Gå til innhold

Hvis du oppdaget at din mann gjennom 13 år hadde vært utro fra deg én, hadde du da da ønsket det verste for han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd dette nå😔

Ble sammen med min mann for snart 13 år siden og det var stormende forelskelse fra begge parter.

Vi har hatt et ganske bra samliv synes jeg (med mye sex), og fant ut nå at han har vært notorisk utro mot meg fra de første året vi var sammen.

Han har vært emosjonelt eller fysisk utro, og mye har foregått på sosiale medier.

Han har hatt regelmessig sex med sin venninne, møtt venninner på hotell for sex ( gjerne to damer samtidig), vært på hyttetur med dame samtidig som de hadde barna med, vært på weekendtur hjemme hos dame og tatt med barna, invitert med seg hjem til oss kvinnelig turist fra England som han ble kjent med på lekeplassen da hun var der med sitt barn, vært på ferie i utlandet og stått i med damer han ble kjent med, stått i med kolleger osv.

Jeg hater han så mye nå og ønsker faktisk at han får seg en skikkelig smell.

Om han blir overkjørt av en buss og dør eller blir hardt skadet driter jeg i.

Om han får kreft med spredning driter jeg i.

Om hans vellykkede firma går konkurs og han ender opp på NAV driter jeg i.

Han har brukt hver ledige time jeg har vært ut av huset til å være utro.

Anonymkode: c6d29...3cf

• Liker 5
  • Hjerte 15
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har opplevd dette nå😔

Ble sammen med min mann for snart 13 år siden og det var stormende forelskelse fra begge parter.

Vi har hatt et ganske bra samliv synes jeg (med mye sex), og fant ut nå at han har vært notorisk utro mot meg fra de første året vi var sammen.

Han har vært emosjonelt eller fysisk utro, og mye har foregått på sosiale medier.

Han har hatt regelmessig sex med sin venninne, møtt venninner på hotell for sex ( gjerne to damer samtidig), vært på hyttetur med dame samtidig som de hadde barna med, vært på weekendtur hjemme hos dame og tatt med barna, invitert med seg hjem til oss kvinnelig turist fra England som han ble kjent med på lekeplassen da hun var der med sitt barn, vært på ferie i utlandet og stått i med damer han ble kjent med, stått i med kolleger osv.

Jeg hater han så mye nå og ønsker faktisk at han får seg en skikkelig smell.

Om han blir overkjørt av en buss og dør eller blir hardt skadet driter jeg i.

Om han får kreft med spredning driter jeg i.

Om hans vellykkede firma går konkurs og han ender opp på NAV driter jeg i.

Han har brukt hver ledige time jeg har vært ut av huset til å være utro.

For noen år siden fortalte han meg at han og en kompis på jobben skulle begynne på båtkurs, og det var hver onsdag fra 18 til 21:30 i mange måneder. Han har var aldri på båtkurs, men hos en dame.

En annen helg tok han med seg barnet og sa han skulle være et døgn hos sin mor for å hjelpe henne å fikse takrennene, men den helgen var han på overnatting hos en annen dame.

Da han var på fotballtur til Liverpool med to kompiser, var han på Londontur med en dame.

Da han skulle på messe til Berlin med jobben og ble borte fra onsdag til søndag, var han i Berlin med ei dame, men ikke på messe.

Den påsken han ikke kunne bli med meg på på hytta fordi han var så forkjølet, de påskedagene tilbrakte han sammen med en engelsk turist han inviterte til å bo i vårt hjem.

Den hyggelige venninnen hans som han i åresvis har sagt er lesbisk, knullet han bak ryggen min hver gang han kjedet seg.

Når jeg lå på sykehuset i flere dager og ble operert i livmoren, da koset han seg med en annen venninne.

Da jeg var på besøk oppe hos mine foreldre i Tromsø en ukes tid hver sommer, da hadde han trekant på hotell.

Hver høst i mange år har han vært på jakt med en kompis i flere dager (har jeg trodd), helt til jeg fant ut at han har vært på tur med en annen dame.

Han har stått i med kollega på jobben og har knullet på kontoret hennes.

Han har vært utro online mens jeg og han har vært på romantisk ferie, mens vi har vært i konfirmasjon, mens vi har vært i 40 år kalas, mens jeg og han har vært i familiebesøk...

And the list goes on😑

Ts

• Liker 2
  • Hjerte 18
Skrevet

Jeg hadde ønsket han dit peppern gror, om det hadde vært meg. Det er jo helt hinsides som han har stått på, skjønner ikke at det er mulig 😔 Sender deg en stor klem ♥️

• Liker 7
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Men herregud, dette er jo helt forferdelig. Full forståelse for at du driter i om han dør. Jeg håper virkelig du kommer deg over det og får det livet du fortjener. Det må jo være noe grunnleggende galt med den mannen. Stor klem fra meg, føler virkelig med deg 

Anonymkode: dc680...d0c

• Liker 9
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Han er syk. Han er et ødelagt menneske. Å være han er straff nok i seg selv. 

Bare gå, la han steke i sitt eget fett. :) 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For noen år siden fortalte han meg at han og en kompis på jobben skulle begynne på båtkurs, og det var hver onsdag fra 18 til 21:30 i mange måneder. Han har var aldri på båtkurs, men hos en dame.

En annen helg tok han med seg barnet og sa han skulle være et døgn hos sin mor for å hjelpe henne å fikse takrennene, men den helgen var han på overnatting hos en annen dame.

Da han var på fotballtur til Liverpool med to kompiser, var han på Londontur med en dame.

Da han skulle på messe til Berlin med jobben og ble borte fra onsdag til søndag, var han i Berlin med ei dame, men ikke på messe.

Den påsken han ikke kunne bli med meg på på hytta fordi han var så forkjølet, de påskedagene tilbrakte han sammen med en engelsk turist han inviterte til å bo i vårt hjem.

Den hyggelige venninnen hans som han i åresvis har sagt er lesbisk, knullet han bak ryggen min hver gang han kjedet seg.

Når jeg lå på sykehuset i flere dager og ble operert i livmoren, da koset han seg med en annen venninne.

Da jeg var på besøk oppe hos mine foreldre i Tromsø en ukes tid hver sommer, da hadde han trekant på hotell.

Hver høst i mange år har han vært på jakt med en kompis i flere dager (har jeg trodd), helt til jeg fant ut at han har vært på tur med en annen dame.

Han har vært utro online mens jeg og han har vært på romantisk ferie, mens vi har vært i konfirmasjon, mens vi har vært i 40 år kalas, mens jeg og han har vært i familiebesøk...

And the list goes on😑

Ts

Hvordan har du fått greie på alt dette? 

Anonymkode: 5d99c...6cf

• Liker 15
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Å fysj! For en drittsekk av dimensjoner! Jeg hadde blitt rasende og lei meg. Ikke minst fordi han har hatt sex med deg hele veien og utsatt deg for smitte. Hadde ønsket han alt vondt, faktisk. 

Hadde også vært veldig sint på dem rundt. Hvorfor var det ingen som sa noe?!

Anonymkode: 84fdd...d05

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Han har nok aldri vært stormende forelsket i deg. 

Jeg har selv opplevd dette dessverre. 

Anonymkode: 47ead...f3d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Med så mange damer...hvordan fikk du vite alt dette? Har han ført dagbok? 

Ja, han er en drittsekk. Jeg føler med deg og sinnet ditt.

Anonymkode: f07f6...ae9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, SmuleSMitt said:

Han er syk. Han er et ødelagt menneske. Å være han er straff nok i seg selv. 

Bare gå, la han steke i sitt eget fett. :) 

Dette her. 

Han høres ut som en bekjent av min mann. Han er typen som sjekker opp en dame i baren mens han kjøper vin til daten han nylig har truffet. 

Han er det memnesket med dårligst selvbilde jeg vet om. Og dette merkes av folk. Man slipper kanskje unna med slik oppførsel i 20årene, men vi er nå 40+  Både kvinner og menn skyr han nå, fordi det er litt patetisk 

Anonymkode: 4ce2d...500

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Han der bør jo brenne i h.. kast han ut, eller hvordan du gjør det. Ikke bo med han selv om han er far til barna. Du blir ulykkelig resten av livet. Men hvordan har du fått vite alt dette?

Anonymkode: 46d96...efc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dette er rett og slett perverst. Og finnes det virkelig så mange ekle damer rundt omkring som ligger med opptatte menn altså..? (ja, jeg dømmer dem like mye som mannen som er utro) 

Anonymkode: 7dd97...1c6

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om det ikke var ille nok at han var utro så har han tatt med seg ungen(e) oppi dette her. Skjønner ikke hvordan det i det hele tatt går an.

Hvordan gikk det an, TS? Hvordan klarte han å lure deg i så mange år når han involverte barnet(a) deres, og moren sin og alle kompiser osv? Ble det aldri snakket om de takrenne og svigermor sa at "nei, men de har da ikke fått hjelp til" eller sagt at sønnen ikke var hos henne den helgen?

Og ungen? Hvorfor har ikke barnet fortalt om hytteturer med andre damer tilstede?

Hvordan har han klart å komme seg unna med dette i så mange år?

Anonymkode: 3770e...5b2

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan har han klart å komme seg unna med dette i så mange år?

Anonymkode: 3770e...5b2

Ja, det er nesten litt imponerende. 

Anonymkode: a7344...fdb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

And the list goes on😑

Ts

Gjennomført drittsekk med andre ord . Imponerende at du har funnet det ut så detaljert , hvordan fant du det ut? Har han brukt deg som «base « fordi du sitter med de fleste pengene , eller er han bare sex-avhengig og komplett blottet for samvittighet ?🙈 Tenk at du er heldig som fant ut av det, å slipper å leve hele livet på en løgn . Hadde nok blitt iskald og kynisk når det kommer til fordeling av goder / økonomi . Å hate er som å drikke gift. Kun du som blir syk av det. Men å forakte han , miste respekt , det skjønner jeg at du gjør . 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette her. 

Han høres ut som en bekjent av min mann. Han er typen som sjekker opp en dame i baren mens han kjøper vin til daten han nylig har truffet. 

Han er det memnesket med dårligst selvbilde jeg vet om. Og dette merkes av folk. Man slipper kanskje unna med slik oppførsel i 20årene, men vi er nå 40+  Både kvinner og menn skyr han nå, fordi det er litt patetisk 

Anonymkode: 4ce2d...500

Dette 👆 forskning viser at folk som er utro har et enormt behov for bekreftelse . Lurer på hvordan han stiller seg til at han nå er avslørt ? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en fyr som er som mannen din. Han har seriøse traumer og er notorisk utro. Egentlig snill og kjekk, god venn, men verdens verste kjæreste siden han driver på slik uavhengig av hvor glad han er i den han er sammen med. Han klarer ikke å endre seg, lærer ingenting av å bli tatt eller å miste kjærlighet og tillit. Han brenner alle broer og har det ikke greit med seg selv. I barndommen opplevde han mye vold og vokste opp på en utrygg måte. Mye rus. Han er alvorlig relasjonsskadet og har et veldig dårlig selvbilde. Det å sjekke opp noen gir bekreftelse og spenning. Med en ny dame kan han være full av selvtillit. Men i forhold daler selvtilliten og han er egentlig redd for å bli forlatt. Så han selvsaboterer, blir en utro dritt sekk igjen og igjen. 

Anonymkode: 0e679...318

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis mannen min hadde påstått at han hadde gjort alle tingene du nevner så hadde jeg ikke trodd på han. For all del, mannen min er en flott fyr, men å ha en haug med damer tilgjengelig når som helst for hva som helst uten å forplikte seg på noen måte høres mer ut som fantasiene til en tenåringsgutt. At det finnes kvinner som synes det er helt uimotståelig med en utro og slesk småbarnsfar er greit nok, men det er ikke fryktelig mange av dem. Ytterst få menn har slikt dametekke, muligens kan jeg tro at han vokalisten i Måneskin hadde klart å oppnå dette, hvis det var noe han ønska.

Hvis det nå var et uomtvistelig faktum at dette hadde skjedd, så hadde jeg nok ikke ønska han mye godt, nei. Samtidig hadde det vært ganske surrealistisk.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvordan har du fått greie på alt dette? 

Anonymkode: 5d99c...6cf

Oppdaget noe via hans messenger logg og så har jeg tatt kontakt med damer som har fortalt meg noe, og resten har han faktisk fortalt meg.

Ts

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Herre min hatt😮 Er det mulig😮

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...