Gå til innhold

Hvor mange dater før det er greit å kysse dere damer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Litt uerfaren mann her. Har vært på to vellykkede dater og 2.date var superkoselig.😄 Vi skal møtes igjen til uken og har allerede avtalt hva vi skal gjøre. 

Har veldig lyst til å kysse henne, men er redd for å være lite hensynsfull. Vi satt etterhvert veldig nærme hverandre på 2.date og jeg hadde utrolig lyst til å lene meg litt mer fram, men tenkte at jeg kan vente til 3.date. 

Finnes det en måte å ”sondere terrenget” på? Kan jeg dulte litt borti henne? En liten berøring på skulderen? Eller bør jeg vente til hun evt lener seg inntil meg? 

Anonymkode: 7a24b...2a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bare gå for det;) Andre eller tredje for min del går det lenger lurer jeg på hva som skjer.

Anonymkode: 50c49...3b9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor bare ikke spørre henne? Sådan overrasker du ikke henne, og hun kan bestemme selv. 

Man vet aldri hva kvinner tenker er tidlig eller sent, er mitt budskap. 

Anonymkode: 070ae...e65

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Det er nok ikke noe fasitsvar her så man må nok føle litt på stemningen.

Du kan jo kanskje prøve å se hva som skjer når dere er litt nær hverandre. Trekker hun seg unna da eller er det ok å kanskje holde rundt eller berøre henne? Eller så må man bare prøve, men selvfølgelig se an stemningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er umulig å svare på, du må nesten bare se det litt an, føle på stemningen. 

Anonymkode: 36896...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Daten min så på meg noen sekunder før han sa «Jeg har veldig lyst til å kysse deg». Det funka for min del! 
Dette var forøvrig første date, men det føltes veldig naturlig.

Anonymkode: d4de8...1ff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvis hun virker flørtete tilbake, kyss henne. Men ikke hopp inn i kysset ut av det blå, bygg det litt opp så hun har muligheten til å trekke seg vekk. Pluss, det er mer romantisk. Sånn typ, sett deg nærmere, se henne i øynene litt og len deg inn mot kysset litt forsiktig. 

Jeg har datet fyrer som sikkert har ventet på at jeg skulle gjøre det først. Det skjedde aldri, for jeg var litt usikker på hvor godt jeg likte han. Ikke bra å vente for lenge heller. Et kyss er uskyldig. Bare ikke push på i forhold til sex så går det fint. 

Anonymkode: 35abe...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor mange dater før det er greit å kysse og ha sex? 

Svaret er 0. Dette skjer som regel på 1 date. 

3. date er det seneste tidspunktet. 

Anonymkode: a4600...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor mange dater før det er greit å kysse og ha sex? 

Svaret er 0. Dette skjer som regel på 1 date. 

3. date er det seneste tidspunktet. 

Da må du faktisk ha lagt opp til at det kan /skal skje. Kysse kan man gjøre overalt, men sex krever et minimum av logistikk. 

Anonymkode: 72e12...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Da må du faktisk ha lagt opp til at det kan /skal skje. Kysse kan man gjøre overalt, men sex krever et minimum av logistikk. 

Kommer jo an på hvor man bor. Pleier bare å avtale å møtes på et sted som er i nærheten av der hun eller jeg bor, og er det god stemning så stikker vi hjem til en av oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du ikke får kyssa ei dame under date nr 1 så har du noe å jobbe med. Damer går ikke på date med menn de ikke minimum er interessert i å kysse uansett så det er strengt tatt noe du må gjøre med mindre du har kjørt daten i dass underveis.

Anonymkode: c3292...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om du ikke får kyssa ei dame under date nr 1 så har du noe å jobbe med. Damer går ikke på date med menn de ikke minimum er interessert i å kysse uansett så det er strengt tatt noe du må gjøre med mindre du har kjørt daten i dass underveis.

Anonymkode: c3292...a8c

Jeg er kvinne, og kysser ingen på første date. Er oftest rundt date nummer 3. 

Anonymkode: 7d67a...4e7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...