AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Vi får ikke lov å lage vinterhager her. Noen av oss bor på 35 m2, men med terasser og balkonger på 15 m2. Hadde økt trivselen å utnyttet plassen bedre. Er det noen alternativ som er mindre skjemmende, som pergola? Har vi virkelig ikke noe vi skulle ha sagt?😬 Anonymkode: d8170...f62
smilo Skrevet 8. mai 2022 #2 Skrevet 8. mai 2022 Er dette tatt opp på årsmøte? Hvis ikke så er dette første bud, om styret sier nei.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #3 Skrevet 8. mai 2022 smilo skrev (37 minutter siden): Er dette tatt opp på årsmøte? Hvis ikke så er dette første bud, om styret sier nei. Jeg leverte «søknad» før årsmøtet. Ble litt paff av at avslaget kom fra styret noen dager FØR møtet. Trodde det var avstemning der, og ikke blankt avslag fra selve styret. Har jeg noen rettigheter? trives ikke i eget hjem; må ommøblere ved besøk. Alt som må oppbevares på balkong pga mangel på plass blir ødelagt på vinteren. Til og med den hersens putekassa lakk inn vann😏 Anonymkode: d8170...f62
smilo Skrevet 8. mai 2022 #4 Skrevet 8. mai 2022 Hvis saken er levert inn innen fristen for innkomne saker så skal den være med på årsmøtet, (såfremt du ikke har blitt spurt, og sagt ja til å trekke den eller at styret skal behandle den,) ihht esl paragraf 41 og 43 Hvis dere er minst 2stk/ 10% seksjonseiere kan dere kreve saken behandlet i ekstraordinært årsmøte etter paragraf 42 https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2017-06-16-65
Gjest Blondie65 Skrevet 8. mai 2022 #5 Skrevet 8. mai 2022 Hva står i vedtektene? Innbygde balkonger er uansett søknadspliktig, så det er ofte vedtekter som regulerer hva slags innglassinger som er lov. Hos oss er det i alle fall det - man kan spare seg å be om noen annet, da det vil bli blankt avvist med henvisning til vedtekter. Dette fordi det også vil bli avvist av byggesaksavdelingen i kommunen.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #6 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg leverte «søknad» før årsmøtet. Ble litt paff av at avslaget kom fra styret noen dager FØR møtet. Trodde det var avstemning der, og ikke blankt avslag fra selve styret. Har jeg noen rettigheter? trives ikke i eget hjem; må ommøblere ved besøk. Alt som må oppbevares på balkong pga mangel på plass blir ødelagt på vinteren. Til og med den hersens putekassa lakk inn vann😏 Anonymkode: d8170...f62 Fikk du begrunnelse for avslaget fra styret? Anonymkode: 040a8...ca8
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #7 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk du begrunnelse for avslaget fra styret? Anonymkode: 040a8...ca8 Ja at det ble skjemmende for fasaden. Fikk tegnet en i modellen «starlight», Utedesign. Anonymkode: d8170...f62
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #8 Skrevet 8. mai 2022 Herregud, jeg leste ulemper med samleie og forsto virkelig ingenting av HI. Anonymkode: 5394a...7b2 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #9 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Herregud, jeg leste ulemper med samleie og forsto virkelig ingenting av HI. Anonymkode: 5394a...7b2 Hahahaha🤣🤣😂hadde sikkert jeg gjort også! Ts🥴 Anonymkode: d8170...f62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå