AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Jeg er kvinne, var med for 10 år siden og jeg er 30 år. Hadde ikke sex på tv og ble fremstilt ganske bra også. Jeg har et helt annet liv nå enn for 10 år siden. Har rett og slett vokst opp. Men ryktet om paradise oppholdet henger fortsatt i. «Hun fra ph» Det kjipe med dette er jo at jeg blir dømt at evt partners familie og venner. Det er en byrde de også må bære med ryktene. Hadde du giddet det? Anonymkode: b7f73...43b 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Hadde ikke brydd meg. Anonymkode: 054ae...5eb 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 Er vel ikke rykte om du faktisk var med? Men nei, hadde ikke brydd meg. Er nok mange som hadde blitt nysgjerrig og søkt på sesongen du var med på da. Anonymkode: b8591...fb2 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 Så lenge han ikke hadde oppført seg som en idiot der så. Anonymkode: bf78f...e92 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #5 Skrevet 7. mai 2022 Nei det kunne jeg absolutt ikke. Hadde vært utrolig pinlig å introdusere dama mi til venner og familie og vite at de tenkte at både hun og jeg var uintelligente og harry realityfolk. Ellers takk. Anonymkode: 53c9c...eaa 9
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #6 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei det kunne jeg absolutt ikke. Hadde vært utrolig pinlig å introdusere dama mi til venner og familie og vite at de tenkte at både hun og jeg var uintelligente og harry realityfolk. Ellers takk. Anonymkode: 53c9c...eaa Takk for ærlig svar 😅 Er jo dette som også er bekymringen min ts Anonymkode: b7f73...43b 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #7 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hadde ikke brydd meg. Anonymkode: 054ae...5eb AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er vel ikke rykte om du faktisk var med? Men nei, hadde ikke brydd meg. Er nok mange som hadde blitt nysgjerrig og søkt på sesongen du var med på da. Anonymkode: b8591...fb2 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så lenge han ikke hadde oppført seg som en idiot der så. Anonymkode: bf78f...e92 😄😄 Anonymkode: b7f73...43b
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #8 Skrevet 7. mai 2022 Jeg hadde ikke brydd meg. Anonymkode: ab7bb...8eb 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #9 Skrevet 7. mai 2022 Nei. Har allerede vært sammen med ei som er psykopat, og orker ikke ei som er dum. Det er de to vanligste personlighetsvariantene der. Selve konseptet er også veldig langt fra min verden. Anonymkode: 72bb7...73c 5 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #10 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei. Har allerede vært sammen med ei som er psykopat, og orker ikke ei som er dum. Det er de to vanligste personlighetsvariantene der. Selve konseptet er også veldig langt fra min verden. Anonymkode: 72bb7...73c Takk for ærligheten! 👍🏻 ts Anonymkode: b7f73...43b 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #11 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for ærligheten! 👍🏻 ts Anonymkode: b7f73...43b For noen ekle svar innpå her. Er det mulig. Nei jeg ville ikke brydd meg. Du var ung, og vi alle gjøre "ville" ting når vi er ung! Ferdig med saken. Det blir noe morsomt å fortelle barnebarn😅 Anonymkode: 3f580...44b 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #12 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For noen ekle svar innpå her. Er det mulig. Nei jeg ville ikke brydd meg. Du var ung, og vi alle gjøre "ville" ting når vi er ung! Ferdig med saken. Det blir noe morsomt å fortelle barnebarn😅 Anonymkode: 3f580...44b 😄fint i høre 😊 Ja gode historier vil det bli ts Anonymkode: b7f73...43b 1
herzeleid Skrevet 7. mai 2022 #13 Skrevet 7. mai 2022 De fleste av oss kan nok akseptere veldig mye for den rette, så svaret på om en kunne vært sammen med noen med en slik forhistorie er nok ja. Samtidig er det nok noe som i likhet med mye annen ‘bagasje’ for mange vil trekke en del ned og redusere sjansen for at en vil anses som den rette. 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #14 Skrevet 7. mai 2022 Hadde du vært gutt så hadde jeg vurdert det om du gjorde en god profil der inne. Har hatt flere ph deltakere i kretsen min og ble oppfordret til å søke selv en gang i tiden. Problemet med å være med er jo at en ikke velger hvordan en blir vinklet. En venninne av meg ble vinklet som dum pga et sitat hun sa, og da ble hun liksom den «dumme» og de spilte på det sitatet lenge. Anonymkode: 957c0...65e 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #15 Skrevet 7. mai 2022 herzeleid skrev (2 minutter siden): De fleste av oss kan nok akseptere veldig mye for den rette, så svaret på om en kunne vært sammen med noen med en slik forhistorie er nok ja. Samtidig er det nok noe som i likhet med mye annen ‘bagasje’ for mange vil trekke en del ned og redusere sjansen for at en vil anses som den rette. Er så sant det. Baggasje er jo baggasje. Kanskje jeg kan finne noen som har sin baggasje (Som jeg er okei med), og da vil han være mer okei med å ha min baggasje også ts Anonymkode: b7f73...43b 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #16 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde du vært gutt så hadde jeg vurdert det om du gjorde en god profil der inne. Har hatt flere ph deltakere i kretsen min og ble oppfordret til å søke selv en gang i tiden. Problemet med å være med er jo at en ikke velger hvordan en blir vinklet. En venninne av meg ble vinklet som dum pga et sitat hun sa, og da ble hun liksom den «dumme» og de spilte på det sitatet lenge. Anonymkode: 957c0...65e Forstår veldig godt hva du mener! Jeg var heldigvis en av de heldige, og de fremstilte meg som en som hadde verdiene på plass! 😅 Jeg hadde ikke sex der inne, kysset heller ikke en eneste gutt og var veldig opptatt av at alle skulle bli behandlet bra. Også snakket jeg om sexpress i media senere. ts Anonymkode: b7f73...43b 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #18 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Forstår veldig godt hva du mener! Jeg var heldigvis en av de heldige, og de fremstilte meg som en som hadde verdiene på plass! 😅 Jeg hadde ikke sex der inne, kysset heller ikke en eneste gutt og var veldig opptatt av at alle skulle bli behandlet bra. Også snakket jeg om sexpress i media senere. ts Anonymkode: b7f73...43b Så flott! Alt er relativt også. Prinsessa av sverige var jo med i sin tid, tror det er svært få som forbinder henne med det i dag. Tenker det blir litt slik som du gjør det til, spiller du på det og er en liten til middels stor influenser, eller har du prøvd å fornye deg og distansere deg fra det? Mange bruker jo det som et springbrett - se på staysman liksom. Anonymkode: 957c0...65e 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #19 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så flott! Alt er relativt også. Prinsessa av sverige var jo med i sin tid, tror det er svært få som forbinder henne med det i dag. Tenker det blir litt slik som du gjør det til, spiller du på det og er en liten til middels stor influenser, eller har du prøvd å fornye deg og distansere deg fra det? Mange bruker jo det som et springbrett - se på staysman liksom. Anonymkode: 957c0...65e Staysmann ja ❤️ Men jeg har tatt den rolige veien. Jeg var ikke med på mye festing etter paradise hotel heller. Meldte meg litt fort ut av det fest miljøet. Jeg har vokst opp og fornyet meg selv. Blitt voksen. Har ingen blogg, vil bare leve normalt ts Anonymkode: b7f73...43b 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #20 Skrevet 8. mai 2022 Det var interessant å høre - men hvorfor meldte du deg til Paradise Hotel i utgangspunktet når du sier at du hadde verdiene på plass ...? For min del dømmer jeg ingen, men etter ufrivillig og svært så hørbar nærkontakt med en "kjendis" jeg hadde som nabo, ser jeg på hele kjendisopplegget som noe så dumt og tvers igjennom falskt at det er vanskelig å finne ord for det. Anonymkode: 9239b...c74 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå