AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Del Skrevet 8. mai 2022 Hunden har spist tørrfor i alle år. Jeg er tom for mat nå, hva kan jeg gi? Brødskiver? Anonymkode: b391d...d6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #2 Del Skrevet 8. mai 2022 Brøďskive med smør og leverpostei om du har. Anonymkode: b6063...714 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #3 Del Skrevet 8. mai 2022 Hvorfor kjøpte du ikke for før helgen da du så at foret minket? Anonymkode: fbe8b...537 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 8. mai 2022 #4 Del Skrevet 8. mai 2022 Brødskive med leverpostei, kylling og annet kjøtt som ikke er krydret. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #5 Del Skrevet 8. mai 2022 Er det ingen søndagsåpne butikker i nærheten? Anonymkode: 63dde...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #6 Del Skrevet 8. mai 2022 Rent kjøtt om du har? Anonymkode: 5dfdd...421 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #7 Del Skrevet 8. mai 2022 Jeg har hatt hund i 9år og aldri gått tom, men av forskjellige grunner glippet det for meg denne ene gangen. Har ikke søndagsåpent her, får kjøpt i morgen, men må bare få løst denne dagen.. Ts Anonymkode: b391d...d6e 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #8 Del Skrevet 8. mai 2022 Har du en nabo med hund, så kan du spørre om å låne litt for til du får kjøpt i morgen? Anonymkode: 63dde...93f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 8. mai 2022 #9 Del Skrevet 8. mai 2022 Det er heller ikke noen krise å vente til i morgen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #10 Del Skrevet 8. mai 2022 Min hund elsker banan og gulerøtter 😇 Anonymkode: b24ba...9fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #11 Del Skrevet 8. mai 2022 Kjøttdeig med litt oppkuttet gulrot i er det min får idag. hatt lekkasje i skapet tørrfôret står i så siste 3-4 kg er blitt uspiselig. Anonymkode: f4e22...2cd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #12 Del Skrevet 8. mai 2022 nomore82 skrev (2 minutter siden): Det er heller ikke noen krise å vente til i morgen. Enig i dette, hunden dør ikke av et døgn uten mat, når man først har havnet i den situasjonen. Heller det enn å gi den noe den ikke skal ha. Kokt ris og kylling er noe som ofte brukes til hunder med magetrøbbel, så det kan du også trygt gi om du har. Anonymkode: 130fc...e80 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #13 Del Skrevet 8. mai 2022 Mt3 skrev (12 minutter siden): Brødskive med leverpostei, kylling og annet kjøtt som ikke er krydret. Da er det også viktig å nevne at bein i kjøtt bør fjernes.. Anonymkode: 4a7d5...165 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #14 Del Skrevet 8. mai 2022 Snakk om uflaks, men det vil gå fint. Ris og stekt kylling er også fint for en hundemage Anonymkode: a997c...ded 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #15 Del Skrevet 8. mai 2022 Kokt kylling, skulle det stå Anonymkode: a997c...ded 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #16 Del Skrevet 8. mai 2022 Rent kjøtt /fisk, uten tilsettinger som salt etc. Heller kok det enn stek det. Feks kan en kyllingfilet kokes. (Pass på at det ikke er men i fisk /kjøtt. ) Kokt ris. Kokte rotgrønnsaker (uten salt). Skive med leverpostei. Litt hundegodis om du har? Det er uvant for magen hvis den er vant til kun tørrfôr, så gi heller litt lite, det gjør ingenting om den faster til i morgen. Anonymkode: c880b...839 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #17 Del Skrevet 8. mai 2022 Jeg gikk tom en dag i fjor. Da kokte jeg litt ris og et egg til ham. Det gikk veldig fint 🙂 Anonymkode: ce386...8fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #18 Del Skrevet 8. mai 2022 Spør på en lokal facebookgruppe om noen kan ha en porsjon til deg hvis du ikke har annen egnet mat i hus. Anonymkode: 08be1...69b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #19 Del Skrevet 8. mai 2022 Tusen takk for svar. Skal sjekke fryser, men har nok ikke kylling og kjøtt. Har torsk. Kan jeg feks lage torsk og ris? Har brødskiver, men ikke leverpostei. Har vegetarpostei laget av grønnsaker. Har generelt mye grønnsaker. Har smør, men mener å ha lest at hunder er laktoseintolerante? Har masse egg, ser et svar inneholder egg, har aldri gitt henne det før, men hunder kan spise det? Det er jo masse proteiner. Får kjøpt to store tørrfor poser i morgen. Ts Anonymkode: b391d...d6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 8. mai 2022 #20 Del Skrevet 8. mai 2022 Vanlig mat som du spiser. Brødskiver med leverpostei,middagsrester.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå