også til sengs med eksen etter barnet hadde sovnet etter far hadde hatt samvær hjemme hos mor. Så det barnet fikk helsøsken 😅💕) Anonymkode: b07a2...775
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #5 Skrevet 8. mai 2022 Dette hadde vært min drømmesituasjon, så jeg hadde beholdt. Anonymkode: 48e6a...b4c
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #6 Skrevet 8. mai 2022 Jeg kjenner faktisk et par som hadde et barn sammen fra før, som ikke funket som kjærester og gikk fra hverandre. Etter et par år følte de begge på at de ønsket søsken til barnet de hadde, og valgte dermed bevisst å lage et søsken selv om ingen av dem trodde eller ønsket seg i forhold til den andre igjen. De fungerte supert som foreldre sammen og trivdes i hverandres selskap, og ingen av dem følte at det var noe alternativ å få barn med en annen. Nå er det yngste barnet 10 år. Begge har fått nye samboere, men ingen av dem har fått flere barn. En av dem har samboer med barn fra før, den andre har samboer som ikke ønsker egne barn. For dem har situasjonen vært fin hele veien, de vil hverandre vel og barna er fine barn som har trygghet rundt seg. Ut fra hvordan du skriver, TS, så synes jeg det virker som om du kommer til å angre veldig hvis du velger abort nå. Det eneste er vel at, dersom en av dere får tilskudd fra NAV som enslig forsørger, så tror jeg kanskje den opphører eller noe hvis man får et barn til med personen man flyttet fra? Men det må dere eventuelt sjekke om, jeg mener at min venninne snakket noe om det for over 10 år siden. Anonymkode: 1ee0c...f41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå