Gå til innhold

Hva tenker dere om å ta kontakt på denne måten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært singel ca. 3 år nå. Trives egentlig med det, men liker snakke med folk, få ny venner.

Tinder osv. er ikke helt for meg. Jeg liker å komme i kontakt med folk på andre arenaer best, hvor man snakker og merker om man har kjemi kanskje..

Har snakket litt med en mann på trening. Han er virkelig skjønn. Jeg vet han er singel.

Vurdere sende en mld. på fb. Egentlig bare for å si Hei, å se hvordan det går eller om han svarer.

Meeeen... Det som holder meg igjen er at han jobber på skolen til barna... Men langt unna trinnet deres. Men tenker at jeg vil synes det er flaut om jeg ikke får noen respons.. For vil jo se han der..

Men hvis jeg ikke går flørtete frem, er det så flaut da? Jeg er så pysete, å tør aldri ta første skritt egentlig. Men han er virkelig skjønn! 

Vet ikke hvorfor det skal være så flaut egentlig, er han ikke interessert i kontakt burde han uansett bare bli smigret.. 

Anonymkode: 9afe5...6f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det.

Du skal dø en dag tross alt. Bare send en melding NÅ

Anonymkode: 4153d...368

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Men tenker at jeg vil synes det er flaut om jeg ikke får noen respons.. For vil jo se han der..

Uten å gjøre deg det minste sårbar, kommer du ikke langt. Du snakker jo bare om å opprette kontakt, og ikke akkurat kjærlighetserklæringer her? 

Jeg tipper du får et høflig svar, uansett. 

Anonymkode: 52958...6b8

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svarene!

Ja dere har jo helt rett. Hva er feil med å gi andre et kompliment! 

Bare så redd det skal bli kleint, siden vi tross alt går på hverandre med jevne mellomrom.. Hadde ikke han tatt initiativ hvis han syns jeg virket interessant... Det er hvertfall sånn jeg tenker...  Å hvorfor jeg utsetter..

Pysete...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde ikke han tatt initiativ hvis han syns jeg virket interessant... Det er hvertfall sånn jeg tenker... 

Vi menn som ikke er på hele tida, tenker akkurat som du gjør. Kanskje oppfattes du som normalt høflig, og hinter alt for forsiktig?  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svarene!

Ja dere har jo helt rett. Hva er feil med å gi andre et kompliment! 

Bare så redd det skal bli kleint, siden vi tross alt går på hverandre med jevne mellomrom.. Hadde ikke han tatt initiativ hvis han syns jeg virket interessant... Det er hvertfall sånn jeg tenker...  Å hvorfor jeg utsetter..

Pysete...

Kanskje du heller skal slå av en prat på treningssenteret? Og "tilfeldigvis" snakke litt om hvor deilig du synes det er å gå tur i skog og mark. Og så "tilfeldigvis" nevne at du har ingen og gå med, så "tilfeldigvis" komme på å spørre om han kanskje har lyst å bli med til "sett inn turmål" på søndag?

Anonymkode: 35006...5d3

AnonymBruker
Skrevet

Bare ta initiativ ts. Jeg er mann og skal sjekke opp ei jente jeg synes er interessant i nærmeste fremtid 😊. Og det via FB melding.

Det krever mye mot for min del, som for deg å. Jeg tror man må gjøre seg sårbar.

Anonymkode: d047a...a35

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det :) 

Anonymkode: 3fe5f...870

AnonymBruker
Skrevet

Nei, nei, nei. Treningssenter er den siste frisonen som finnes. 

Bye, bye treningssenter. 

Anonymkode: 43937...09c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, nei, nei. Treningssenter er den siste frisonen som finnes. 

Bye, bye treningssenter. 

Ja, for menn blir jo bombardert av interesse for kvinner overalt ellers 😂 

Du fikk kanskje ikke med deg at det var en kvinne som som ønsket å ta kontakt med en mann. 

Anonymkode: 40de5...9d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, for menn blir jo bombardert av interesse for kvinner overalt ellers 😂 

Du fikk kanskje ikke med deg at det var en kvinne som som ønsket å ta kontakt med en mann. 

Blir litt nervøs nå som nettdating begynner å bli håpløst ut. Snart begynner vel nordmenn med å sjekke opp andre på legekontoret også, eller i matkassekø. 😭 eller når man skifter bildekk etter å ha punktert. 😭😭😭

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er veldig riskitabelt å  gjør det via fb! Snakk med han på treningsenteret heller. På facebook kan alt bli tolket feil og overdrevet i eget hode. Er lettere å få kalde føtter å bare ghoste på face fordi man overtenker.

Anonymkode: 19b8c...552

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare sende en melding da. Med 

Hei jeg har tenkt på en god stund at jeg har har lyst til å bli litt mer kjent med deg. Kunne du tenke deg å bli med på cafe denne uka? Sier han nei. Så bare svarer du. Det går fint. Ogsp oppfører du deg som du alltid har gjort. 

Anonymkode: def5f...74b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg synes det er veldig riskitabelt å  gjør det via fb! Snakk med han på treningsenteret heller. På facebook kan alt bli tolket feil og overdrevet i eget hode. Er lettere å få kalde føtter å bare ghoste på face fordi man overtenker.

Voksne skriveføre mennesker får dette til, hele tiden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Blir litt nervøs nå som nettdating begynner å bli håpløst ut. Snart begynner vel nordmenn med å sjekke opp andre på legekontoret også, eller i matkassekø. 😭 eller når man skifter bildekk etter å ha punktert. 😭😭😭

Å bli sjekket opp av en kvinne er noe 99 % av menn aldri vil oppleve i hele sitt liv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Å bli sjekket opp av en kvinne er noe 99 % av menn aldri vil oppleve i hele sitt liv. 

Ja ok da. Siden dt r en kvinne. 🥹

AnonymBruker
Skrevet

Vis du møter han jevnlig på trening så hadde jeg loddet stemmingen der først 

Anonymkode: c3664...49c

AnonymBruker
Skrevet

Kan gå bra, kan gå dårlig. Som med all sjekking ;) . Jeg har gjort det en gang, tror han oppdattet det hyggelig men han hadde kjæreste. Ble litt rart å møte på hverandre etterpå, mest for meg sikkert.

Anonymkode: d533a...f8f

AnonymBruker
Skrevet

Folk har funnet hverandre i mange mulige sammenhenger og det er da helt greit! Hvorfor må det bare være på spesielle måter og spesielle steder? Man bør selvfølgelig ikke sjekke opp enken i begravelsen eller gynekologen mens han utfører en GU men ellers er vel det meste greit?

Anonymkode: f2feb...879

AnonymBruker
Skrevet

Uenig. Er ikke mer risikabelt på FB enn andre steder.

Anonymkode: d047a...a35

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...