AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #21 Del Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tusen takk for svar. Skal sjekke fryser, men har nok ikke kylling og kjøtt. Har torsk. Kan jeg feks lage torsk og ris? Har brødskiver, men ikke leverpostei. Har vegetarpostei laget av grønnsaker. Har generelt mye grønnsaker. Har smør, men mener å ha lest at hunder er laktoseintolerante? Har masse egg, ser et svar inneholder egg, har aldri gitt henne det før, men hunder kan spise det? Det er jo masse proteiner. Får kjøpt to store tørrfor poser i morgen. Ts Anonymkode: b391d...d6e Halvtin torsken og gi den. Eller kjør ut til søndagsåpen butikk å kjøp kjøtt. Gi det rått. egg tåler de helt finfint. Hiv oppi hele greien med skall og alt. Anonymkode: f4e22...2cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #22 Del Skrevet 8. mai 2022 Jeg har ikke mulighet til å komme på søndagsåpent butikk. Da koker jeg ris, trekker torsk og koker hardkokt egg. Høres det greit ut for i dag? Ts Anonymkode: b391d...d6e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #23 Del Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke mulighet til å komme på søndagsåpent butikk. Da koker jeg ris, trekker torsk og koker hardkokt egg. Høres det greit ut for i dag? Ts Anonymkode: b391d...d6e Det høres veldig bra ut. Kok fisken å pass på at det ikke er ben i den, så går nok dette veldig fint. Anonymkode: 130fc...e80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #24 Del Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke mulighet til å komme på søndagsåpent butikk. Da koker jeg ris, trekker torsk og koker hardkokt egg. Høres det greit ut for i dag? Ts Anonymkode: b391d...d6e Høres veldig bra ut spennende for hunden med ny søndagsmiddag sikkert! Bare husk å sjekke for bein i fisken 💚 ser noen over nevnte skive med leverpostei, men leverpostei inneholder mye fett, som kan gi hundene problemer med betennelse i bukspyttkjertelen, så den maten du velger nå er mye bedre for henne. Anonymkode: 57243...09b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 8. mai 2022 #25 Del Skrevet 8. mai 2022 (endret) Hvorfor skal du trekke fisken? Er jo helt meningsløst til en hund. Gi det rått/halvfrosset så får hunden litt å gnage på. Gir mine rå kylling, hele fisk med hode, skinn og alt som er, rå koteletter osv. slipper tenke på bekymringen for varmebehandlede ben også da. Gjelder også egget. Kakk det over maten rått knus skallet og dryss over. Endret 8. mai 2022 av PurpleTuliip 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #26 Del Skrevet 8. mai 2022 PurpleTuliip skrev (1 minutt siden): Hvorfor skal du trekke fisken? Er jo helt meningsløst til en hund. Gi det rått/halvfrosset så får hunden litt å gnage på. Gir mine rå kylling, hele fisk med hode, skinn og alt som er, rå koteletter osv. slipper tenke på bekymringen for varmebehandlede ben også da. Fordi folk ikke har satt seg inn i hvordan fordøyelsen til en hund er og tror hunden er et menneske. Anonymkode: d4e1e...ad1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #27 Del Skrevet 8. mai 2022 Våtfor på boks, kyllingfilet, kjøttdeig, fisk, grønnsaker, brødskrive... Hunder kan spise det meste en gang i blant. Anonymkode: 02382...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #28 Del Skrevet 8. mai 2022 En del hagesentre selger tørrfór til hunder… Anonymkode: 7d626...3ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. mai 2022 #29 Del Skrevet 8. mai 2022 26 minutter siden, AnonymBruker said: Tusen takk for svar. Skal sjekke fryser, men har nok ikke kylling og kjøtt. Har torsk. Kan jeg feks lage torsk og ris? Har brødskiver, men ikke leverpostei. Har vegetarpostei laget av grønnsaker. Har generelt mye grønnsaker. Har smør, men mener å ha lest at hunder er laktoseintolerante? Har masse egg, ser et svar inneholder egg, har aldri gitt henne det før, men hunder kan spise det? Det er jo masse proteiner. Får kjøpt to store tørrfor poser i morgen. Ts Anonymkode: b391d...d6e Torsk, ris, egg og noen kokte grønnsaker er finfin mat for en dag, det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 8. mai 2022 #30 Del Skrevet 8. mai 2022 Leverpostei, rent kjøtt, kokt kylling og ris, fiskeboller… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #31 Del Skrevet 8. mai 2022 Torsk og ris fungerer veldig fint. Det er forresten også noe som kan brukes til hunder med diaré, da det er skånsomt for magen. Hilsen hundeeier med ømfintlig hund. Anonymkode: 21655...4e3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #32 Del Skrevet 8. mai 2022 Torsk, ris og egg er fint. Men ikke hør på de som sier at egget kan gis rått. Eggeplommen kan gis rå, men hund skal ikke ha rå eggehvite da det hindrer opptak av essensielle aminosyrer. Det tryggeste er å gi hele egget kokt:) Anonymkode: d916c...11e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 8. mai 2022 #33 Del Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Torsk, ris og egg er fint. Men ikke hør på de som sier at egget kan gis rått. Eggeplommen kan gis rå, men hund skal ikke ha rå eggehvite da det hindrer opptak av essensielle aminosyrer. Det tryggeste er å gi hele egget kokt:) Anonymkode: d916c...11e Sålenge hunden ikke får rått egg på daglig basis er dette bare tull. Ja, eggehvite i høy ratio påvirker negativt. Men ett helt kakket rått egg er bedre for hunden enn å koke det først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #34 Del Skrevet 8. mai 2022 Torsk, ris og egg høres ut som en flott middag for hunden. Anonymkode: 6e084...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 8. mai 2022 #35 Del Skrevet 8. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Torsk, ris og egg er fint. Men ikke hør på de som sier at egget kan gis rått. Eggeplommen kan gis rå, men hund skal ikke ha rå eggehvite da det hindrer opptak av essensielle aminosyrer. Det tryggeste er å gi hele egget kokt:) Anonymkode: d916c...11e Tror det går helt fint for en dag med litt mindre essensielle aminosyrer gitt! En dag her og der med litt annen kost går helt fint. Også leverpostei på brødskive eller knekkebrød. Litt salt og fett i maten går bra hvis det er sporadisk. Ikke bli helt hysteriske da! Tispa mi er småspist under løpetid, og nekter alt av vanlig hundefor. Da får hun feks stekt laks og ris eller andre typer middagsrester etc for å ikke gå for mye ned i vekt. Endret 8. mai 2022 av NettoppJa Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #36 Del Skrevet 8. mai 2022 Takk alle sammen! Da har jeg servert ris uten salt og krydder. Trekt torsk uten salt og krydder og hardkokt egg. Blandet sammen og har laget to posjoner. Den ene ble servert nå, den andre står i kjøleskapet til i kveld. Hun slukte det og tydeligvis elsket det. Hun spiste alt. Får håpe det var greit, kjøper tørrfor i morgen mandag. Ts Anonymkode: b391d...d6e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #37 Del Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hunden har spist tørrfor i alle år. Jeg er tom for mat nå, hva kan jeg gi? Brødskiver? Anonymkode: b391d...d6e Du kan dra på søndagsåpen butikk, bensinstasjon eller kontakte noen du kjenner med hund? Anonymkode: e5d53...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #38 Del Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan dra på søndagsåpen butikk, bensinstasjon eller kontakte noen du kjenner med hund? Anonymkode: e5d53...dbc Takk. Har løst det. Ts Anonymkode: b391d...d6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 8. mai 2022 #39 Del Skrevet 8. mai 2022 Kokt torsk blandet med ris, ta gjerne med litt vann fra risen:) Gulrot er også helt ok. Husk ikke salt, og krydder. ps. En hund som oss overleve et par uker uten mat😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #40 Del Skrevet 8. mai 2022 Try2 skrev (9 minutter siden): Kokt torsk blandet med ris, ta gjerne med litt vann fra risen:) Gulrot er også helt ok. Husk ikke salt, og krydder. ps. En hund som oss overleve et par uker uten mat😉 Takk. Serverte ris, trukket torsk og hardkokt egg. Alt uten salt og krydder. Hun elsket det. Lagde ekstra, så hun får det i kveld igjen og får kjøpt inn tørrfor mandag. Ts Anonymkode: b391d...d6e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå