AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Jeg er ganske stresset nå. I går kveld begynte jeg å spotte, veldig lyst blod. Ikke veldig mye, men det kom på papiret hver gang jeg dyttet det oppi der. I dag morges var det fremdeles litt blod oppi der. Nå kan det se ut som det dabber av. Jeg har ømme bryster, veldig mye hodepine og magen kjennes stram. Er det mulig å ha en slik blødning og at det går bra? Hvis det var en SA burde ikke symptomene mine forsvinne? Anonymkode: 52da3...017
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #2 Skrevet 8. mai 2022 Det er ikke alltid at man mister symptomer eller får en større blødning. En MA kan for eksempel tilsynelatende forløpe som en normal graviditet. Når det er sagt så er lyst og rosa blod ofte et tegn på irriterte slimhinner, noe som er helt normalt i graviditeten pga. hormonnivåene. ☺️ Jeg har blødd lyserosa i alle mine svangerskap som har resultert i levendefødt barn. Anonymkode: f0be3...cdb
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #3 Skrevet 8. mai 2022 Jeg hadde blødning(brunt blod) uke 6/7. Fikk tatt blodprøver for å sjekke hcg, de steg fikt selv om jeg blødde.. Jordmor mente det var en sen festeblødning. Er i uke 19 nå ❤️ Ring lege i morgen å be om blodprøve 🥰 Anonymkode: a1711...265
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #4 Skrevet 8. mai 2022 Det kan gå bra, jeg blødde litt frisk til og fra store deler av første trimester, starta omtrent på det tidspunktet. Men har også opplevd abort som starta ganske likt. Få tatt HCG prøver i morgen og onsdag hos fastlegen så får du en pekepinn på hvor dette bærer. Anonymkode: 3cede...f4e
mingus Skrevet 8. mai 2022 #5 Skrevet 8. mai 2022 Dere har ikke hatt sex da? Ettersexblødninger skremte vannet av meg, men det var ikke noe skumlere enn selve synet av blod i seg selv mens man er gravid.. 😶
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #6 Skrevet 8. mai 2022 mingus skrev (17 minutter siden): Dere har ikke hatt sex da? Ettersexblødninger skremte vannet av meg, men det var ikke noe skumlere enn selve synet av blod i seg selv mens man er gravid.. 😶 Jo, fredag kveld hadde vi sex. Lenger en vanlig og hvis det har noe å si😅 blødningen begynte lørdag kveld og i dag morges.. kan det være derfor? Så lenge etterpå? Anonymkode: 52da3...017
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #7 Skrevet 8. mai 2022 Det kan gå bra, og det kan gå dårlig. Jeg har hatt en SA i uke 9 etter å hatt mye spotting , og nå er jeg i uke 27 og har hatt friskt blod flere ganger. Senest for cirka en måned siden. Første gang i uke 5 og da var jeg skråsikker på at jeg hadde en ny SA. Er du veldig bekymret kan du sjekke med ultralyd, men ikke så mye de kan se så tidlig så om du kan drøye 1-2 uker er det bedre. Anonymkode: 56110...ad6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #8 Skrevet 8. mai 2022 Takk for svar. Skal på UL på onsdag, får ekstra oppfølging fordi jeg har hatt mange kjemiske, men trodde jeg var trygg etter 3+ på digital for har ikke fått det før! Anonymkode: 52da3...017
mingus Skrevet 8. mai 2022 #9 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jo, fredag kveld hadde vi sex. Lenger en vanlig og hvis det har noe å si😅 blødningen begynte lørdag kveld og i dag morges.. kan det være derfor? Så lenge etterpå? Anonymkode: 52da3...017 Ja jeg blødde både rosa og brunt både 2 og 3 dager etter sex! 😅
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #10 Skrevet 8. mai 2022 Samme skjedde med meg 4+0 - 4+1. legen sa at så lenge det ikke var store mengder blod eller koagulert blod sammen med smerter er det svært lite sannsynlig at det er SA, fordi vi får ofte helt vanlige graviditetsblødninger/hormonblødninger. Var på ultralyd 9+4 og fikk se et hjerteslag på 176 slag i minuttet, så det gikk helt fint. Anonymkode: 28630...9da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå