AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Liker dere hettegenser eller hettejakke best? Og hvorfor? Anonymkode: c0c40...234
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Hva er mest behagelig?og hva er penest? Hvilke farger på hettegenser eller hettejakke er finest? Anonymkode: c0c40...234
flusa Skrevet 8. mai 2022 #3 Skrevet 8. mai 2022 Liker best hettejakke,fordi jeg slipper å måtte ha den helt opp i halsen hele tiden.. Får panikk av gensere som går helt opp i halsen.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #5 Skrevet 8. mai 2022 Ingen av delene er pent, og jeg ser ikke poenget med hettegenser i det hele tatt. Jeg har et par hettejakker som jeg bruker når jeg er på tur i skog og fjell. Anonymkode: 646ec...c08
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #6 Skrevet 9. mai 2022 Såpestykke skrev (17 timer siden): Hettegenser, det ser penere ut. Enig, hettegenser er vesentlig bedre. Hettejakke er egentlig bare trist, mens hettegenser kan gå hele veien. Alle farger er potensielt fint. Tykt stoff bedre enn tynt, Men jeg synes de bør være litt baggy. Ikke tight/ slim fit, det ser stusselig ut. Hettegenser er sexy om du har selvtillit nok til at den ikke viser kropp, og at du ikke må vise kropp. You get my drift? Hettegenser er sexy i mange sammenhenger, fra under dressjakke, til under collegegenser, til alene. Anonymkode: 37354...809
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå