Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det ble en del alkohol på oss begge og jeg husker vi innledet til sex. Jeg sovnet derimot midt i akten og husker jeg våkner til flere ganger der han fortsatt har sex med meg. Ettersom jeg var så full som jeg var klarte jeg hverken si eller gjøre noe og husker små glimt av at han prøver å vekke meg, men han kjører på videre selv om jeg ga ingen respons. Jeg synes han burde ha avsluttet det hele da jeg sovnet og kan ikke forstå at han ville ha sex videre med noen som bare lå der helt stille. Hva tenker dere, gjorde han noe feil? 

Anonymkode: 1604f...193

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker det ikke var helt åpenbart at du sov/var for full.

Høres lurt ut at begge slutter å drikke før sex.

Anonymkode: 285bc...01c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er dere er par?

Anonymkode: 7afe9...312

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke helt opplagt at du sovnet kan jeg tenke meg. At man lukker øya og er litt inaktiv i en lang økt er helt normalt. Spessielt når man er full

Anonymkode: b9b47...3f1

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at det var bare han som holdt på? Uansett er det å gå over streken hvis den ene parten sover. Er dere derimot enige om at det er ok, så gjør hva dere vil, men hvis ikke er det en sak du må ta tak i når dere er edrue så det ikke skjer igjen. 

Anonymkode: f5ef5...25e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er du sikker på at det var bare han som holdt på? Uansett er det å gå over streken hvis den ene parten sover. Er dere derimot enige om at det er ok, så gjør hva dere vil, men hvis ikke er det en sak du må ta tak i når dere er edrue så det ikke skjer igjen. 

Anonymkode: f5ef5...25e

Ja det er jeg sikker på da han flyttet meg rundt og sa navnet mitt uten at jeg klarte å respondere. Var inn og ut av søvn lenge mens han holdt på og kan ikke skjønne at noen vil ha sex med noen som er så ute av bevissthet. Har sagt i fra før om at det ikke er ok.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Er dere er par?

Anonymkode: 7afe9...312

Vi har vært i et forhold i 5 mnd.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja det er jeg sikker på da han flyttet meg rundt og sa navnet mitt uten at jeg klarte å respondere. Var inn og ut av søvn lenge mens han holdt på og kan ikke skjønne at noen vil ha sex med noen som er så ute av bevissthet. Har sagt i fra før om at det ikke er ok.

Dette er jo vesentlig. Han burde ha stoppet.

Anonymkode: 9239e...104

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det ble en del alkohol på oss begge og jeg husker vi innledet til sex. Jeg sovnet derimot midt i akten og husker jeg våkner til flere ganger der han fortsatt har sex med meg. Ettersom jeg var så full som jeg var klarte jeg hverken si eller gjøre noe og husker små glimt av at han prøver å vekke meg, men han kjører på videre selv om jeg ga ingen respons. Jeg synes han burde ha avsluttet det hele da jeg sovnet og kan ikke forstå at han ville ha sex videre med noen som bare lå der helt stille. Hva tenker dere, gjorde han noe feil? 

Hvordan vet du at du ikke ga noen respons?

AnonymBruker
Skrevet

Godt ingen skriker voldtekt eller overgrep. Egentlig helt utrolig at ingen gjør det, men godt. 

Anonymkode: 337db...60f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har sagt før at han ikke skal fortsette å ha sex med deg når du sovner. Dette er faktisk ULOVLIG! Og du merket at han nå prøvde å vekke deg i stedet for å respektere ønsket ditt ved å STOPPE! Jeg ville sagt at neste gang blir det politianmeldelse. Evt vurdere om du ønsker å være sammen med en en voldtektsmann.

Anonymkode: 6b68a...a82

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
jabx skrev (4 minutter siden):

Hvordan vet du at du ikke ga noen respons?

Fordi jeg var der. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Godt ingen skriker voldtekt eller overgrep. Egentlig helt utrolig at ingen gjør det, men godt. 

Anonymkode: 337db...60f

Fordi du synes at det er greit at han har sex med henne mot hennes vilje? Når hun tidligere har spesifisert at han skal stoppe når hun sovner? Og hun VET at han fikk det med seg?

• Liker 2
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Det er ulovlig og ikke greit å ha sex med noen som sover. Så ja han gjorde noe feil der. Han burde vite at det ikke er greit å fortsette når noen sovner og kan bli anmeldt for sånt. 

Det er ikke lov å tvinge seg til sex. Det er heller ikke lov å ha seksuell omgang med noen som er bevisstløs, sover eller er så full at de ikke er i stand til å vise at de ikke har lyst. 

Så ja det er faktisk overgrep og noe som er viktig å vite at det aldri er greit. 

Endret av Warrior
AnonymBruker
Skrevet
Warrior skrev (6 minutter siden):

Det er ulovlig og ikke greit å ha sex med noen som sover. Så ja han gjorde noe feil der. Han burde vite at det ikke er greit å fortsette når noen sovner og kan bli anmeldt for sånt. 

Det er ikke lov å tvinge seg til sex. Det er heller ikke lov å ha seksuell omgang med noen som er bevisstløs, sover eller er så full at de ikke er i stand til å vise at de ikke har lyst. 

Så ja det er faktisk overgrep og noe som er viktig å vite at det aldri er greit. 

Ja jeg synes han gikk over grensene mine da han tidligere har gjort det samme og jeg sa det ikke var greit, og han gjør det nå igjen. Virker som han utnytter at jeg ikke er i stand til å motsette meg da han har sagt tidligere at vi har for lite sex. Føler at han bryr seg kun om å komme og ikke om at jeg skal ha det godt og være deltagende.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja jeg synes han gikk over grensene mine da han tidligere har gjort det samme og jeg sa det ikke var greit, og han gjør det nå igjen. Virker som han utnytter at jeg ikke er i stand til å motsette meg da han har sagt tidligere at vi har for lite sex. Føler at han bryr seg kun om å komme og ikke om at jeg skal ha det godt og være deltagende.

Dette er nok ikke en kjæreste for deg. Du har sagt i fra, han velger å ignorere det. Selv om han har alkohol i blodet, så unnskylder det ikke hans grenseskridende handlinger mot deg.

Anonymkode: 060d6...82c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke ønsker å slå opp med han, så må du ihvertfall ikke ha sex med han når dere er beruset for å unngå å sette deg i en slik situasjon.

Hvis du tror han kan starte å ha sex med deg mens du sover, bør du legge deg på gjesterom når dere har drukket, og låse døren.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Høres jo nesten ut som du har vært dopet med / dritings ? Å at det har skjedd gjentatte ganger ?  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du ikke ønsker å slå opp med han, så må du ihvertfall ikke ha sex med han når dere er beruset for å unngå å sette deg i en slik situasjon.

Hvis du tror han kan starte å ha sex med deg mens du sover, bør du legge deg på gjesterom når dere har drukket, og låse døren.

Har lyst der og da men synes det er så feil av han å fortsette når jeg ikke er med lenger. Og det er ekkelt å våkne til flere ganger mens han holder på uten at jeg er i stand til å gjøre noe. Skjønner jo at jeg ikke burde drikke så mye men det er ikke alltid så lett å kontrollere inntaket eller vite hvordan man reagerer på det. 

AnonymBruker
Skrevet
NiceOrNothing skrev (4 minutter siden):

Høres jo nesten ut som du har vært dopet med / dritings ? Å at det har skjedd gjentatte ganger ?  

Ja det har skjedd et par ganger tidligere og da har jeg tatt det opp med han og sagt at det ikke er greit. Det var han enig i men det virker jo ikke han tar det alvorlig ettersom det skjer igjen. Forstår at han synes vi har lite sex men dette hjelper jo ikke på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...