AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Jeg er en snill gutt på 38 som sliter fryktelig på kjærlighetsfronten. Prøver å være så snill som mulig men damene vil ikke ha meg. Har også snille bilder av meg selv på tinder. Hvorfor går det ikke min vei? Må jeg være enda snillere? 😇 Anonymkode: bd8c8...856
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #2 Skrevet 8. mai 2022 Bare vær deg selv! Du finner den rette snart! Osv. Anonymkode: 9ead7...444 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #3 Skrevet 8. mai 2022 Gutt på 38? Ingen damer vil ha en "gutt" på 38, med mindre de ønsker å fungere som en mamma i forholdet. Anonymkode: 72d7a...751 5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #4 Skrevet 8. mai 2022 Du må være slem. Si slemme ting og ta tatoveringer. Anonymkode: d1bec...dea 3
DeLorean Skrevet 8. mai 2022 #5 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må være slem. Si slemme ting og ta tatoveringer. Anonymkode: d1bec...dea Eller hva er det jenter skriver på Tinder for tida, du må være mest snill men også litt 'toxic'. Aner ikke hva det betyr jeg. Åpenbart for gammel. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #6 Skrevet 8. mai 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Bare vær deg selv! Du finner den rette snart! Osv. Anonymkode: 9ead7...444 Det er jo vissvass som dette som gjør at disse puddingene som ikke får seg dame fortsetter å oppføre seg på et vis som gjør absolutt INGEN damer mo i knærne. Jeg har til gode å høre om en dame som ble opphisset av en fyr som var snill. Anonymkode: fd5d4...1f4 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #7 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo vissvass som dette som gjør at disse puddingene som ikke får seg dame fortsetter å oppføre seg på et vis som gjør absolutt INGEN damer mo i knærne. Jeg har til gode å høre om en dame som ble opphisset av en fyr som var snill. Anonymkode: fd5d4...1f4 Jeg sliter med å finne en mann som er snill jeg! Er faktisk få ting som står høyere på lista av hva jeg ønsker i en partner enn at han er snill. Anonymkode: 592a9...e46 1
Gjest askjonie Skrevet 8. mai 2022 #8 Skrevet 8. mai 2022 er du en r/niceguys ? I så fall kan det forklare mye!
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #9 Skrevet 8. mai 2022 Vær snill og hjelpsom, vis interesse for hennes meninger og hverdagsliv, kle deg ordentlig og ha god hygiene, ha humor og selvironi. Med dette på plass, er det til og med håp for noen på 90. Anonymkode: 0f683...9d2 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #10 Skrevet 8. mai 2022 Litt usikker på hva du mener med snill? Og snille bilder? Uansett, du skriver at du prøver. Det vil altså si at du ikke er den personen du prøver å vise at du er. Du viser disse damene altså en fake personlighet, og det er det mange som gjennomskuer. Det blir noe tvetydig med deg, når du prøver å være noen du ikke egentlig er. Da blir damene usikker på hvem du egentlig er, og dermed utrygg på deg. Så velger de heller en mann som er mer tydelig. Derfor går det ikke din vei. Anonymkode: fd52a...c6c
Eryn Skrevet 8. mai 2022 #11 Skrevet 8. mai 2022 - Selvtillit (uten å være arrogant) - Stå for det du tror på og mener - Ha humor og selvironi - Vis genuin interesse for henne, still spørsmål - og LYTT når hun snakker - Vær raus, god og SNILL uten å bli en tøffel (ja- det er så klart en viktig egenskap hos en mann) - Vær lidenskapelig i senga, vis at du vil ha henne ❤️ - Ikke snakk om exer eller tidligere sex- opplevelser, folk kan bli traumatisert ifølge KG’ s brukere 😉 - Puss tenner og ha god hygiene. - Ta initiativ, følg hjertet, du har ingenting å tape!
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #12 Skrevet 8. mai 2022 Jeg sliter med å ta HI seriøst. Det så mest ut som et forsøk på å klemme inn "snill" så mange ganger som mulig, på få setninger. Anonymkode: 1df5c...e5e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå