Avgangselev2020 Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 (endret) Hei. Exen dumpa meg for over 1 måned siden, og jeg har slitet veldig i etterkant. Hun var riktignok min første kjærlighet. Skjønner at mange tenker at hun er en ex for en grunn, men jeg vil bare ha hun tilbake. Jeg var så glad i henne. Men hvordan? Vi var sammen i 2 år, men de siste 5-6 månedene var litt turbulente. Det var krangling og diskutering. Hun ble fort irritert på meg for små ting (som smatting osv) som skapte reaksjoner hos meg (jeg ble litt stygg). Følte heller ikke hun involverte seg så mye i livet mitt som jeg skulle likt. Hun ville flytte ut med meg, men jeg syntes det var for tidlig. Jeg er bare 20 år og var komfortabel med å bo hjemme. Jeg ville være 100% sikker på at forholdet skulle fungere før jeg skulle bestemme meg for noe sånt. Tror dette er en faktor for at hun slo opp. Til sommeren skal hun reise på utveksling i 1 år. Hun har fortalt meg at hun har gitt opp forholdet. Hun har sagt at hun flere ganger har prøvd å fikse ting, men jeg har aldri opplevd at hun har settet seg ned med meg og snakket om hvordan hun føler ting. Jeg fikk henne tydeligvis til å alltid føle seg dritt. Hun har sagt at hvis vi er meant to be så vil skjebnen føre oss sammen igjen.. Jeg har flere ganger prøvd å få henne til å innse at jeg vil fikse forholdet, men hun vil ikke. Har også prøvd å være no contact i 1 måned før jeg tok kontakt. Er det null håp? Endret 7. mai 2022 av Avgangselev2020
ryzorwarlock Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Om du virkelig bryr deg om henne så burde du akseptere hennes valg at hun vil gå videre. Kjærlighet er vondt og tøft og har gått gjennom mye av det samme som du har. Men noen ganger er det ikke meant to be.. Ta å gå videre :) Ikke vits å prøve på noe som ikke fungerer. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #3 Skrevet 8. mai 2022 Like greit å være singel hvis dama ikke tåler at du smatter. Anonymkode: eda23...bf0
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #4 Skrevet 8. mai 2022 Liv livet. Ikke vær bitter på hun, dette er bare et av utfordringene med livet - og du kommer til å vokse av det. Du er fremdeles bare ungdom og du har alt hele livet forran deg. Du har nokk med tid til å oppleve glede og sorg som følger kjerligheten... Anonymkode: 2adfa...7bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå