Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jul igjen. Håp igjen om at denne jula blir bra. Jeg var veldig sliten etter en tung høst med mye jobb og studie. Min samboer har mye vondt pga sykdom. Dette sa vi til vår datter som kom hjem i jula. Vår sønn var også hjemme.

Første uka gikk bra uten noen ekplosjon. Det skal sies at vi gikk på tå hev for å ikke si eller gjøre noe som kunne utløse eksposjon fra datter på 24 år. 

Svigersønn kom på besøk uka etter. Samme dag fikk datter en ekplosjon , og jeg gråt. Datter sa til mor at hun fikk pelle seg ned å si til svigersønn hvordan jeg oppførte mg. Det var siste gang hun kom hjem, sa hun

Det skal sies at jeg hadde sagt nei til å være med dem på besøk til noen. De var hjemme fra mandag til onsdag. Hele mandag var de borte hos noen på besøk, hele tirsdag var de borte hos noen på besøk.

De viste seg at de hadde vært hos noen i familien og pratet stygt om oss. Vi er respektøs, vise ikke omsorg, lat, sur, ikke med på noe, har ikke fulgt henne godt nok opp i hennes ungdomstid følelsemessig, vi  bor i en rallsjå, har det ikke ryddig og trengte absolutt hjelp fra fagperson. 

Dette utgjorde at mor ble sykemeldt og far havnet på legevakt med nervesammenbrudd.

Jeg og min mann hadde avtalt m ett vennepar at vi skulle komme tirsdagskvelden. Dette falt ikke i god jord hos vår datter og svigersønn. 

De dro uten å si hade til oss med bilen vår. Vi hadde avtalt tidligere at De fikk lov til å låne bilen. Vi fikk bare melding om at vi kunne hente biln den dagen og klokkeslett. 

Hva tenker du?

Endret av kosmo
.
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva lurer du på?

Anonymkode: dfede...dd0

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Retningslinjene for bruk av forumet finner du her.

Mvh Rhodiola, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...