AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Ei venninne av meg gnåler om mannfolk og dating hele tiden. Ekser, ny tinderdate og grining når det ikke blir noe osv. dette er heeeele tiden. ringer daglig å forteller.. kan glatt sitte i flere timer om jeg ikke avbryter samtalen. Jeg har mine ting for tiden, og hun er ikke interessert i det. Alt er om henne. sendte en mld der jeg skrev at jeg har litt nok med meg selv og ting jeg står i for tiden, at jeg klarer ikke være en god lyttende venninne for tiden. Hun svarte at det er så mye som har skjedd nå med disse mannfolka at hun gledet seg til å fortelle meg om det når jeg var klar igjen. ingen spm om hvorfor jeg har mye å tenke på eller hvordan jeg hadde det.. svarte tilbake at jeg ikke blir klar igjen.. at jeg er drittlei å være hobby psykologen hennes, og lytte på alt dette. At jeg har andre ting å drive med. At hun ikke viser noe interesse for meg, så hun får finne noen andre å bruke. hun sendte bare et hjerte med glad i deg. Anonymkode: be3ec...0b4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #2 Skrevet 8. mai 2022 For hva det er verdt, jeg tror hun hørte deg, men kanskje skjønte hun ikke alvoret ognstørrelsen på frustrasjonen din. Jeg håper du har det greit med dine ting 💚 godt at du sa ifra til henne! Anonymkode: df3db...b31 1
lillevill Skrevet 8. mai 2022 #3 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): svarte tilbake at jeg ikke blir klar igjen.. at jeg er drittlei å være hobby psykologen hennes, og lytte på alt dette. At jeg har andre ting å drive med. At hun ikke viser noe interesse for meg, så hun får finne noen andre å bruke. hun sendte bare et hjerte med glad i Det var alt hun sa? Virker nesten ikke som hun tok innover seg noe av det du snakket om eller koblet at du følte deg sviktet. 1
Gjest O.G. Skrevet 8. mai 2022 #4 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): hun sendte bare et hjerte med glad i deg. Anonymkode: be3ec...0b4 Hva annet kunne hun gjøre da når du tar en sånn samtale via messenger/SMS eller noe annet SM?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #5 Skrevet 8. mai 2022 O.G. skrev (2 timer siden): Hva annet kunne hun gjøre da når du tar en sånn samtale via messenger/SMS eller noe annet SM? Du aner ikke.. begeret har rent over for lenge siden. De siste tre årene har hun ringt daglig med disse tingene sine.. minst en time pr gang. Har prøvd sagt fra at det blir litt mye, og at jeg også har behov for å snakke.. hun er ikke interessert. vet hun har brukt opp to andre venner. jeg orker ikke dette lengre. hun får finne noen andre som orker å lytte til hennes problemer. Anonymkode: be3ec...0b4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #6 Skrevet 8. mai 2022 Bra du setter ned foten. Sånne "venninner" er slitsomme. Det er bare å fortsette med det du gjør. Anonymkode: 13d5e...f56
Gjest O.G. Skrevet 8. mai 2022 #7 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du aner ikke.. begeret har rent over for lenge siden. De siste tre årene har hun ringt daglig med disse tingene sine.. minst en time pr gang. Har prøvd sagt fra at det blir litt mye, og at jeg også har behov for å snakke.. hun er ikke interessert. vet hun har brukt opp to andre venner. jeg orker ikke dette lengre. hun får finne noen andre som orker å lytte til hennes problemer. Anonymkode: be3ec...0b4 Jeg ser den, men siden dere kommuniserte via tekst istedenfor å ta ting over en kopp kaffe, så kan hun vanskelig gjøre annet. Lite vits i å ta en diskusjon over messenger/SMS.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #8 Skrevet 8. mai 2022 O.G. skrev (57 minutter siden): Jeg ser den, men siden dere kommuniserte via tekst istedenfor å ta ting over en kopp kaffe, så kan hun vanskelig gjøre annet. Lite vits i å ta en diskusjon over messenger/SMS. Har snakket med henne i tlf - det går alltid på tlf samtale.. men hun hører ikke når jeg snakker.. har prøvd å si fra, men ørene er lukket Anonymkode: be3ec...0b4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #9 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du aner ikke.. begeret har rent over for lenge siden. De siste tre årene har hun ringt daglig med disse tingene sine.. minst en time pr gang. Har prøvd sagt fra at det blir litt mye, og at jeg også har behov for å snakke.. hun er ikke interessert. vet hun har brukt opp to andre venner. jeg orker ikke dette lengre. hun får finne noen andre som orker å lytte til hennes problemer. Anonymkode: be3ec...0b4 😬 Høres ikke ut som at hun kommer til å forandre seg, anytime soon.. Bare kutt henne ut. Du har jo sagt ifra til henne også. Lange telefonsamtaler hver dag, høres fryktelig slitsomt ut😳 Det tar opp ganske mye av fritiden din.. Og når hun ikke lytter til det som du har å si engang, så blir det jo bare tappende for deg. Anonymkode: 327eb...260 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå