Belima Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Lurer på om noen med sorte hår rundt leppe og hake har prøvd/brukt Flawless som kan kjøpes på Vita og andre steder? Går også de hårene bort eller bare den fine dunen elles? Er dere fornøyde med den?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #2 Skrevet 8. mai 2022 Jeg kjøpte den for å fjerne «barten», var nok litt påvirket av reklame og glemte å lese om erfaringer….. den var super i bruk og gav et glatt resultat som lovet👍🏻 MEN….det var tydelig at den fungerte som en barbermaskin som faktisk stimulerer til hårvekst🙈 ble voksing etterpå👌🏻👌🏻 Anonymkode: efcb3...5ef
Blåttvann Skrevet 8. mai 2022 #3 Skrevet 8. mai 2022 Kanskje den funker på store hårstrå, men på dun funker den virkelig ikke, på meg. Den er fryktelig skranglete og kjennes ekstremt billig ut. Har prøvd den under brynene på brynshårene jeg ønsker vekk, men den tok ikke der heller... Når du kjøper refillene så ser du hvor ekstremt overpriset denne produktet er, for det kjennes ut som en Ali Baba kopi av et Wish-produkt som har kopiert et billig Ebay-produkt. Det er helt tullete! Så min anbefaling er å kjøpe de billige knivene, enkelt og greit. 1
Blåttvann Skrevet 8. mai 2022 #4 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kjøpte den for å fjerne «barten», var nok litt påvirket av reklame og glemte å lese om erfaringer….. den var super i bruk og gav et glatt resultat som lovet👍🏻 MEN….det var tydelig at den fungerte som en barbermaskin som faktisk stimulerer til hårvekst🙈 ble voksing etterpå👌🏻👌🏻 Anonymkode: efcb3...5ef Det er en myte at barbering stimulerer hårvekst. 1 1
Belima Skrevet 8. mai 2022 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2022 Uff, dere sier det samme som inne på Trustpilot dk. Der inne klager de mest på firmaet og elendig kundeservice, men også på elendig fjerning av hår. Her kan det jo kjøpes i fysisk butikk. Hadde vært fint hvis det endelig kom et produkt på markedet for oss med ekstra hår, her og der. Et produkt som ville gjort livet enklere!🙃
flusa Skrevet 8. mai 2022 #6 Skrevet 8. mai 2022 Belima skrev (48 minutter siden): Lurer på om noen med sorte hår rundt leppe og hake har prøvd/brukt Flawless som kan kjøpes på Vita og andre steder? Går også de hårene bort eller bare den fine dunen elles? Er dere fornøyde med den? Jeg har en billig versjon,kjøpt på Luxplus. Syns den funker veldig bra,egentlig. (Den stunden den levde🤣) Har byttet batterier i den,men får den ikke til å funke igjen..😪
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå