Gå til innhold

Sniffing

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
Er det innafor å spørr kompisen sin om å få sniffet sokkene hans?

Anonymkode: b81fb...089

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei! 
Er det innafor å spørr kompisen sin om å få sniffet sokkene hans?

Du skriver ikke mye her til å vurdere. Er du kvinne. er det noe sexuelt her. har dere sex. Eller er det bare en venn. 

AnonymBruker
Skrevet
feliek54 skrev (13 timer siden):

Du skriver ikke mye her til å vurdere. Er du kvinne. er det noe sexuelt her. har dere sex. Eller er det bare en venn. 

Kvinne, elsker å sniffe skittne sokker. Vi er kun venner.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på kompisen det, noen vil elske det, andre ikke. Jeg sniffet mange av mine kompisers sokker da jeg var yngre. Men spurte dem ikke, men de lå jo slengt utover gutterommene, så de var lett tilgjengelige. Mens de var på do eller spiste middag  for eksempel. Min beste kompis og storebroren hans gikk alltid i tykke doble tubesokker. Husker særlig noen Champion og Nike, men også helt hvite eller noen med tre striper. De var myke og luktet ekstra godt. Spesielt myke siden de var doble også etter at de var tatt av. Eller USA sokkene en annen kompis alltid brukte to par av. Fra Sock Shop. Blir kåt bare av tanken. Deilig å kose seg med mye sokker. Har fortsatt to kompiser som alltid bruker doble sokker, han ene tar de av på badet og legger dem på en stol. De sniffer jeg ofte enda. Som regel hvite Nike med hvite Adidas eller andre merker under. Tennissokker. Særlig om sommeren ser man jo de andre under svakt igjennom de ytterste om han går i shorts, eller når han drar begge over joggebuksa. Deilige å sniffe. Elsker å se menn i hvite sportssokker og kule joggesko. 

Anonymkode: da2a7...949

AnonymBruker
Skrevet

Men hvordan kan man evt gå frem for å spørre? Uten å evt ødelegge vennskapet med å være rar🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...