Gå til innhold

tapeter til barnerom

Iskvinnen

Anbefalte innlegg

Vi holder på å pusse opp et hus, og barnerommene står for tur. Jeg har registrert at det finnes mange flotte tapeter på markedet, men barnetapeter finner jeg lite av. Er det noen trøndere her innesom kan hjelpe meg med et sted i Trondheim med godt utvalg??? Eventuelt nettbutikker??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På www.inreda.com selger de wallies, som er "tapetbilder" til å klistre opp på slett tapet. De har stort utvalg, og masse fint! :) (Og bldene kan fjernes uten å sette merker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tulla_*

Hei! Ta en tur til Flisekompaniet på Lade eller helst Malebutikken i Innherredsveien på Stjørdal. Lover du blir fornøyd! Vi har pusset opp begge romma og det ble nydelig! Lykke til, det er kjempegøy! Men vanskelig å velge, da.. Hvis du spør betjeningen har de også gardinstoff og sengesett som matcher tapeten eller borden. Nydelig :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På flisekompaniet på Lade har jeg vært. De hadde rota bort den eneste boka med barnetapeter, og dessuten jobber det en utrolig lite inspirerende sur dame der. Skal ta en tur til stjørdal. Viste ikke at de hadde en inherredsvei også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjent i Trondheim. Men vet at Ralph Laurent har noen veldig fine barnetapeter.

Dyre tapeter, men barnerom er jo ofte ikke så store så kanskje det blir overkommelig.

Finnes sikkert noen i Trondheim som forhandler slike tapeter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...