AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Jeg elsker at noen promper meg i ansiktet, er det bare rart, eller er det innafor? Er altså promp ifra menn som er digg! Anonymkode: fad11...ec5
feliek54 Skrevet 8. mai 2022 #2 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg elsker at noen promper meg i ansiktet, er det bare rart, eller er det innafor? Er altså promp ifra menn som er digg! Anonymkode: fad11...ec5 Er du kvinne. er det her noe med sex å gjøre. Du skriver ikke så mye om deg og hvorfor
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #4 Skrevet 8. mai 2022 Alt er vel «innafor» så lenge det gjennomføres av to samtykkende parter. Men har aldri vært borti dette selv, og hadde nok slitt med å opprettholde kåtheten om jeg skulle prompe noen i fjeset, uansett hvor mye glede det gav dem. Anonymkode: 5e46f...2c8
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #5 Skrevet 8. mai 2022 Tror ikke jeg hadde tent på det i virkeligheten, men jeg tenner på tanken om det. Synes promp lukter vondt, men tenner på lydene. Hos damer da, ikke menn. Det finnes jo masse fetisj videoer av folk som promper 😄 💨 Anonymkode: 2d950...d89
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #6 Skrevet 8. mai 2022 Trodde det var slik tenning det var snakk om Anonymkode: 841c9...b45 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #7 Skrevet 8. mai 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg elsker at noen promper meg i ansiktet, er det bare rart, eller er det innafor? Er altså promp ifra menn som er digg! Anonymkode: fad11...ec5 Skal fremmede mennesker definere hva det er greit at du tenner på? Haha innfor å tenne på noe? Trolltrolltroll Anonymkode: b8436...4f1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #8 Skrevet 9. mai 2022 Det kalles fart fetish, eller eproctophilia. Jeg har også den fetisjen, bare for meg er det damer som fiser. Jeg tenner ikke på promper fra nakne rumper da; bare hvis de har klær på. Det er lyden og lukten jeg tenner på, og dominanseaspektet med det. Blant annet blir jeg også tent av facesitting. Det er en ganske uglesett fetisj da, i forhold til andre fetisjer, selv om den er ufarlig. Så det er ikke rart at du spør. Anonymkode: 21a13...529
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #9 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Trodde det var slik tenning det var snakk om Anonymkode: 841c9...b45 Jeg også:)Var gamledager det:) Anonymkode: 5aa38...7f5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #10 Skrevet 9. mai 2022 jeg tenner på at folk tenner på promp. det er hele prosessen, lighteren, flammene som står ut. Drømmer om at en dame stiller seg opp i ansiktet og tenner på prompen så barten min blir svidd. Anonymkode: 6557a...f6b 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #11 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): jeg tenner på at folk tenner på promp. det er hele prosessen, lighteren, flammene som står ut. Drømmer om at en dame stiller seg opp i ansiktet og tenner på prompen så barten min blir svidd. Anonymkode: 6557a...f6b Seriøst???? 😵 eeeehhh!!!!!! Hallo!!!! Du bare tuller!! 😭 Anonymkode: da5fe...cc1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #12 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Seriøst???? 😵 eeeehhh!!!!!! Hallo!!!! Du bare tuller!! 😭 Anonymkode: da5fe...cc1 Det høres kanskje litt snålt ut men for meg hadde det vært total seksuell nytelse Anonymkode: 6557a...f6b
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #13 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det høres kanskje litt snålt ut men for meg hadde det vært total seksuell nytelse Anonymkode: 6557a...f6b 😬 Anonymkode: da5fe...cc1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #14 Skrevet 9. mai 2022 Ikke uvanlig. Jeg satt delvis i skjul på en benk hvor jeg så en jente med trange sexy jeans som stod og ventet på bussen. Plutselig så jeg hun la den ene hånden over rumpa mens hun løftet lett på det ene beinet, og ut kom en kjempebraker. Etterpå luktet hun på hånden. Jeg tror jeg har blitt så tent av en fremmed jente før. Skjønte at hun likte lyden hun greide å få ut og lukten av den etterpå. Det hadde vært en drøm om jeg fikk legge nesa inntil rumpa hennes og sniffe prompen hennes. 👍 Anonymkode: 412e4...4f2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #15 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ikke uvanlig. Jeg satt delvis i skjul på en benk hvor jeg så en jente med trange sexy jeans som stod og ventet på bussen. Plutselig så jeg hun la den ene hånden over rumpa mens hun løftet lett på det ene beinet, og ut kom en kjempebraker. Etterpå luktet hun på hånden. Jeg tror jeg har blitt så tent av en fremmed jente før. Skjønte at hun likte lyden hun greide å få ut og lukten av den etterpå. Det hadde vært en drøm om jeg fikk legge nesa inntil rumpa hennes og sniffe prompen hennes. 👍 Anonymkode: 412e4...4f2 🤒 Anonymkode: da5fe...cc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå