snagglepusnos Skrevet 7. november 2005 #1 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg trenger ltt hjelp, jeg skal starte å sykle for me selv(spinne), altså ikke i en spinningtime. Nå har jeg ikke spint i klasse på lenge, og husker ikke hvor mange minutter de forskjellige etappene Noen som vet hvor mange minutter hver skal være på ca? det skal være på ca 45 minutter. Kom gjerne med forslag på sanger man kan bruke også PÅ forhånd takk:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 9. november 2005 #2 Del Skrevet 9. november 2005 Det spørs jo helt på hvordan du ønsker og kjøre det da, det er vel egentlig opp til deg selv? Skal du trene intervall eller puls? På en vanlig spinntime er det vel mest naturlig å dele litt opp etter lengden på sangene... Intervall kan jo være fks. stående 4 min, sittende 3 min... helt opp til deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 9. november 2005 #3 Del Skrevet 9. november 2005 Musikk jeg liker er f.eks. Shakira med La Tortura Sugarbabes med Push the Button The Pussicat Dolls med Don´t Cha Rihanna med Pon The Replay Mattafix med Big City Life Robby Williams med Tripping Madonna med Hung up Kanye West feat. Jamie Foxx med Gold digger Mye listepop men jeg syns det er morsomt å spinne til de sangene uansett! Alle disse har de der jeg spinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå