Gå til innhold

Vi er tredve årene og har mindre og mindre sex. Normalt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er intime på andre måter. har mindre og mindre sex, flere måneder siden nå. Jeg syns det er helt greit og tror han syns det å. Er det normalt? Merker at selve sexen ikke er så viktig/interessant lenger. Sjeldent kåt også egentlig.

Flere som meg?

Anonymkode: f7956...59d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme her hos oss  , vi har vel 2 3 ganger i året og da er det heller ingenting annet. 

Anonymkode: 307e5...67f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Samme her hos oss  , vi har vel 2 3 ganger i året og da er det heller ingenting annet. 

Anonymkode: 307e5...67f

Savner du det? Er du også like lite kåt?

AnonymBruker
Skrevet

Dere er vel lei da. 

Anonymkode: 53184...dd9

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe med at dere er i tredveårene å gjøre, men hvor lenge dere har vært sammen. Sex med samme kroppen over lang tid er kjedelig. Derfor dabber sexlivet av. Man blir heller ikke så kåt av samme tullingen som vaser rundt i huset hele dagen eller dama som stresser rundt og angster og klager. Man får ikke lyst å ligge da. 

Slenger du noe nytt og spennende på bordet. Da er sexlysten straks tilbake. 

PS! Denne posten kan komme i fare for å krenke stakkarer som har ståltro på langvarig monogami og sex i samme relasjon livet ut. Deres virkelighetsoppfatning kan trues!!

Anonymkode: a352d...366

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har ikke noe med at dere er i tredveårene å gjøre, men hvor lenge dere har vært sammen. Sex med samme kroppen over lang tid er kjedelig. Derfor dabber sexlivet av. Man blir heller ikke så kåt av samme tullingen som vaser rundt i huset hele dagen eller dama som stresser rundt og angster og klager. Man får ikke lyst å ligge da. 

Slenger du noe nytt og spennende på bordet. Da er sexlysten straks tilbake. 

PS! Denne posten kan komme i fare for å krenke stakkarer som har ståltro på langvarig monogami og sex i samme relasjon livet ut. Deres virkelighetsoppfatning kan trues!!

Anonymkode: a352d...366

Neida. Forstår godt at du ikke finner noen dame med en slik holdning...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Å huffda. Jeg kjenner meg ikke krenket, bare på nytt overrasket over at noen har så lite peiling på folks seksualitet, og individuelle forskjeller. 

Anonymkode: 3fa95...ee7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 53 år har vært med samme mann i snart 13 år, og vi har sex nesten daglig.

Anonymkode: 5dbe9...905

AnonymBruker
Skrevet

Er 45 år, har vært sammen med mannen i 27 år, og har fremdeles et aktivt og bra sexliv. Klart det går i bølgedaler, fra tre ganger på et døgn til noen dager uten, men tror ikke det noen gang har gått ei hel uke uten sex.

Anonymkode: d6530...113

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er på fjerde mnd uten sex..

AnonymBruker
Skrevet

Vi har gått nesten to år uten sex før😝 det var etter første barnet. Generelt har vi lenge hatt utrolig lite sex, men de siste mnd har vi av en eller annen grunn hatt sex flere ganger i mnd, aner ikke hvorfor🤷‍♀️

Sammen i 12 år.

Anonymkode: 64faa...89b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...