Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk barn nr 2 for 2 uker siden ca, trøbler litt med ammingen fortsatt, sliter med sugetaket på den ene puppen og må jobbe veldig for at det skal bli riktig. Pupp nr 2 er hun ikke så glad i, men nå tar hun den hvertfall, det gjorde hun ikke første uke.

Ammet første barnet og husker det var litt styrete i starten der også, men syns det er så mye mer irriterende og frustrerende med denne ammingen nå. Baby blir også fort frustrert når hun ikke får puppen raskt nok, men må bruke litt tid for at sugetaket skal bli bra nok.

Husker ikke fra forrige gang, men når syns dere ammingen gikk seg mer til? Føler også ammestundene alltid ender opp når storesøster våkner osv, så da blir jo ammestunden litt mer stressende når man hat et storesøsken hengende over også.

Anonymkode: 1d795...e3a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener å huske at det tar ca. 6 uker for meg. Har alltid hatt en del trøbbel i starten, men etter ca. 6 uker er kneiken over. 

Anonymkode: 9962f...1ec

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på tredje barnet nå. Synes det tar 4-5 uker før ammingen er på plass og melkeproduksjonen er oppe.

Det er mer stress når man har eldre barn. Da jeg fikk andremann, pleide jeg å lese for førstemann (som da akkurar hadde fylt 3 år) mens jeg ammet. Med tredjemann har jeg lest, pusley, bygd lego, trøstet, meglet og mye annet. 

Anonymkode: bb1f0...d78

AnonymBruker
Skrevet

Rundt 1 måned, kanskje litt lenger. Da var melken helt på plass, og jeg var ikke lenger sår.

Anonymkode: 1e500...1c2

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Var vel sikkert rundt da for min del forrige gang også, men man glemmer så fort😅 

TS

Anonymkode: 1d795...e3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...