AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Barnet vårt på 4 år har plutselig fått ønske om å sove i samme seng som oss. Gjorde aldri dette før. Har samsovet nå i ett par mnd og det fungerer så absolutt ikke for meg.. Jeg ender opp på et annet rom i løpet av natten. Jeg er var på lyder og bevegelser og en 4-åring ligger ikke stille og rolig en hel natt. Iallefall ikke vår. Nå har jeg lyst til å sette ned foten. Jeg har forsøkt å si til meg selv at denne samsovingen ikke varer mange årene men jeg orker det ikke. Jeg sa til mannen at enten så må denne samsovingen stoppe eller så må jeg rett og slett flytte inn på et annet soverom . Mannen er uenig og mener at det er bare kos med samsovingen. Jeg synes den har blitt alt annet enn kos. Hva gjør dere andre som ikke synes samsovingen fungerer? Flyttet dere på et annet soverom? Eller bør 4 åringen bare sove i sin egen seng? Anonymkode: 4f96e...87d
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #2 Skrevet 8. mai 2022 Vi samsover når barna har hatt behov for det, har gått i perioder. Av og til går en av oss og legger seg på ett annet rom i løpet av natten. Anonymkode: a89e4...539 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #3 Skrevet 8. mai 2022 Få ungen tilbake i egen seng. Det vil kreve en del å få det til, men det vil gå til slutt. Jeg hadde vært lik deg. Jeg hadde nok aldri latt ungen komme inn i sengen til å begynne med, men gjort er gjort. Anonymkode: 889b5...273 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #4 Skrevet 8. mai 2022 Fireåringen vår vil også samsove for tida. Han har aldri sovet noe godt i samme rom som oss en gang, så det er jo totalt uaktuelt ettersom søvn er viktig. Jeg pleier derfor å si akkurat det; det høres så koselig ut, men verken du eller jeg pleier å sove noe godt når vi sover sammen. Kanskje vi kan prøve i ferien når det ikke er så farlig om vi sover dårlig en natt? Det aksepterer han så langt i alle fall. Anonymkode: e3c2e...927 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #5 Skrevet 8. mai 2022 Hvorfor kan du ikke ligge på et annet rom da? Jeg og mannen har ikke sovet i samme seng siden 9-åringen ble født og det funker helt fint. Jeg har sa sovet de første 2 årene til nattammingen var over, og deretter har de sovet med pappaen sin. Han elsker å sove sammen med noen, jeg er var på lyd og bevegelse og sover best alene. 9-åringen sover 98%av tiden i egen seng da, men 5-åringen legges i egen seng og kommer inn i 23-tida. Vi klarer fint å ha sex forresten, rundt 3-4 ganger i uka. Jeg får høy lyst av å sove godt, og av at han er en sånn fantastisk dedikert og omsorgsfull pappa. 😍 Anonymkode: da9e1...3b1 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #6 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvorfor kan du ikke ligge på et annet rom da? Jeg og mannen har ikke sovet i samme seng siden 9-åringen ble født og det funker helt fint. Jeg har sa sovet de første 2 årene til nattammingen var over, og deretter har de sovet med pappaen sin. Han elsker å sove sammen med noen, jeg er var på lyd og bevegelse og sover best alene. 9-åringen sover 98%av tiden i egen seng da, men 5-åringen legges i egen seng og kommer inn i 23-tida. Vi klarer fint å ha sex forresten, rundt 3-4 ganger i uka. Jeg får høy lyst av å sove godt, og av at han er en sånn fantastisk dedikert og omsorgsfull pappa. 😍 Anonymkode: da9e1...3b1 Så jævlig trist Anonymkode: 585f6...3e5 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #7 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så jævlig trist Anonymkode: 585f6...3e5 Hvorfor er det trist hvis det funker for dem? Jeg og samboer har sovet på hvert vårt rom i 8 mnd nå pga ny baby, det funker supert for oss. Ser ikke for meg at vi endrer på det i nær fremtid heller. Han snorker veldig og jeg våkner lett så det er kluss å sove i samme rom for begge to Anonymkode: bba31...635 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #8 Skrevet 8. mai 2022 Hvorfor tenker du at ditt behov er viktigere enn barnet sitt behov? Jeg syns det er nitrist med foreldre som nekter barna sine den tryggheten. Anonymkode: afd7c...9c8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå