Gå til innhold

Gammel, nedslitt leilighet i Trondheim. Tips til firma som kan pusse opp? Et eller flere firma? Hvor mye må man regne med å betale?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil kjøpe en leilighet på 75 m2 med 2 soverom sentralt i Trondheim. Den er sliten innvendig og må fikses på.  Kjøkken og bad bør skiftes helt ut, og siden bygget er gammelt er det sikkert lurt å skifte rør og sluk også. Må male, legge tapet eller paneler på alle vegger. Slipe ned og lakke alle gulv. Det blir en stor jobb, og jeg har ikke anledning til å gjøre noe selv. 

Finnes det firmaer som tar på seg total-renovering? Eller er det smartere / billigere å ta rom for rom? Hva bør jeg i såfall starte med? 

Anonymkode: 139e7...2eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil kjøpe en leilighet på 75 m2 med 2 soverom i Trondheim. Den er sliten innvendig og må fikses på.  Kjøkken og bad bør skiftes helt ut, og siden bygget er gammelt er det sikkert lurt å skifte rør og sluk også. Må male, legge tapet eller paneler på alle vegger. Slipe ned og lakke alle gulv. Det blir en stor jobb, og jeg har ikke anledning til å gjøre noe selv, har barn og full jobb og ingen fritid. Jeg har heller ikke familie/slekt i Trondheim, og venner/kolleger har alle nok med sitt. 

Finnes det firmaer som tar på seg total-renovering? Eller er det smartere / billigere å ta rom for rom? Hva bør jeg i såfall starte med? 

Anonymkode: 5e1cd...c62

AnonymBruker
Skrevet

Er dette andelsleilighet eller selveier? 

Anonymkode: 9cffb...f93

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange tråder skal du lage om dette, og hvorfor har du flyttet den til økonomiforumet?

Anonymkode: 27ba7...b76

Skrevet

Tråden er slått sammen med tilsvarende emne.

Mvh Rhodiola, mod.

Skrevet

400k på bad 150k på kjøkken, så kan du sikkert anta 70k pr ekstra rom for overflatebehandling. 

Pluss litt ekstra for prosjektledelse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...