Halloioo Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Jeg og kjæresten min har vært sammen i over 7 måneder nå. Han har fortalt at han har en fetisj på truser, men når jeg spør vil han ikke snakke om det. Jeg spurte i sta hva det gikk ut på. Å om noen andre vet om det. fikk til svar at noen andre vet om det. Synes dere at dette hadde vært greit?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #2 Skrevet 8. mai 2022 I utgangspunktet kan man ikke ha fetisj på truser, det er så vanlig å tenne på undertøy at nesten alle gjør det. Så han må mene noe annet enn dette. Anonymkode: a44b7...1af
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #3 Skrevet 8. mai 2022 Om han mente truser JEG skulle bruke, helt OK. Om han mente han SELV skulle gå i dametruser, ikke OK. Jeg kunne aldri klart å tenne på en mann i dametruser. Anonymkode: 5a5e7...97f
Halloioo Skrevet 8. mai 2022 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Om han mente truser JEG skulle bruke, helt OK. Om han mente han SELV skulle gå i dametruser, ikke OK. Jeg kunne aldri klart å tenne på en mann i dametruser. Anonymkode: 5a5e7...97f Han gir meg liksom ikke noe svar noen ganger. Blir så usikker
TacoTore Skrevet 8. mai 2022 #5 Skrevet 8. mai 2022 Det er nok enten å lukte på de brukte trusene dine eller å ha dem på selv.
Fjompen Skrevet 8. mai 2022 #6 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Om han mente truser JEG skulle bruke, helt OK. Om han mente han SELV skulle gå i dametruser, ikke OK. Jeg kunne aldri klart å tenne på en mann i dametruser. Anonymkode: 5a5e7...97f Og her har vi vel grunnen til at han ikke gir deg noe svar eller vil snakke om det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå