AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Ikke penetrering og annen sex. Ville det vært nok for deg? Vi vet jo at vi menn lett kan motta en blowjob og ikke noe mer, men kan damene det samme? Det avhenger sikkert om man liker å bli slikket og om man klarer å komme av det? Jeg spør fordi jeg som mann tenner ved tanken på det. Anonymkode: dde47...a9a 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #2 Skrevet 8. mai 2022 Hvorfor vil du ikke få stimulering selv? Anonymkode: 08c8d...d96
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #3 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor vil du ikke få stimulering selv? Anonymkode: 08c8d...d96 Tenner på å gi uten å få noe tilbake. Selvfølgelig ikke alltid. Anonymkode: dde47...a9a 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #5 Skrevet 8. mai 2022 Jeg kjenner ei som elsker det. Samme om du er mann eller dame, spør du om å få slikke henne sier hun alltid ja. Anonymkode: a186b...2ed
Hr. Aktiv Skrevet 8. mai 2022 #7 Skrevet 8. mai 2022 Jeg kjenner til flere damer som er villige til akkurat det og kun det. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #8 Skrevet 8. mai 2022 Nei, det hadde ikke vært for meg, kommer som et skudd med penetrering, men slikking er kjedelig og det har kun blitt akseptert fordi min samboer liker å slikke først. Anonymkode: 3db87...794 2 1
flusa Skrevet 8. mai 2022 #10 Skrevet 8. mai 2022 Nei,jeg liker å ha nærhet med mannen min. Det holder ikke med bare slikking.. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #11 Skrevet 8. mai 2022 Det får meg ikke i mål, om det er det du spør etter. Men en penis i vagina gjør heller ikke det. Nøkkelen til min orgasme, ligger i å engasjere hele klitoris. Altså ikke bare den synlige delen, men den som ligger under overflaten. Måten å gjøre det på er ved trykk. Fingre som presser ned oppå hetta til klitoris. Dette stimulerer større deler av organet, og jeg kan få orgasme på få minutter. En tunge har absolutt ikke en sjans i havet, den klarer ikke å generere samme trykket. Direkte kontakt mellom tunge og klitoris er smertefullt, da jeg er såpass sensitiv. Anonymkode: c9799...e9d 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #12 Skrevet 8. mai 2022 Nei! Hadde følt det veldig sært og rart, på disse premissene. Anonymkode: 19298...428 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #13 Skrevet 8. mai 2022 Nei... Det er bare oppvarming, men gir lite tilfredsstillelse Anonymkode: c3c8b...02b 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #14 Skrevet 8. mai 2022 Er i et forhold med ei dame, så ja. At hun gjør det spontant er best 😊 Anonymkode: fd22b...4ad
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #15 Skrevet 8. mai 2022 Ja, spurte en kompis en gang om han ville slikke meg uten å få noe igjen. Han var ikke vond å be. Anonymkode: 73b31...8f2 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #18 Skrevet 8. mai 2022 Min kjære liker godt å bli slikket og kommet lett av det, jeg elsker å gjøre det og skulle gjerne gjort det (enda!) oftere. Men det er veldig sjelden hun lar seg friste til å bare bli slikket uten noe videre. Hun blir rett og slett veldig godt forsynt av at jeg gjør det så og si hver gang vi har sex, som er 3-4 ganger i uka for tiden. Og hun er mest mottagelig for det etter å ha gått ned på meg, som faktisk er noe av det hun tenner mest på. Det har nok mest med hennes responsive tenningsmønster å gjøre, at hun ikke blir fristet til å bli slikket bare ved tanken. Eller av mitt stående tilbud... Enda altså, oralsex er en kjempestor del av sexlivet vårt. Erfarer faktisk at det er lettere for henne å "bare" gi meg en bj enn å la meg "bare" slikke henne. Litt rart syns jeg, når jeg vet hvordan hun alltid nyter det, men sånn er det bare her i alle fall. Siden TS spør, kanskje dette ikke er så uvanlig? Anonymkode: 635b0...b1a
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #19 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kjenner ei som elsker det. Samme om du er mann eller dame, spør du om å få slikke henne sier hun alltid ja. Anonymkode: a186b...2ed Har du og spurt henne om få gjøre det? Siden du vet det tenkte jeg på Anonymkode: 30f74...2e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå