AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Fant nylig ut at jeg såvidt har 80 i iq, noe som både kom som et sjokk og ikke. Jeg har ADD og det er så sinnsykt mye som skjer inni hodet hele tiden. Tenker ig grubler 24/7. Jeg har alltid vært ekskremt filosofisk av meg og trodde kanskje jeg i det minste var gjennomsnittlig intelligent, men tydeligvis ikke. Når jeg var et lite barn lurte jeg alltid på hvordan og hvorfor ting fungerte og trodde det var et tegn på at jeg ikke var dum, men kanskje ikke. Er ikke praktisk anlagt i det hele tatt og kan såvidt å sage en planke. Brukte et halvår på å lage en smørkniv i sløyden på ungdomsskolen. Jeg er ekstremt interessert i trening og kosthold og driver med bodybuilding, men fysio utdanning har helt sinnsykt høyt snitt for å komme inn på skole og PT tjener alt for lite penger. Vet helt ærlig ikke hva jeg kan utdanne meg som gjør at jeg ikke faller under gjennomsnittslønna i Norge. Anonymkode: 7a0ae...149
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #2 Skrevet 8. mai 2022 Et viktig spørsmål: Tar du medisiner for ADD? Anonymkode: c198b...b7c
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #3 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fant nylig ut at jeg såvidt har 80 i iq, noe som både kom som et sjokk og ikke. Jeg har ADD og det er så sinnsykt mye som skjer inni hodet hele tiden. Tenker ig grubler 24/7. Jeg har alltid vært ekskremt filosofisk av meg og trodde kanskje jeg i det minste var gjennomsnittlig intelligent, men tydeligvis ikke. Når jeg var et lite barn lurte jeg alltid på hvordan og hvorfor ting fungerte og trodde det var et tegn på at jeg ikke var dum, men kanskje ikke. Er ikke praktisk anlagt i det hele tatt og kan såvidt å sage en planke. Brukte et halvår på å lage en smørkniv i sløyden på ungdomsskolen. Jeg er ekstremt interessert i trening og kosthold og driver med bodybuilding, men fysio utdanning har helt sinnsykt høyt snitt for å komme inn på skole og PT tjener alt for lite penger. Vet helt ærlig ikke hva jeg kan utdanne meg som gjør at jeg ikke faller under gjennomsnittslønna i Norge. Anonymkode: 7a0ae...149 Tjener ikke PT’r ganske bra? Anonymkode: b8a35...739
Titania Skrevet 8. mai 2022 #4 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tjener ikke PT’r ganske bra? Anonymkode: b8a35...739 Spørs på om de er gode til å selge seg selv
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #5 Skrevet 8. mai 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Tjener ikke PT’r ganske bra? Anonymkode: b8a35...739 I Oslo gjør de kanskje det om de har en del følgere på Instagram. Jeg bor i en veldig liten by så er vanskeligere å få kunder. Anonymkode: 7a0ae...149 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #6 Skrevet 8. mai 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Et viktig spørsmål: Tar du medisiner for ADD? Anonymkode: c198b...b7c Nei skal muligens begynne. Anonymkode: 7a0ae...149
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #7 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei skal muligens begynne. Anonymkode: 7a0ae...149 Nettopp. Ta testen om igjen etter at du har gått på de en stund. Anonymkode: c198b...b7c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå