Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #1 Skrevet 7. november 2005 Vi er fra store stå, og ELSKER MFK!! Det ble gull!!!!! Har ingen stemme igjen, er sliten som f..., men likevel tidenes beste følelse å ha sett MFK knuse Lillestrøm! Nå knuser vi Moss og berger plassen!
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 7. november 2005 #2 Skrevet 7. november 2005 Det var i hvert fall viktigere at Bondevik forsvant fra statsministerstolen enn at Molde eventuelt forsvinner fra Tippeligaen. Så for min del må de gjerne bli; det er opp til dem selv!
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #3 Skrevet 7. november 2005 4-2 er ikke knusing. 5-0...6-0....7-0-----8-0....9-0 ..10-0 osv det er knusing. men Molde vant fortjent
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2005 #5 Skrevet 7. november 2005 4-2 er ikke knusing. 5-0...6-0....7-0-----8-0....9-0 ..10-0 osv det er knusing. men Molde vant fortjent ← Hurradreper
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #6 Skrevet 7. november 2005 vel 4-2 er ikke knusing...og vist det jeg skrev gjør meg til en hurradreper ja da er jeg vel en hurradreper..for man bruker orde knusing altfor lett i fotball...man må skåre mer en 5 mål mer for at det skal bli knusing...en to måls seier en en trygg seier...men det er ikke knusing..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå