Gå til innhold

Tenner på promp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker at noen promper meg i ansiktet, er det bare rart, eller er det innafor?

Er altså promp ifra menn som er digg!

Anonymkode: fad11...ec5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg elsker at noen promper meg i ansiktet, er det bare rart, eller er det innafor?

Er du kvinne. er det her noe med sex å gjøre. Du skriver ikke så mye om deg og hvorfor

AnonymBruker
Skrevet

Troll

Anonymkode: 854f5...6b4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alt er vel «innafor» så lenge det gjennomføres av to samtykkende parter.

Men har aldri vært borti dette selv, og hadde nok slitt med å opprettholde kåtheten om jeg skulle prompe noen i fjeset, uansett hvor mye glede det gav dem. 

Anonymkode: 5e46f...2c8

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke jeg hadde tent på det i virkeligheten, men jeg tenner på tanken om det. Synes promp lukter vondt, men tenner på lydene. Hos damer da, ikke menn. Det finnes jo masse fetisj videoer av folk som promper 😄 💨 

Anonymkode: 2d950...d89

AnonymBruker
Skrevet

Trodde det var slik tenning det var snakk om
tumblr_muf850dYxP1r39hw6o1_500.gifv

Anonymkode: 841c9...b45

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Skal fremmede mennesker definere hva det er greit at du tenner på? Haha innfor å tenne på noe?

Trolltrolltroll

Anonymkode: b8436...4f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kalles fart fetish, eller eproctophilia. Jeg har også den fetisjen, bare for meg er det damer som fiser. Jeg tenner ikke på promper fra nakne rumper da; bare hvis de har klær på. Det er lyden og lukten jeg tenner på, og dominanseaspektet med det. Blant annet blir jeg også tent av facesitting.

Det er en ganske uglesett fetisj da, i forhold til andre fetisjer, selv om den er ufarlig. Så det er ikke rart at du spør.

Anonymkode: 21a13...529

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Trodde det var slik tenning det var snakk om
tumblr_muf850dYxP1r39hw6o1_500.gifv

Anonymkode: 841c9...b45

Jeg også:)Var gamledager det:)

Anonymkode: 5aa38...7f5

AnonymBruker
Skrevet

jeg tenner på at folk tenner på promp. det er hele prosessen, lighteren, flammene som står ut.

Drømmer om at en dame stiller seg opp i ansiktet og tenner på prompen så barten min blir svidd.

Anonymkode: 6557a...f6b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

jeg tenner på at folk tenner på promp. det er hele prosessen, lighteren, flammene som står ut.

Drømmer om at en dame stiller seg opp i ansiktet og tenner på prompen så barten min blir svidd.

Seriøst???? 😵

eeeehhh!!!!!! Hallo!!!! Du bare tuller!! 😭

Anonymkode: da5fe...cc1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Seriøst???? 😵

eeeehhh!!!!!! Hallo!!!! Du bare tuller!! 😭

Det høres kanskje litt snålt ut men for meg hadde det vært total seksuell nytelse

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det høres kanskje litt snålt ut men for meg hadde det vært total seksuell nytelse

😬

AnonymBruker
Skrevet

Ikke uvanlig. Jeg satt delvis i skjul på en benk hvor jeg så en jente med trange sexy jeans som stod og ventet på bussen. Plutselig så jeg hun la den ene hånden over rumpa mens hun løftet lett på det ene beinet, og ut kom en kjempebraker. Etterpå luktet hun på hånden. 
Jeg tror jeg har blitt så tent av en fremmed jente før. Skjønte at hun likte lyden hun greide å få ut og lukten av den etterpå. Det hadde vært en drøm om jeg fikk legge nesa inntil rumpa hennes og sniffe prompen hennes. 👍

Anonymkode: 412e4...4f2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ikke uvanlig. Jeg satt delvis i skjul på en benk hvor jeg så en jente med trange sexy jeans som stod og ventet på bussen. Plutselig så jeg hun la den ene hånden over rumpa mens hun løftet lett på det ene beinet, og ut kom en kjempebraker. Etterpå luktet hun på hånden. 
Jeg tror jeg har blitt så tent av en fremmed jente før. Skjønte at hun likte lyden hun greide å få ut og lukten av den etterpå. Det hadde vært en drøm om jeg fikk legge nesa inntil rumpa hennes og sniffe prompen hennes. 👍

Anonymkode: 412e4...4f2

🤒

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...