AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Hvis jeg ikke har noe i hendene, eller har lommer til å ha hendene i, så blir jeg som regel stående med armene i kors over brystet når jeg prater med folk, men føler det ser så strengt ut. Hvor har dere hendene deres? 😅 Rart spørsmål, jeg vet.. Føler meg også ganske tafatt om jeg bare har armene hengende ned langs siden.. 🤔 Anonymkode: 5a707...3ee
Såpestykke Skrevet 8. mai 2022 #2 Skrevet 8. mai 2022 (endret) Har ofte hendene/nevene sammen foran meg. Det er ikke lett å stå riktig, når man begynner å tenke på det. Tror det er ganske vanlig å krysse armene foran seg. Tror ikke mange tenker at det ser strengt ut. Endret 8. mai 2022 av Såpestykke 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai 2022 #3 Skrevet 8. mai 2022 Se på alle bilder over politikere som står sammen for å bli tatt bilde av: underdanig samlede hender foran, en hånd som holder i den andre hånden. I tillegg har man kleskodeuniformer på seg og da ser det enda mere underdanig ut. Men egentlig har jeg stort sett alltid en bag på ryggen, så jeg holder i en del av denne. Syns det går greit å stå med hendene slik som det faller seg jeg. Tenker ikke på at det skal se spesielt rart ut noe av det. De fleste er opptatt av sitt eget...
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #4 Skrevet 9. mai 2022 Så lenge hånda ikke er nedi joggebuksa og masserer penis slik litt for mange tenåringsgutter gjør er det meste greit. Anonymkode: 30162...265
flusa Skrevet 9. mai 2022 #5 Skrevet 9. mai 2022 Går bestandig med veske som regel,eller bare tlf i hånda. Så har alltid noe å 'holde i'😅
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #6 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så lenge hånda ikke er nedi joggebuksa og masserer penis slik litt for mange tenåringsgutter gjør er det meste greit. Anonymkode: 30162...265 Ehm, tenåringsguttene er ikke de verste, de har skamvett, verre med "gamlingene" på 40..🤮 Anonymkode: 4af16...0aa
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #7 Skrevet 9. mai 2022 Såpestykke skrev (På 8.5.2022 den 8.37): Har ofte hendene/nevene sammen foran meg. Det er ikke lett å stå riktig, når man begynner å tenke på det. Tror det er ganske vanlig å krysse armene foran seg. Tror ikke mange tenker at det ser strengt ut. Sånn liksom: Anonymkode: 7dc64...fbd 2
Såpestykke Skrevet 9. mai 2022 #8 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sånn liksom: Anonymkode: 7dc64...fbd Omtrent på en slik underdanig måte slik Hoppetaujenta over her beskrev det.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #9 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sånn liksom: Anonymkode: 7dc64...fbd LoLs. 😅 Anonymkode: bce4c...2e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå